Afvallen; Is het nog mogelijk?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pillow, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.008
    899
    113
    Functie voor onderwijsontwikkeling. In het kader van de functiemix hadden ze nieuwe LC en LD taken beschreven. In de eerste zat ik en heb nu dus een gesprek gehad voor de LD functie.
    Vrijdagmiddag al gebeld dat ik een geschikte kandidaat ben. Volgende week vervolggesprek, want dan zal ik andere taken moeten afstoten
     
  2. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Leuk! Succes met het vervolggesprek.
     
  3. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.008
    899
    113
    Het is gelukt!!!
     
    droomwens79 en huggybird vinden dit leuk.
  4. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Super!!!! Gefeliciteerd!!!
     
  5. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Gefeliciteerd marloes
     
  6. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Hier al 2 weken stabiel, ondanks alle hormonen die ik gespoten heb... blijf schommelen op 91.3 / 91.6:rolleyes:
     
  7. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.008
    899
    113
    De wachtweken zijn begonnen, @mama-van-marlinda!!! Spannend!!
    En fijn dat je gewicht stabiel blijft, naar beneden mag natuurlijk altijd, maar je weet het nooit met al die extra hormonen!!

    Thanks voor jullie felicitaties!! Super gaaf!! We gaan het met z'n tweeën doen. Was stiekem ook ons plan en ons managementteam is het daar mee eens.

    Hier afgelopen weekend weer verjaardagen gehad. Mees werd 6 en een dag later was er een neefje jarig. Hebben we samen gevierd. Vandaag de knop weer om en de koolhydraten laten staan. Komt vast goed.

    @huggybird, hoe gaat het met het zieke vriendje? Slaat de behandeling aan?
     
  8. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Mama van marlinda, fijn dat je stabiel blijft

    Leuk marloes dat jullie het samen gaan doen, zeker als dat jullie plannetje was

    Met het zieke vriendje gaat het redelijk, de behandelingen slaan op zich goed aan maar hij heeft pas wel een bloedlinkje gehad in zijn hersenen, dat was erg schrikken natuurlijk.
    Dit risico zit er in door de medicijnen en blijkt bij meer kinderen te gebeuren.
    Verder voelt hij zich geregeld heel erg naar,ziek, boos, bang en verdrietig.... En moet hij scans, prikken, puncties, spoelingen, pillen innemen en ondergaan waar je U tegen zegt.....
    We hebben met de atletiekvereniging besloten mee te doen 17 sept. met de run voor kika in Nijmegen,organiseren woensdag een clinic voor de volwassenen en vrijdag een sponsorloop voor de kinderen om geld op te halen voor kika. (Voel je je geroepen om te sponseren laat het me weten) we gaan voor 95% kans op genezing bij kinderen met kanker
     
  9. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    he meiden, hoe gaat het met jullie?

    Hier weer niet fit, hoesten, snotteren en bijna geen stem meer.
    ik was wel weer 100 gram kwijt! nu zit ik op 28,5
    het gaat tergend langzaam(steeds met 100 gram per week) nu maar dat is niet zo gek na 28,5 kilo in 10 maanden en 1 week.
    ik hou vol! ik heb nu een BMI van 25,2 en daar ben ik al heel trots op, ik kom van 34,2
     
  10. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Hallo meiden!

    Mag ik mij ook aansluiten? Ik zit totaal niet lekker in mn vel en heb helaas overgewicht. Bij het bloedprikken is eruit gekomen dat ik tegen diabetes aanzit. Tijd om mn leefstijl aan te passen! Maar hoe??? Ik weet al zo een lange tijd dat ik gezonder moet eten en meer moet gaan bewegen, maar het lukt niet. Die knop gaat gewoon niet om :rolleyes:
    Tijd voor actie dus..
     
  11. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.008
    899
    113
    Natuurlijk mag dat @Sassie1981
    Vervelend dat je bij tegen suikerziekte aan zit. Had je veel klachten?
    Ik eet sinds oktober koolhydraatarm en dat is een geschikte levenswijze voor mensen met diabetes type 2. Ik heb dat overigens niet...maar het staat wel op mijn kookboeken.

    Wil je veel afvallen?

    @huggybird
    stuur maar een linkje voor het sponseren. KiKa wil ik altijd sponseren!!
    En dat bmi van jou!!! Super super goed!!
    Zijn jullie al klaar op school? Wij nog een weekje... lekker afronden dus.
     
  12. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    @marloes80
    Ik heb wel klachten, maar die hoeven niet per se daar van te komen. Koolhydraatarm lijkt mij wel wat, want ik eet er echt teveel. Ben een echte broodeter, dus zal de overstap maken naar koolhydraatarm brood. Heb jij goede resultaten bereikt met het dieet?
     
  13. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.008
    899
    113
    Ik ben eind oktober begonnen en nu ruim 30 kg afgevallen, @Sassie1981
    Ik houd ook van brood, maar bak ondertussen mijn eigen koolhydraatarme brood. Erg lekker!! Het is in het begin wel wennen dat vet je nieuwe energiebron wordt, het is wat tegennatuurlijk...

    Je moet anders maar eens googelen op gobento.
     
  14. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    30 Kilo??
    Meid wat ben ik jaloers en trots op je :)
    Bij mij moet er 20 kilo af, dan zit ik op een voor mij acceptabel gewicht. Hoe voel je je nu?
     
  15. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    He sassie, welkom hier meid! Neem even de tijd om je te verdiepen in wat je wilt gaan doen en vooral hoe, dan kun je er makkelijker helemaal voor gaan want dan sta je achter wat je gaat doen. Dat is mijn ervaring in ieder geval.
    Gezellig dat je er bent en we zullen je zeker steunen.

    Marloes, super dat je kika wilt sponseren en heb een test pb gestuurd denk ik.... Weet niet goed hoe het werkt Haha
    Mijn BMI gaan zeker de goede kant op!
    Wij moeten ook nog een week, maar er is zo veel onrust op school onder de kinderen dat het echt even ploeteren is voor iedereen. Maar vakantie bijna in zicht!!!!
     
  16. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Bedankt voor het sponseren marloes! Mijn dochter heeft gisteren met de sponsorloop €100 bij elkaar gelopen, de kanjer!!!
    We hoorden gisteren in de auto dat Tijn is overleden, zo verdrietig..... Zegt mijn dochter "dat gaan wij bij Lucas niet laten gebeuren he mam!!"
    Dan moet je toch uitleggen dat we met het geld voor kika niet alle kinderen met kanker kunnen redden....
     
  17. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.008
    899
    113
    Ja, verschrikkelijk!!! Maar KiKa doet super goed werk en ooit wordt het beter!!

    Super goed van je dochter, kanjer!!
     
  18. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Goed he, ben ook echt trots op haar, op het geld dat ze heeft binnen gehaald maar ook op haar wil om Lucas beter te laten worden.
    Gelukkig hebben we mijn ouders en mijn man als voorbeeld van mensen die niet dood zijn gegaan aan kanker.
     
  19. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Dank je huggybird. Wat goed van je dochter!
     
  20. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ik heb trouwens mijn trouwring kleiner laten maken, ik was zo bang dat ik hem zou verliezen. Nu zit hij weer veilig en stevig om mijn vinger
     

Deel Deze Pagina