Afvallen; Is het nog mogelijk?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Pillow, 27 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Het slapen zonder beugel is heel fijn, ik was er wel aan gewend met maar zonder is veel fijner, het scheelt in de morgen ook gedoe met schoonmaken van de beugel enzo.
    Het lopen gaat lekker, het is bijna 17 sept. De 5 km voor kika komt in de buurt:)
    Ik ondersteun dit jaar vooral in de 3-4 combinatie, erg leuk! Een aantal bijzondere kinderen in de groep, leuke uitdaging. De grootste uitdaging is de juf vrolijk en gezellig houden, die kan zo zeuren en mopperen dat is niet normaal:confused:

    Oeh spannend de jongste naar groep 3!!! Hoe is de eerste week hem bevallen?
     
  2. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Een masker was gelukkig niet nodig, maar de beugel was al ellendig genoeg;)

    Lastig dat omgaan met kleine beetjes he? Wat mij helpt is niet uit de zak eten maar een beetje in een schaaltje doen en de rest opbergen. Of van die uitdeelzakjes halen en er daar 1 van nemen.
    Lekker dat het door de werkt goed gaat, en het sporten lekker gaat :thumup:
     
  3. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.007
    899
    113
    Haha @huggybird, hij was vooral blij dat hij de eerste dag nog niet hoefde te lezen :roflmao:

    Hij zit in een combi klas, ben erg benieuwd. Hij heeft een super leraar, van hem hebben de andere twee ook les gehad. Ziet echt het talent in elk kind, wat het ook mag zijn, cognitief, creatief, sportief...

    En het lopen is al snel!! Het gaat je lukken!!!
     
  4. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    aaaah dacht hij dat hij al moet kunnen lezen op dag 1?
    Wij hebben de methode "lijn 3", dat is zo leuk!!!
    Ik vindt het super om in groep 3-4 mee te draaien, zo mooi om de kinderen die leesontwikkeling door te zien maken, echt genieten!
    Fijn zo'n leerkracht die talenten ziet, zo belangrijk voor het zelfvertrouwen van kinderen, of ze het nou moeilijk met leren hebben of niet....
     
  5. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    heeeej meiden!!!

    Hoe is het met iedereen???

    Ik blijf nog steeds hangen..... :rolleyes: het is op een gezond gewicht dus niet echt dramatisch gelukkig.
    Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht de komende tijd.
    Woensdag gaan ze aan onze zolder beginnen, platen er af(kijk niet zo uit naar de zooi....) dan isoleren en mooie nieuwe platen er op.
    Zondag mijn eerste officiële 5 km hardlopen, ik doe mee met de run for kika in Nijmegen, ik heb er heel veel zin in maar vindt het ook wel een beetje spannend.
    En 19 sept zijn we drie jaar getrouwd en gaan we lekker uit eten:thumup:
     
  6. Bubbelgum

    Bubbelgum Actief lid

    7 jul 2017
    176
    18
    18
    Vrouw
    Zoetermeer
    hier ging het even wat slechter nu ongesteld waar ik me altijd heel ellendig voel. dus daarna weer het sporten oppakken nu wel weer redelijk goed bezig kwa eten :)
     
  7. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ah balen bubblegum, nu lekker weer oppakken en door! :thumup:
     
  8. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.007
    899
    113
    Ach, gelukkig gaat het nu weer beter!! Je kunt het hè, zolang je het elke keer weer oppakt!!!

    Komt goed!!!
     
  9. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.007
    899
    113
    Succes met lopen, @huggybird!! Je gaat vast een top tijd lopen!!!

    En vandaag goed geshopt, las ik in de lounge. Super fijn, een kast vol nieuwe spullen!

    @mama-van-marlinda, hoe gaat het met jou??
     
  10. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Dan
    Dank je wel Marloes, ik weet niet of ik een top tijd ga lopen hoor Haha maar ik ga er wel van genieten.
    Het is voor mij een doel die ik mezelf gesteld heb naast mijn afval doel dus bijzonder om mee te doen voor kika en het jongetje bij ons op de vereniging waarvoor we lopen, en daarnaast voor mezelf. Ik had zelf nooit kunnen denken dat ik 5 km zou kunnen hardlopen, een jaar geleden had ik iedereen uitgelachen die dit zou kunnen bedenken, en nu kan ik het, zo cool!
    En vandaag mega goed geslaagd met shoppen ja, zo leuk!!!! :) Met dank aan mijn zus en nichtjes:thumup:
     
  11. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Nou.... Top tijd gelopen hoor!! 33 min. En 31 sec een mooi pr :D de vorige 5 km liep ik 37: nog iets en deze 5 km was 200 m langer.
    Mooi €80.000 euro op gehaald met alle lopers in Nijmegen echt een mooi bedrag:thumup:
     
    marloes80 en Chocolat vinden dit leuk.
  12. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.007
    899
    113
    zie je nou!!! Topper, ben je!!! En wat een geweldig bedrag!!
     
    huggybird vindt dit leuk.
  13. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Was wel helemaal kapot daarna:roflmao: eigenlijk te hard gelopen. Ik moet nog een beetje leren in mijn eigen tempo te blijven lopen denk ik:rolleyes: ik moet nog zo veel leren ;)
     
  14. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Nou ja!!!!! De verrassing van deze maand, ik ben opeens na weken stil staan 800 gram afgevallen:roflmao:
    78,5 weeg ik nu dus precies 30 kilo kwijt woehoe!!!!
     
    droomwens79 en marloes80 vinden dit leuk.
  15. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.007
    899
    113
    Wat gaaf, @huggybird!!!!

    Ik moet echt een weegschaal gaan kopen. Die op school is opeens weg, dus ik heb idee hoe het er nu voor staat
     
  16. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Wie weet komt die 75 kilo er toch nog van :D
     
    marloes80 vindt dit leuk.
  17. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Heeeeej meiden, hoe gaat het????
     
  18. marloes80

    marloes80 VIP lid

    6 aug 2006
    22.007
    899
    113
    Goed, druk... met jou?? Morgen aan het staken of moeten jullie gewoon werken?
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  19. huggybird

    huggybird Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hier ook goed, en druk;) onze school is morgen dicht vanwege de staking.
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  20. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Hier druk met werk vooral, ik ga in oktober weer verder met iui.

    Kwa gewicht blijf ik hangen op 89.0 / 89.5

    Van de kliniek waar ik onder behandeling ben hoef ik niet verder af te vallen meer, het is goed zo.

    Zelf ga ik volgende week starten aan een detox kuur van thee van 14 dagen, mijn lichaam reinigen.

    Liefs
     

Deel Deze Pagina