Afvallen met Herbalife

Discussie in 'De lounge' gestart door Bruni, 21 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruni

    Bruni Actief lid

    17 okt 2012
    487
    5
    18
    Wie heeft er ervaring met afvallen met Herbalife?
    (dit gaat niet om een crashdieet)
     
  2. meissie86

    meissie86 Fanatiek lid

    25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik!

    En ook goede ervaringen. Nu gaat het met in pco niet zo snel dat afvallen maar het lukt wel! Ik vind het heel makkelijk om mijn eten te vervangen door shakes. En de goede begeleiding die je er bij krijgt (ik wel) is helemaal fijn. Anders pb je me even met je vragen.
     
  3. Lovelymum87

    Lovelymum87 Actief lid

    1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een tijd herbalife gedaan en NOOIT meer!
    Raad het iedereen ook af!
    Ik ben er zo onwijs ziek van geweest dat zelfs huisartsen bijna contact op wouden nemen met herbalife wat voor troep aftast was...
    Nee, voor mij nooit meer en als er iemand over begint gaan mijn haren al overeind staan...
    Buiten dat, geen gram afgevallen en ruim 6 maanden gestuurd het spul weer uit mijn lijf te krijgen....
     
  4. Sarax

    Sarax Bekend lid

    19 jan 2014
    928
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik heb het jaren geleden geprobeerd, ben er een paar maanden mee bezig geweest, 1 kilo afgevallen en die Shakes waren echt goor:)
     
  5. meissie86

    meissie86 Fanatiek lid

    25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik vind ze heerlijk.... Net wat je er zelf van maakt natuurlijk....

    En ik val er goed mee af. Net wel hoe streng in zelf verder ook doe natuurlijk.
     
  6. Baukje1985

    Baukje1985 Fanatiek lid

    26 jul 2010
    2.731
    44
    48
    Opzich goede ervaringen mee. Viel ongeveer een kilo per week af en behoorlijk wat cm. Het nadeel is, je doet niets aan je eetpatroon. Dus zodat zodra je weer normaal gaat eten, loert het gevaar dat je je oude erop eetpatroon weer oppakt en alle kilo's weer aankomt.
     
  7. Bruni

    Bruni Actief lid

    17 okt 2012
    487
    5
    18
    #7 Bruni, 22 jun 2014
    Laatst bewerkt: 22 jun 2014
    Hoe kwam dat? Misschien allergisch voor één van de bestanddelen?


    Mijn eten is al helemaal aangepast Baukje1985

    Ik ben tijdens mijn zwangerschap ruim 40kg aangekomen doordat ik niks meer kon/mocht en dus alleen maar stil zat/lag. Door gezonde voeding en sporten ben ik alweer bijna 30kg hiervan kwijt. Maar ik blijf al weken hangen op gewicht en voel me zo foutloos,moe en hoofdpijn. Een adviseur van de sportschool heft me Herbalife aangeraden. Ik kreeg veel te weinig voedingsstoffen binnen(eiwitten/vetten/vitaminen/mineralen) Ik heb bij de huisarts navraag gedaan en ook zij waren positief hierover. Ik eet nog steeds drie keer per dag en 3 tussendoortjes, alleen geen brood. 's ochtends en 's middags doe ik de poeder door de yoghurt. Ik mag onbeperkt rauwkost of sla met kip/ei en 5 stuks fruit per dag. 's avonds eet ik normaal warm. Het is dus echt geen crashdieet. Ik ben afgelopen week begonnen en voel me al een stuk fitter!

    Slechte verhalen zijn er over alles. Ik verwacht ook niet dat het een wondermiddel is. Het is een aanvulling op je voeding en uiteindelijk zal ik nog steeds veel moeten sporten, maar hoop dat het me zal ondersteunen en ik hierdoor sneller resultaat heb.

    Meissie86 hoeveel ben jij al afgevallen?
     
  8. meissie86

    meissie86 Fanatiek lid

    25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    6kilo en ook heel wat centimeters
     
  9. Lovelymum87

    Lovelymum87 Actief lid

    1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nergens allergies voor( meerdere malen getest ivm medische geschiedenis )
    Ik heb meerdere verhalen gehoord hoe ziek je er van kunt worden....
    Mijn darmen lagen bijna stil terwijl ik alleen in de ochtend een shake had...
    Ze beloven goude bergen, kost een hoop geld en als je gewoon goed gezond eet kom je een stuk verder:)
    Om af te vallen heb ik het punten dieet gevolgd ( google maar even )
    Echt ben 25 kilo afgevallen, kon eten wat ik wou als je maar de juiste punten aan hielt....probeer dat inplaats van die troep wat je portemonnee een stuk lichter maakt!
     
  10. Marihi

    Marihi Fanatiek lid

    3 dec 2012
    1.206
    509
    113
    Ik ken ook iemand die goed was afgevallen door Herbalife, maar van wie de spieren in haar hand ook `wegsmolten`. Artsen dachten dat ze een spierziekte had gekregen, totdat ze hoorden dat ze Herbalife gebruikte... Ze had gewoon een gat tussen haar duim en wijsvinger waar alleen nog huid zat. Het is in de jaren wel wat verbeterd, maar nooit helemaal goedgekomen.
     
  11. Aimee85

    Aimee85 Bekend lid

    22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb goede en slechte ervaringen met herbalife. Toen ik er aan begon, verloor ik 10kilo in6maanden. Nu moet ik er bij zeggen dat ik niet Sportief Ben dus wellicht meer had kunnen afvallen . Daarna was ik minder gemotiveerd en zat het er zo weer aan.

    Nadat ik stopte met de prikpil verwachtte ik dat het beter zou gaan, helaas niet waar. Ik viel wel centimeters af en soms wat gewicht . Nu heb ik in januari de diagnose pcos Gekregen en een onderzoekje gedaan. Soja is niet goed als je pcos Hebt, dus daarom ben ik gestopt.

    De producten zijn verder erg goed, nog steeds gebruik ik de visolie pillen. Kijk of je een distrubuteur In je buurt vindt, Dan kan je ook proefmonstertjes vragen van de smaken.
    Ik vond het echt niet vies en de proteïne repen juist erg lekker!

    Succes (PS....snel vragen of je ook distributeur kan worden, scheelt je 25% in de kosten en niets extra aan verbonden)
     

Deel Deze Pagina