Al 3 weken vage menstruatieklachten...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door MirW, 16 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Hoi!

    Onze jongste is morgen 7 weken oud. Sinds hij een week of 4 is heb ik al klachten die ik voorheen had voordat mij menstruatie doorkwam. Zeurende pijn in onderbuik, pijn in mijn onderrug, bovenbenen, labiel. Ik verwacht dus al zo`n 3 weken lang elke dag mijn menstruatie, maar... nog altijd niets.
    Sinds gisteren verlies ik wel meer wit slijm met afvegen en in mijn inlegkruisjes.
    Vorige week was ik op de nacontrole bij de vk en die zei: je hebt misschien je eisprong gevoeld en dan zul je in de loop van volgende week je menstruatie wel kunnen verwachten.
    Nav een ander topic hierover en vanwege het feit dat we al wel een paar keer seks gehad hebben bedacht ik ineens: het zal toch niet... We hebben het wel over AC gehad, maar nog niet echt actie ondernomen op dat vlak en twijfelden nog of we dat wel zouden doen.
    Zou ik zwanger kunnen zijn? Zouden daar die klachten van komen? Wanneer zou ik een testje doen, of maak ik mezelf gek?

    Ik geef trouwens geen bv, dat ben ik in de kaamweek gaan afbouwen.
     
  2. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Ik was 7 weken na mijn bevalling weer ongesteld, dus ik denk wel dat het zou kunnen... Je kan nu al testen lijkt me en dan eventueel volgende week weer herhalen.
     
  3. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Gewoon nu testen en als hij negatief is en je bent volgende week nog niet ongesteld gewoon weer.
     
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zou even testen, dan heb je iig duidelijkheid.
    Wij hebben geen glazen bol. :)
     
  5. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    :roflmao:
    Had het er vanmiddag met ML over en die schrok een beetje van mijn gedachte. Hij zei: maar 'de boel' moet toch eerst een beetje opgeschoond worden voor je weer zwanger kunt worden? :rolleyes: Dus maar even het eea uitgelegd.

    Ik wacht, denk ik, het weekend nog even af... dan maandagochtend een testje, volgens mij ligt er nog 1.
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    haha logisch dat hij schrok!
    succes
     
    MirW vindt dit leuk.
  7. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Ik had nog een testje liggen, dus die vanmorgen even gedaan. Hij is echt negatief, dus we wachten nog maar af.
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina