Ik weet het niet! wie helpt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lindasnails, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindasnails

    8 jun 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

    Ik vind het allemaal heel moeilijk.
    Wij zijn eind april gestopt met de pil en elke maaand word ik precies op schema ongi.
    mijn lichaam is wel vreselijk aan het veranderen omdat ik geen hormonen meer krijg.
    Bijv. ik had het altijd koud. En nu loop ik al in een hempje omdat ik het vreselijk warm heb.
    Mijn laatste ongi vorige week was ook anders als normaal
    Normaal ben ik ongeveer 5 dagen ongi
    Nu maar 3 dagen en niet eens heel heftig Wel lekker maar maakt me zo onzeker.
    Mijn vriend is heel nuchter hij zecht dat ik gewoon moet afwachten maar ik voel me vreemd heb al vanaf dat ik niet mer ongi ben ongeveer 2 dagen lichte kramp in mijn buik.

    Weet ieman wat dit is of moet ik gewoon even mijn HA bellen.

    knuffels deze onzekere
     
  2. mama 1984

    mama 1984 Fanatiek lid

    20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi

    Het is best mogelijk dat je maar 3 dagen ongesteld bent.. ik heb dit ook wel eens gehad.
    Maar waar twijfel je dan over? of het wel goed is 3 dagen ongesteld of dat je eventueel toch zwanger zou kunnen zijn?
    Als je denkt zwanger te kunnen zijn zou ik zeggen doe gewoon een test dan weet je het zeker en zit je ook niet zo in onzekerheid.

    Succes,
     
  3. Lindasnails

    8 jun 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik twijfel of ik zwanger ben. Ik denk dat ik straks maar even ga testen. Vind het ook heel spannend ik wil al heel lang kindjes maar mijn ex wilde het nooit nu heb ik sind 2 jaar deze geweldige vent en hij wil het ook heel graag.
     
  4. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Je bent april dit jaar gestopt?
    Want dan ben je in mei voor het eerst echt ongesteld geworden.
    M.a.w. je hebt nog niet echt een schema.
    Ik ben sinds sept vorig jaar gestopt.
    En elke keer dat ik ongesteld werd, voelde het totaal anders dan de vorige keer.
    Afgelopen keer had ik al sinds mijn ei last van mijn borsten en steken in mijn buik, de andere keren had ik pas als ik ongesteld moest worden er last van.
    Dus er is helemaal geen peil op te trekken.
    En toen ik nog aan de pil was duurde het bij mij ook 5 dagen. Sinds ik van de pil af ben duurt het ook idd maar 3 dagen, eerste dag echt veel, dan normaal, dag drie is nog maar alleen bij het plassen.
    Maar als jij je niet lekker voelt, zou ik gewoon langs de HA gaan.
    ik heb dat gedaan toen ik meer dan 2 maanden niet ongesteld was geworden.
    En heb toen naast wat onderzoekjes enzo, ook allerlei vragen kunnen stellen. En ze heeft mij toen ook gerustgesteld met haar antwoorden.
     
  5. Lindasnails

    8 jun 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is ook wel waar ik weet het gewoon niet.
    Ik ga vanmiddag gewoon even een test doen en als die negatief is wat ik eigenlijk wel verwacht ga ik de HA maar even bellen
    want ik voel me echt heel vreemd.
    lichte krampjes en heel warm voor de rest voel ik me prima.
     
  6. heitjekarweitje

    heitjekarweitje VIP lid

    14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Heel normaal hoor dat je cyclus anders is dan vroeger voordat je de pil gebruikte. Ik was toen 6 a 7 dagen ongesteld. Toen ik de pil gebruikte, bloedde ik ongeveer 5 dagen (maar dat is geen echte ongi he) en nu ik met de pil ben gestopt is het nog niet eens 3 dagen en veel minder! Vind het heerlijk dat ik er zo lekker snel vanaf ben!
    Niets om je zorgen over te maken dus, je lichaam verandert gewoon om de zoveel jaar... :)
     
  7. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    Je hele natuurlijke cyclus moet weer op gang komen. en dan kan je lichaam in het begin vreemd reageren. je huid wordt weer anders. je hebt waarschijnlijk meer buikpijn tenminstte had ik wel. Kijk het nog een paar maanden aan is het dan nog niet goed dan kun je altijd je huiarts raadplegen.
     
  8. Lindasnails

    8 jun 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor al jullie informatie.
    Ik heb gister toch ook maar even een test gedaan
    en zoals meerde al hebben gezecht
    Ik ben niet zwanger.
    Ergens vind ik het wel heel jammer
    maar het kan ook bijna nog niet vorlgende ronde beter.
     

Deel Deze Pagina