Augustus/september 2017 MMM mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Moess, 20 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moess

    Moess Niet meer actief

    Hoe is hier hier nog dames?
    Ik heb er even doorheen gezeten de afgelopen dagen. Enorm dikke voeten en in de avond niet meer weten hoe te zitten/liggen. Ook heb ik heelmerg last van levendige dromen/nachtmerries die echt iedere nacht en dan de hele nacht doorgaan...
    Ben echt aan het aftellen...
     
  2. Corinne83

    Corinne83 Actief lid

    19 apr 2016
    274
    12
    18
    Ik ken het vanmorgen weereen huilbui.. heb last een huidschimmel daarbeneden dus dat is al niet fijn. Dochterlief die enorm aan het uitproberen is. Als we doen wie de langste adem heeft komt ze helaas een heel eind. Ze heeft vanmorgen meer dan een uur boven aan de trap gezeten omdat ik haar moest ophalen, niet dus! Manlief is toen met haar gaan praten, maar mijn hemel.. een uur huilen en volhouden ppfff. Ik word daar erg moe van.
    Verder geen last van vocht. Eerste 20 weken wel maar ben sinds die tijd geen gram meer aangekomen. En ja dat zitten en liggen is idd een dingetje, vooral als ik wat teveel gedaan heb. En teveel is bijv al stofzuigen. Hoef iig niet meer te werken.
    Hoop voor je dat je niet over tijd gaat lopen.
     
  3. Corinne83

    Corinne83 Actief lid

    19 apr 2016
    274
    12
    18
    @Moess die dromen heb je waarschijnlijk de eerste week na de bevalling ook. Had ik bij mijn dochter wel heel erg. Bij ons overleden zoontje dan weer niet terwijl ik daar juist wel heel bang voor was. Durfde de eerste nacht bijna niet te gaan slapen..
     
  4. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Vandaag me laatste dag en dan verlof! Ik vind het nog een onwerkelijk idee dat er straks na lang wachten een baby in huis is, hebben jullie dat ook?
    Langzaam aan alles klaar nog kleine dingetjes kopen en doen en verder heerlijk het huis schoon gaan maken en dan mag de baby komen
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. Corinne83

    Corinne83 Actief lid

    19 apr 2016
    274
    12
    18
    Nou dames, het begint voor sommigen nu echt dicht bij te komen! Velen krijgen bijna verlof. Ben echt benieuwd hoe we er allemaal over 2 mnd voor staan.

    Hier verder weinig bijzonders, donderdag weer groeiecho. Verder slecht slapen, een peuter met slaapgebrek want we zijn een weekendje weg geweest. Krijgen we ook nog logees deze week, heel gezellig maar zalvoor de sfeer niet altijd even fijn zijn :confused:
     
  6. Moess

    Moess Niet meer actief

    Ik ben vandaag 38 weken dus van mij mag het komen....
     
  7. Corinne83

    Corinne83 Actief lid

    19 apr 2016
    274
    12
    18
    Kan ik me voorstellen! Spannend!
     
  8. Moess

    Moess Niet meer actief

    Arrrgggghhh moeten jullie ook zo belachelijk vaak plassen. Ik ben er echt helemaal klaar mee..

    Klaagmodus uit
     
  9. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Jaaaaaa, hier ook. Ga nu al standaard 2x voordat ik ga slapen. Gelukkig verder maar 1 of 2 keer per nacht eruit.
    Heb ook echt gevoel dat de baby af en toe lekker pirouettetjes zit te draaien op me blaas. Maar gelukkig mag ik verder nog nergens over klagen want andere klachten heb ik niet....
     
  10. fennes

    fennes Actief lid

    20 nov 2012
    119
    9
    18
    Hey meiden,

    hoe gaat het met jullie allemaal?
    De tijd lijkt voorbij te vliegen hier maar dat zal voor jullie niet anders zijn. Nog 5,5 week te gaan... Voelt nogal onwerkelijk maar ben wel heel blij als ons meisje er is! Ben heel benieuwd hoe onze oudste gaat reageren. Ze is heel druk met mijn buik (kusjes erop geven en 'baby baby' roepen) maar ze heeft met haar 1,5 jaar natuurlijk geen idee wat er te gebeuren staat. We hebben een poppenbedje met een popje voor haar gekocht zodat ze alvast een beetje kan oefenen met helpen met de baby ;) Daarmee is ze helemaal in haar nopjes dus het zal vast goed komen.
    Verder heel druk hier met de verbouwing. We hebben nog zo'n 8 jaar verbouwen te gaan (oud huis, moet van boven tot onder aangepakt worden) dus doen alles in fases maar gelukkig gaat deze heel voorspoedig. Nieuwe slaapkamers zijn een heel eind klaar en de nieuwe badkamer gaat voor de bevalling mogelijk ook nog lukken dus dat zou super zijn.
    En zo niet dan is het ook goed. We redden ons prima met hoe alles nu is.

    Fijn weekend allemaal en succes met de laatste weken!
     
  11. fennes

    fennes Actief lid

    20 nov 2012
    119
    9
    18
    En ja ik moet ook zo belachelijk vaak plassen... :|
     
  12. Moess

    Moess Niet meer actief

    Even kort, vandaag is onze dochter geboren... ❤
     
    Nina Sanders en Corinne83 vinden dit leuk.
  13. jeshh

    jeshh Niet meer actief

    Oooh!! Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie :)
     
  14. suikerklontje

    suikerklontje Fanatiek lid

    23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    @Moess van harte gefeliciteerd, hoop dat alles goed gaat met beide en jullie heerlijk kunnen genieten.
    De eerste baby is geboren, wie volgt?!?!
     
  15. Corinne83

    Corinne83 Actief lid

    19 apr 2016
    274
    12
    18
    Van harte Moess!! Ben benieuwd naar je verhaal. Nu eerst even bijkomen!!
     
  16. Goldfishie

    Goldfishie Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Moess: gefeliciteerd met jullie dochter! Gaat alles goed met mama en baby?
     
  17. fennes

    fennes Actief lid

    20 nov 2012
    119
    9
    18
    Jaaa! Gefeliciteerd Moes!!
    Hoop dat je bevalling goed is verlopen en dat nu ook alles goed gaat.
    Geniet met volle teugen van jullie meisje!
     
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Yessss @Moess van harte gefeliciteerd! Hopelijk gaat het goed met jullie? Hoe heet ze?
     
  19. Moess

    Moess Niet meer actief

    Alles is goed gegaan. Zondag avond zijn mn vliezen gebroken, of eigenlijk een scheur want het liep er met beetjes uit. Snachts begonnen de weeen en dit ging al heel snel naar om de 3 min en na 2.5u zat ik in een weeenstorm. Verloskundige is gekomen en ik had toen pas 1 cm maar kon niet meer op adem komen tussendoor dus besloten om naar het zkh te gaan voor een ruggenprik aangezien ik dit geen uren vol zou houden. Dit was zo heel goed te doen. Persen ging heel vlot en in de middag is ze geboren. In totaal vanaf de eerste wee heeft het iets van 12u geduurd. Valt best mee.
    Ze doet het hartstikke goed thuis, ik ben wel nog vermoeid. Naam hou ik liever voor mezelf ivm herkenning.

    Hier nog nieuws?
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  20. Corinne83

    Corinne83 Actief lid

    19 apr 2016
    274
    12
    18
    @Moess, fijn dat het goed gaat met de kleine en met jou. Die moeheid zal voorloig ook nog wel blijven. Geniet van jullie wondertje.
     

Deel Deze Pagina