Autostoel lange autorit

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door Baileyy, 10 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Wij hebben mijn zoontje van bijna 5 in een nieuwe stoel met verhoging, zijsteunen en dan de heupgordel (Cybex). Ik zie alleen dat hij de gordel niet prettig vindt bij zijn schouder. Ook echt lekker erin slapen kan hij niet, vergelijke met de vorige groep 2 stoel.
    We gaan straks op vakantie naar Italie, dus ik maak me wel een beetje zorgen of hij wel kan slapen straks.
    Hoe is jullie ervaring? En kan ik nog iets verbeteren qua comfort voor de lange rit maar dan wel zodat het veilig blijft?
     
  2. Ballon

    Ballon Niet meer actief

    Vindt hij de gordel niet prettig doordat hij snijdt? Dan zou je wellicht zo'n gordelbeschermer kunnen kopen.. ( zo'n hoesje die je dan ter hoogte van zijn schouder schuift )
    Voor de rest... geen tips. Gaan jullie snachts rijden? Als hij echt moe is, valt hij wel in slaap. Wellicht iets van een kussentje ofzo in zijn nek? En verder regelmatig stoppen.
     
  3. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Hij vindt het niet fijn bij zijn nek zitten. Het snijdt niet. Gordelbeschermer ga ik gewoon voor de zekerheid kopen. Bedankt voor de tip.

    Ja we gaan 's nachts rijden.
    Een kussentje in zijn nek lijkt me zijn nek naar voren duwen juist? is dat wel veilig nog dan? Ook omdat de stoel niet naar achteren kan in ligstand zoals de vorige stoel?
     

Deel Deze Pagina