hallo! Wie kan mij helpen met het zoeken naar een babyfoon met camera? Ik wil niet voor de allerduurste gaan omdat de babyfoon maar voor 1 kindje gebruikt gaat worden. Ik heb bij zowel de 1e als 2e een Alecto babyfoon gehad en hier veel plezier van gehad.
Oja en ik zie op aliexpress ook best wat babyfoons staan. Alleen ik kan nergens achterhalen of dit ook echt goede dingen zijn..
Ik gebruik Babyfoon 3G. Dat is app voor de tablet/ mobiele telefoon. Je hebt een ouder unit en een kind unit. Ik vind het reuze handig en het kost 6 euro. Ik heb verder geen ervaring met babyfoons. Ik gebruik het ook niet veel. Succes met zoeken
Ik heb de luvion essential. Doet het prima. Heeft geen WiFi optie, dat wilde wij niet ivm kans op eventueel hacken. Een nadeel is wel dat de batterij van de ouderunit sneller leeg is, maar goed dan maar standaard op de oplader.
Ik lees mee, want hier hetzelfde verhaal. Ik wil wel een ouderunit met beeld, geen app, en niet via WiFi. Zal eens kijken naar de Luvion.
Wij hebben luvion essential. Dect verbinding en niet via internet. Dat was de prijs meer dan waard wat ons betreft
Hier de Luvion Supreme Connectie. Heel tevreden over! Goede beeldkwalitiet en goede ontvangst. Geen wifibridge bij gekocht. Gebruiken hem alleen via dect.
Wat wen reacties! Bedankt!! Wij willen inderdaad echt een ouderunit en niet via een app. Ook niet via wifi, risico vind ik toch best een ding. Ik neig nu naar Avent of alecto. Zijn de camera’s hiervaan goed te richten en bevestigen? En zit er een nightvieuw op?
Is de vergelijkbaar met de Luvion Easy Plus dat je weet? Zag hem vandaag toevallig bij een babywinkel voor 99,-
Denk dat die ook gewoon goed is hoor. Ik heb de gewone essential... en ik zie eigenlijk niks bijzonders wat de easy plus niet heeft.