Babyvoeding melk AH biologisch

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Belindada, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belindada

    Belindada Niet meer actief

    Dames,

    Nog 15 weekjes en dan is het zover. Ik ben me aan het oriënteren wat voor melk ik zal gaan geven omdat ik niet voor borstvoeding kies. Heb er al veel overgelezen en merk toch dat het verschil enorm in de prijs ligt en niet echt in de voeding omdat de meeste melk in dezelfde fabrieken geproduceerd wordt. Mijn voorkeur gaat op dit moment erg uit naar de melk van de AH en dan de biologische AH puur&eerlijk biologische zuigelingenmelk standaard 1. Bezorgd tot in de keuken. Gewoon bij ah.nl voor 7,99. Gewoon omdat het biologische mij aanspreekt. Iemand ervaring mee want kan er niks over vinden.
     
  2. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    geen ervaring met deze voeding maar ik geloof niet zo in het biologische wat ze op sommige verpakkingen zetten.
    heb wel AH standaard gehad maar daar ging mijn dametje op spugen.

    hier gewoon kruidvat standaard voeding a 6 euro nog wat per pak. dit is praktisch hetzelfde als nutrilon standaard.
     
  3. Tord

    Tord VIP lid

    26 okt 2009
    7.304
    298
    83
    Ik heb hem een keertje gekocht, om te proberen. Ik vond hem niet fijn omdat er klontjes in kwamen, en de pap niet goed gebonden werd.

    Ik gebruik alleen flesvoeding voor de pap, dus ik weet niet hoe het is met maken van flesjes, maar die klonterigheid zal je dan denk ik wel houden?
     
  4. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    dat klonterige had ik ook maar dan bij de standaard voeding van AH. het poeder had ook een grovere structuur dan die van bijv. kruidvat/nutrilon/friso.
     
  5. Omelet

    Omelet VIP lid

    14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Je kunt de biologische voeding niet vegelijken met de normale voeding, de samenstelling is heel anders. Ik ga ook voor een biologische voeding als ik de overstap maak.

    Check hier uw Babyvoeding op kwaliteit en prijs
    HIer kun je zien dat het een heel ander soort voeding is.

    Hopelijk vind je snel iemand met ervaringen!
     
  6. Belindada

    Belindada Niet meer actief

    Mooi schema nog nooit gezien.
    Valt me vooral op dat er geen taurine eiwitten in de biologische melk zitten....

    Ja hoop ook op meer reacties, van de kruidvat heb je ook een bio variant, misschien iemand daar ervaring mee?
     
  7. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    er staat N.O bij. Niet opgegeven. dat betekend niet dat het er niet in zit.
     
  8. mamavanmeisje

    mamavanmeisje Fanatiek lid

    17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik gebruik Kruidvat al 2 jaar en het bevalt heel goed! Voor mij is ook prijs belangrijk. Het scheelt enorm veel vind ik (Kruidvat is 5,99)
     
  9. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.484
    113
    Ik heb het wel eens geprobeerd, die AH biologisch, maar vond het nogal klonteren, verder was het wel prima.
     
  10. zaterdag

    zaterdag Fanatiek lid

    28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    ik ken niet de biologische volgens mij bestond die nog niet op het moment dat onze zoon baby was.
    Ik ken wel het ah eigen merk, ik was daar wel tevreden over.
     
  11. Belindada

    Belindada Niet meer actief

    Niemand ervaring met bio flesvoeding?? van de AH of kruidvat??
     
  12. titania

    titania Bekend lid

    14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    bio kruidvat 1 voeding vond ik geen succes.. het klontert ontzettend en zelfs in een nr3 speen blijft het voor de opening zitten met als gevolg hele boze baby.
    Uiteindelijk werkte het alleen als ik de voeding met melk al roerende aan de kook bracht, maar je wordt ook gek als je dat iedere 3 uur moet doen! geen aanrader dus!
     
  13. jongmama

    jongmama Fanatiek lid

    1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Ik geloof ook niet zo in dat biologische. hoe weet je zo zeker dat het biologisch is?

    We hebben het eerste halfjaar Nutrilon gebruikt, maar toen ze over mocht stappen hebben we ons georiënteerd in welke voeding wat goedkoper was maar ook goed zou zijn. We kwamen ook uit bij de Kruidvat, en dit bevalt tot nu toe nog steeds prima en scheelt in de portemonnee!

    We hebben ook nutrilon gebeld, na wat speurwerk op internet en ze gaven eerlijk toe dat kruidvat en nutrilon eigenlijk hetzelfde was alleen nutrilon zat in een luxere verpakking.
     
  14. Fransa

    Fransa Niet meer actief

    Heb ook een keer die Bio van de Kruidvat gehad. Was idd niet heel gemakkelijk klaar te maken.
    Sowieso moet je ook kijken of je kindje de voeding goed kan hebben of niet. Mijn oudste dronk echt alle merken en soorten maar m'n jongste is erg gevoelig voor dit soort dingen en ik heb met veel uitproberen enzo pas rond de 3e maand een melk gevonden waar hij het goed op doet.
    Dus zou gewoon een bus in huis halen. Nieuwe is zo gekocht als het niet gaat...
     

Deel Deze Pagina