2e BHS aanval gehad.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wendyd, 26 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyd

    wendyd Actief lid

    5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    hallo,
    gisteren heeft mijn zoontje van 21 maanden zijn 2e breath holding spell aanval gehad. gelukkig heeft hij het niet vaak, alleen als hij hard valt. de eerste keer was toen hij 16 maanden was hij kon toen net een goede maand lopen en struikelde over de tafelpoot plat op zijn gezicht. toen kwam de eerste aanval hij huilde zo hard dat hij er in bleef en weg viel en stopte met ademen. na een minuut kwam hij weer bij en was er niets meer aan de hand. toen was ik vreselijk in paniek, want ik had er nog nooit van gehoord en dahct dat hij doodging ofzo. toen 112 gebeld, maar hij was toen al bijgekomen. gisteren de 2e aanval gehad. hij viel van de bank en begon weer heel hard te huilen. ik pakte hem op om water in zijn gezichtje te sprenkelen, maar dat was te laat, want hij viel al weg nu was ik er iets rustiger onder dan de 1e keer . omdat ik nu weet dat het onschuldig is en wat het is. dus op zijn zij op de bank gelegd en nu duurde het gelukkig maar 20 seconden voordat hij weer bijkwam en begon te ademen daarna niets meer aan de hand. toch moest ik achteraf huilen, want het is een naar gezicht om je kindje er zo bij te zien liggen. ook al weet ik dat het onschuldig is toch blijf ik het eng vinden. iemand van jullie dit ook meegemaakt? groetjes wendy.
     
  2. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Gelukkig heb ik het nooit meegemaakt, maar wat moet het angstig zijn als moeder om dat te zien/nee te maken. Jeetje pfff, ik moet er niet aan denken. Ik wil je even een virtuele knuffel geven. Ik hoop voor je dat het niet meer gebeurt!
     
  3. wendyd

    wendyd Actief lid

    5 okt 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    dank je wel. ook al weet ik dat het onschuldig is toch blijft het eng. ben altijd op mijn hoede dat hij niet valt ofzo. groetjes wendy.
     
  4. miekje1982

    miekje1982 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Wat naar zeg!

    Mijn nichtje heeft t ook gehad, nu niet meer (ze is 5), maar toen ze jonger was wel. Haar mama (mijn zus) ook.
    Wat mijn zwager en mijn zus deden als ze zo'n aanval kreeg, dan bliezen ze in d'r gezicht als ze nog aan t huilen was, soms was dat net genoeg zodat ze niet wegraakte... Ook idd met water besprenkelen.

    Sterkte!
     
  5. Krullebol

    Krullebol Actief lid

    31 dec 2006
    386
    1
    0
    Ik heb er nog nooit van gehoord...maar wat lijkt me dat vreselijk zeg om dat bij je kindje te zien! Is het iets waar ze overheen groeien?
     
  6. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Onze dochter heeft het ook regelmatig. Ik schrik er gelukkig niet meer zo van.
     

Deel Deze Pagina