Bang.. Baby 11/12 weken grote blaas

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door BlessingInside, 9 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ik heb er tot zover geen ervaring mee maar ik wens je wel veel sterkte en hoop dat het alsnog goed gaat komen. Wanneer heb je de echo?
     
  2. BlessingInside

    17 nov 2016
    41
    17
    8
    Ik kijk even aan hoe ik mij morgen voel, ben echt heel vermoeid en heb ook nog eens blaasontsteking dus antibioticakuurtje. Als ik me oké voel meld ik me vanaf volgende week ziek.

    @TigerAngel7 dankjewel!!

    De echo is 18 juli. Ik zal jullie op de hoogte houden.
    Liefs
     
  3. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Geen ervaring wel veel sterkte. Paar regels onder jouw topic staat ook een topic van @elin88
     
  4. BlessingInside

    17 nov 2016
    41
    17
    8
    Dankjewel!! Heb dat topic gezien en er ook op gereageerd :)
     
    meisje1977 vindt dit leuk.
  5. mimi1988

    mimi1988 VIP lid

    7 apr 2015
    6.939
    4.153
    113
    @BlessingInside heel veel sterkte! Moeilijke situatie. Heb niet hetzelfde meegemaakt, maar wel een kindje verloren met een chromosoomafwijking en overal hydrops in het lijfje.
    Wij zaten eerst in het ziekenhuis in Arnhem, maar daar hadden ze er geen bal verstand van. Op ons aandringen doorgestuurd naar het radboud in Nijmegen. Ontzettend fijn ziekenhuis! Daar zeiden ze ook dat Arnhem te weinig af weet van afwijkingen bij kindjes.
    Als het kan zou ik me door laten verwijzen naar Arnhem.

    Sterkte!
     
    janne1978 vindt dit leuk.
  6. Bubbels84

    Bubbels84 Fanatiek lid

    27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Hoe gaat het nu?
     
    BlessingInside vindt dit leuk.
  7. BlessingInside

    17 nov 2016
    41
    17
    8
    Bedankt voor je berichtje! Wat heftig zeg.. :(

    Ik reageer hieronder even met hoe het nu gaat
     
  8. BlessingInside

    17 nov 2016
    41
    17
    8
    Ik zou nog even laten weten hoe de echo gegaan is dus bij deze:

    Woensdag zijn we weer in het ziekenhuis geweest. We waren allebei op van de zenuwen en waren ook blij toen het eenmaal woensdag was.
    Tegen ons verwachting in zag alles er eigenlijk heel goed uit!! Wat een opluchting.. De blaas was bijna niet meer terug te zien. We zagen eerst nog een klein blaasje, maar de baby had tijdens de echo geplast want "het zwarte stipje" verdween. De echoscopiste zei dat als we 2 weken terug niet bij haar waren geweest ze hier nooit wat van had geweten en dat alles er helemaal goed uit zag. Baby was ook goed gegroeid, hartje klopte mooi, alles helemaal zoals het hoort. En we hebben zelfs het geslacht kunnen zien.. een JONGEN. Super leuk want we hebben al een dochter!
    Ook alleen maar gunstig in deze situatie dat het een jongetje is, want dan is er dus een kans dat er een soort blokkade in de urinewegen zat waardoor de blaas zo groot was.
    Toch wou de gynaecoloog wel een vruchtwaterpunctie laten doen ( in Arnhem @mimi1988 ) om chromosoomafwijkingen uit te sluiten.
    Wij zelf hebben niet het gevoel dat dat bij ons kindje het geval is, maar onze gynaecoloog is vrij negatief ingesteld en zegt dat de grote van de blaas vaak toch een waarschuwing is.
    Wij zelf zijn meer bang dat het een afwijking in de urinewegen is en hopen dat het in dat geval iets is waar hij of over heen groeit of iets is wat goed te behandelen is .
    Het blijft dus nog wel even spannend, maar we zijn toch al heel erg opgelucht dat de echo zo goed gegaan is. Zien het nu ook een stuk positiever in.

    Bedankt voor jullie lieve berichtjes en medeleven :)
    En vooral @Bubbels84
     
    Blue lady, Ysabella, Kaila en 13 anderen vinden dit leuk.
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    wat geweldig!
    Zo blij voor jullie.
     
    BlessingInside vindt dit leuk.
  10. BlessingInside

    17 nov 2016
    41
    17
    8
    Heel erg lief, dankjewel!!
     
  11. Bubbels84

    Bubbels84 Fanatiek lid

    27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Wow nou super mooi nieuws zeg!
    En leuk ook een jongen!!
    Hopelijk ben jij dan gewoon de uitzondering geweest waarbij er een kleine blokkade was die alsnog is weggenomen.
    Hoeft niet een aandoening te zijn he mij vertelde ze dat het soms een klepje is die vast zit maar een maal open ook gewoon open blijft.
    Goede zwangerschap gewenst!!
     
    BlessingInside vindt dit leuk.
  12. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Wat fijn te horen dat de echo goed was!
    Wat een opluchting!!

    En leuk om te lezen dat mijn nub bepaling klopte ;) gefeliciteerd met jullie zoontje-to-be-born :)
     
    BlessingInside vindt dit leuk.
  13. Bubbels84

    Bubbels84 Fanatiek lid

    27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Deze nub was ook wel een hele duidelijke he? Grappig dat dat zo kan verschiĺlen
     
    BlessingInside vindt dit leuk.
  14. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Wat een opluchting dat de echo goed was
     
    BlessingInside vindt dit leuk.
  15. Wolky84

    Wolky84 Bekend lid

    1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd! Hopelijk kun je nu lekker genieten!
     
    BlessingInside vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina