Bang voor weer een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door metans, 2 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. metans

    metans Actief lid

    28 aug 2014
    349
    112
    43
    Vrouw
    Zucht ik moet even van me afschrijven..

    Vorige week dolgelukkig een positieve zwangerschapstest in me handen. Nu sinds 2 a 3 dagen in de middag zo kramp dat ik amper kan lopen. Bruinig bloedverlies en vandaag iets raars verloren (iets grijzigs en vliesjes) nog geen helderrood bloed maar wel bruin.

    Vrees het ergste en ben op het ergste voorbereid, Heb hiervoor al 2 keer eerder een miskraam meegemaakt. Zucht.

    Verdrietig maar we blijven hoopvol op dat het de volgende keer toch goed moet komen.
     
  2. P1986

    P1986 Actief lid

    25 feb 2017
    446
    206
    43
    Hoop voor jou dat het een goede afloop krijgt!!

    Zo niet.. erg verdrietig en sterkte... liefs
     
  3. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Jeetje, wat een spanning. Kan me heel goed voorstellen dat je gezien de voorgeschiedenis ontzettend bang bent voor nog een miskraam.

    Weet niet in hoeverre je al contact hebt gehad met de verloskundige of huisarts. Misschien kunnen ze 2 keer bloed laten afnemen om te kijken of de opbouw van HCG goed is? Dit hebben ze toen bij mij gedaan.

    Duim voor je!
     
  4. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Wat zenuwslopend! Ik zou inderdaad ook de huisarts vragen om bloed te prikken.

    Heel veel sterkte met afwachten!
     
  5. metans

    metans Actief lid

    28 aug 2014
    349
    112
    43
    Vrouw
    Hallo!

    Ik was even van de forum af omdat het helaas weer was misgegaan.

    Maar we blijven positief en het proberen!
     
  6. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    @metans Met hoeveel weken is het dit keer mis gegaan?

    Zoals jullie zien ben ik momenteel weer zwanger. Hoop zo dat het goed zit... :oops:
     
  7. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Wat verdrietig! :( Ik hoop dat dit kindje wel bij jullie mag blijven! ♡ Wanneer heb je je eerste echo? Hopelijk duurt dat niet lang meer. Zodat je zekerheid hebt en hopelijk jullie kindje ziet.
    Ik heb zelf met 5.2 en 14.2 weken bloed verlies gehad. En lees mn onderschrift! ;) Uit deze zwangerschap toch mn zoontje ♡ Ik bedoel het niet verkeerd. Maar probeer je een oppepper te geven! Maar door je voorgeschiedenis snap ik je angst wel.
     
  8. metans

    metans Actief lid

    28 aug 2014
    349
    112
    43
    Vrouw

    Al heel vroeg, rond de 6 a 7 weken.. Ik zal voor je duimen!! Ik zit ook met wat, want we mochten eigenlijk meteen veder klussen, en of ik word precies een maand nu na mijn miskraam ongesteld, maar ik voel me nu precies zoals als ik zwanger ben. En ja tussentijds een test gedaan en die was negatief en al mijn hormonen waren ook op slag verdwenen, maar nu heb ik precies dezelfde dingen als toen ik zwanger was. Lichte kramp, zweet en warmte aanvallen, en pijnlijke tepels. Dus even afwachten en anders volgende week een test doen.
     
  9. metans

    metans Actief lid

    28 aug 2014
    349
    112
    43
    Vrouw
    Ik weet dat het niet hoeft mis te gaan, wij houden het maar op pure pech en we blijven proberen!
     
  10. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Hebben de eerste echo op 20 september. Dus dat duurt nog 2,5 week. Maar probeer het gewoon los te laten. Drink, rook en eet niets wat niet mag....dus ligt nu buiten mijn bereik...
     

Deel Deze Pagina