Begin MMM

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door TMR, 21 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Ik zit nu in de wachtkamer om voor de echo te worden geroepen. Benieuwd of ik ook echt op het wachtbank ben komen te zitten :oops:
     
    TMR vindt dit leuk.
  2. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    En? En? Ben net weer thuis, dik 20 mm! Woehoe! De komende 5 dagen huiswerk gekregen.
    Moet volgende week vrijdag alleen nog heen om bloed te prikken. Dus maar 2 echo's gehad..
    Jij veel meer toch?
     
  3. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Kijk dat klinkt goed! welke cyclusdag zit jij nu? Wat een vervelend huiswerk! ;):roflmao::D

    Ik heb op cyclusdag 10, 13, 15, 17 en 19 nu echo gehad. Geen idee of het beleid is, of dat ze mij gewoon goed wilden controleren, omdat vorige ronde niks deed? Ik vond het prima!

    Vanmorgen echo gehad en toen ze keek zag ze een follikel van ruim 32mm :o: en het baarmoederslijmvlies is 9,8mm. Wat een joekel! Ze zei dat hij nog niet gesprongen was. o_O Had ik wel gehoopt want maandag zeiden ze dat mijn slijmvlies troebel was en er vrij vocht te zien was wat duidde op (naderende) eisprong. Ook mijn bloeduitslag van maandag wees uit dat ie nog niet gesprongen was, maar voor de zekerheid toch weer bloed moeten laten prikken vandaag. Volgende echo was voor zaterdag gepland.
    En oei wat is het gevoelig daarbinnen. Maandag vond ik de echo al niet fijn en vandaag ook weer niet. Normaal kunnen ze porren wat ze willen en deert het me niks, maar poeh hee... Heb de laatste 2 echo's echt gevoeld. :confused:
    Ben vanmiddag gebeld met de bloeduitslag van het prikken van vanochtend en het nieuws is dat ik net mijn eisprong heb gehad! :D:D:D Dit verklaard voor mij ook mijn gevoelige borsten toen ik vanmorgen opstond.
    Afgelopen dagen het gezellig gehad met lief, maar gisteravond dus net niet... Denk dat het hem niet word. :oops: Vanavond nog maar een keer gezellig maken, maar ik denk dat onze timing niet goed is geweest deze ronde.
    Echo voor zaterdag is dus afgezegd. Als ik het goed heb begrepen ontvang ik een formulier om dinsdag weer bloed te laten prikken.

    *neemt plaats op het wachtbankje*
     
  4. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Jeutje, dat is echt een joekel!! Wist niet dat ze zo groot konden worden.. Logisch dat het allemaal wat gevoeliger is vanbinnen. Misschien wel gesprongen door het gepor van de echo 'stok' haha.
    Johhh zaadcellen kunnen tot 7 dagen overleven toch, in de meest gunstige omstandigheden! Een dag niet oefenen moet toch geen kwaad kunnen. Positief blijven hoor!
     
  5. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Oh en ik zit vandaag op dag 12.. Dus de gyn verwacht dat hij over 1 of 2 dagen springt.
    Maar als ik jouw verhaal lees kan hij dus nog veel langer door groeien en veel later springen.
    Beetje tricky bedenk ik me opeens.. als we alleen de komende 5 dagen oefenen.
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  6. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.690
    2.137
    113
    Wauw
    Wauw dat heb ik nog nooit gehad zo groot!! Bij mn zoontje had ik ook echos.

    En wbt het klussen... Hier dinsdagochtend voor t laatst, donderdagavond eisprong en ik ben zwanger! Dus dont give up. Kan makkelijk! Spannende weken nu, duurt lang he??
    Ik heb de 21e eerste echo. Duurt ook zo lang!!!
     
  7. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.690
    2.137
    113
    Wat fijn!! Met clomid 50 mg?? Hoe voel je je verder?
     
  8. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Jaa met Clomid 50 mg en ik voel me prima, die bultjes zitten er nog wel, waarschijnlijk van de duphaston dus dat krijg ik niet meer, nouja sowieso niet waarschijnlijk door de Clomid.
    Kan bijna niet geloven dat ik meteen de eerste ronde Clomid één mooi eitje heb, had ik niet verwacht!
    Heb straks misschien wel voor het eerst in mn leven een eisprong, gek hoor!

    De eerste echo, super leuk! Ja de eerste weken duren erg lang denk ik!
    Bij jou zat er toch ook een flinke tijd tussen het klussen en de eisprong.
    Merk ook dat ik het toch wel een hele opgave vind om elke dag te klussen hoor, gisteravond was ik ook zoooo moe, maar dan moet het toch.. Dan moet er wel even een knop om. Hebben/hadden jullie dat ook?
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  9. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.690
    2.137
    113
    Wachten duurt zoooo laaaang. Ik wil t pas vertellen na de 1e echo maar eigenlijk wil ik t nu al aan iedereen vertellen. Maar nog 2 weekjes geduld.

    agendaseks is hier drama. Mn man heeft spontaan uhm. Wat moeite zeg maar. En normaal al denk bij kinderwens maar met mmm helemaal, is de druk nogal groot. We hebben t dus nog wel geprobeerd bij mn eisprong maar ging niet. K baalde onwijs maar nu ben k zwanger!! Elke dag hoeft zowieso niet, on de dag is prima.

    Indd heel fijn dat 50 mg zo netjes werkt!! Hoop dat je er snel zwanger mee bent!! X
     
  10. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Haha Jaa logisch toch! Je wilt het wel van de daken schreeuwen natuurlijk!
    Nog even op je tong bijten..
    Oh fijn om te lezen, er zijn zoveel dingen waarvan je denkt, is dat wel goed/normaal en dan is het toch fijn om op zo'n forum te lezen dat je niet 'de enige' bent..
    Daarom durfde ik het gister ook aan om een dagje over te slaan. We hadden allebei echt geen zin, dus niet geforceerd. Voelde wel een beetje dubbel, maar anders is het niet vol te houden.
    Jaa ik hoop dat we geluk hebben! Bedankt @Ukkie1 !!
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  11. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.690
    2.137
    113
    Gaan t morgen toch onze ouders al vertellen. Kan dat echt nietvoor me houden en testen zijn onwijs opgelopen. Duszal wel goed zijn ga ik maar vanuit. Op mn werk enzo vertel ik nog niks hoor.

    Ja gelijk heb je. Forceren worden jullie allebei ongelukkig van. X
     
    Bacio vindt dit leuk.
  12. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Veel plezier met vertellen!!
     
    Ukkie1 vindt dit leuk.
  13. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.690
    2.137
    113
    Was heel leuk!!! Tranen van geluk haha.
     
    Bacio en TMR vinden dit leuk.
  14. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Hoe gaat het met jou?
     
  15. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Goed hoor @Bacio , ik denk dat ik zaterdag of zondag mijn eisprong heb gehad... (hoop het maar)
    A.s. vrijdag moet ik bloed prikken, dus neem aan dat ik het dan hoor? Weet eigenlijk helemaal niet wat ik daarna moet doen.. Ja een zwangerschapstest haha maar wat het ziekenhuis betreft!
    En hoe gaat het met jou?! Bijna een week na je eisprong nu hè?
     
  16. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Ik zit nu in de wachtkamer voor bloedprikken. Ik ben nu 6 dpo. Jij dan 5 of 6 ook? Als we zwanger zijn moeten we flink genieten en het ziekenhuis hopelijk voor lange tijd vergeten! Dan zou ik de verloskundige eens gaan bellen als ik jou was hahaha.
     
  17. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Ze prikken dan toch op progesteron? Dat is om te kijken of de eisprong zeker is geweest?
    Wanneer krijg je de uitslag? Jaa inderdaad ik hoop dag 5 of 6. Anders zitten wij er naast met klussen.
     
  18. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Klopt!

    Spannend!!!
     
    TMR vindt dit leuk.
  19. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Uitslag zou ik trouwens vandaag kunnen krijgen. Geen idee eigenlijk of ik moet bellen of dat ik word gebeld...?
     
  20. TMR

    TMR Actief lid

    6 apr 2017
    264
    155
    43
    Vrouw
    Als het je te lang duurt vandaag zou ik zelf lekker bellen haha.
     

Deel Deze Pagina