ben ik zwanger!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moppie2008, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyN88

    MissyN88 Actief lid

    25 aug 2008
    104
    0
    0
    gefeliciteerd!
     
  2. mamavan1

    mamavan1 Actief lid

    16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    proficiat !
     
  3. dana26

    dana26 Actief lid

    18 mrt 2008
    192
    0
    0
    heeey dames... pfffffff nog geen duivels, net weer test gedaan, weer neg.. heb even contact opgenomen met de assisistente, vragen wat zij er van vond, en zij zei dat ik over een week ;-/ weer moet testen ( als mijn duivels natuurlijk niet zijn doorgekomen) heb vannacht maar 2 uurtjes geslapen van de zenuwen pffffff... ( weet t,ben een muts ;) )

    liefs dana
     
  4. dreatje

    dreatje Lid

    1 sep 2008
    98
    0
    0
    Hoi ik ben nieuw hier en sinds 1mei met pil gestopt en nu overtijd heb ook net een test gedaan negatief maar word ook nog niet ongesteld het is wel stress vol wachten op wat er gaat gebeuren

    gr andrea
     
  5. Danabelle

    Danabelle Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Gefeliciteerd Moppie2008!
    @ Dana26, ik hoop dat september de maand is dat de Dana's positief testen hihi ;)
     
  6. dana26

    dana26 Actief lid

    18 mrt 2008
    192
    0
    0
    dat hoop ik ook danabelle hahaha!
    dacht vannochtend iets bruinige afscheiding te zien, dus mijn hoop was helemaal weg. Maar nu zie ik niets meer. heb wel nog steeds t gevoel ongi te worden. denk echt dat ik t gewoon ga worden. Maar waarschijnlijk heeft mijn lichaam er moeite mee om op gang te komen. ( mijn eigen conclusie) maar als t idd bruinige afscheiding was, moet t nu toch wel een keer door gaan breken, want hier word ik echt moedeloos van. sorry by the way voor weer mijn smakelijke verhalen. Maar hier kan ik tenminste mijn ei kwijt..

    houden jullie me op de hoogte dames?!
    liefs dana
     
  7. debsel82

    debsel82 Fanatiek lid

    31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @moppie : GAAAAF! Gefeliciteerd zeg..

    @Dana : verschrikkelijk die onzekerheid. Ik hoop voor je dat het wel zo is in elk geval! (en als het níet zo is, dat je duivels snel doorbreken..) Enne.. Die smakelijke verhalen zijn niet zo erg hoor ;) Zo is tenminste voor iedereen duidelijk wat je bedoelt!

    @dreatje : succes met wachten :S
     

Deel Deze Pagina