Bevallen bij 22+6 van mijn prachtige twee jongetjes

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door poppetje77, 1 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

    minimuis Fanatiek lid

    17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik schrijf hier nooit in dit deel van het forum maar ik las je bericht en er ging een grote schok door me heen oh wat verschrikkelijk erg. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen wat zwaar om dit nu nog een keer door te moeten maken en dan ook nog een 2ling.
     
  2. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jeetje wat vreselijk :( heel veel sterkte voor jullie.
     
  3. Chiaraa

    Chiaraa Fanatiek lid

    27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ongelofelijk wat een leed.... Sprakeloos....Heel veel sterkte gewenst .....
     
  4. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ik zie nu dat je hier ook je verhaal hebt gedaan en terwijl ik dit lees moet ik weer huilen. Ik vind het zó erg voor je. Dit is echt onmenselijk, verschrikkelijk... ik weet gewoon nog steeds niet wat ik moet zeggen.

    Ik wens jullie veel kracht en sterkte toe. Ik wou dat ik wat voor je kon betekenen, maar kan helaas alleen maar toezien hoe je dit nu wéér moet meemaken... :( Hele dikke knuffel.
     
  5. Springday

    Springday Fanatiek lid

    20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Poppetje wat verschrikkelijk en wat een verdriet. Heel erg veel sterkte en logisch dat je het nu even allemaal niet meer ziet zitten. Het is ook niet niks, eerste Mia verloren en nu Luca en Dani. Het heeft weer tijd nodig om jezelf terug te vinden, wat maken jullie toch voor een ellende mee zeg. Ik denk aan je.
     
  6. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.603
    2.172
    113
    Wat ontzettend erg, t leven is niet eerlijk! Overal kippenvel, wat erg om dat mee te moeten maken. Heel veel sterkte en alle kracht van de wereld om door te kunnen gaan.
     
  7. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat een verschrikkelijk nieuws. Zo vreselijk oneerlijk :(
    Ik kan gewoon de juiste woorden niet vinden die de lading dekken.
    Heel veel sterkte, kracht en liefde toegewenst.
     
  8. Lieke84

    Lieke84 Fanatiek lid

    1 jun 2011
    3.016
    1
    38
    Oh meid, wat vreselijk!
    Toch gefeliciteerd met de geboorte van je twee prachtige mannetjes. Hun grote zus zal ze ongetwijfeld op hebben gevangen en bij ze zijn.

    Bijna onmenselijk om dit mee te moeten maken. Woorden schieten te kort en zullen nooit de lading kunnen dekken.

    Doe wat voor jou goed voelt, of het beste voelt.... Misschien beter gezegd. Dikke virtuele knuffel!
     
  9. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh wat verschrikkelijk..
    Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ontzettend veel sterkte gewenst. 🍀
     
  10. lessie

    lessie Actief lid

    3 dec 2012
    279
    0
    16
    NULL
    Lief Poppetje, onwijs veel sterkte toegewenst. Heel heel veel liefs en knuffels jullie kant op.
     
  11. LMI

    LMI Bekend lid

    21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Ontzettend veel sterkte toegewenst voor jullie! Wat een verdriet.
     
  12. tlc81

    tlc81 Bekend lid

    22 jan 2012
    684
    126
    43
    Verschrikkelijk en onmenselijk gewoon. Hoe kom je dit nou te boven...
    Heel veel sterkte.
     
  13. Mama Larissa

    Mama Larissa Fanatiek lid

    11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Ik lees je verhaal nu pas... Geen woorden voor jullie immense verlies en verdriet... Wat zou ik meer voor je willen kunnen doen dan alleen wat woorden hier op dit forum... Dikke knuffel en heel veel sterkte gewenst!!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Iedereen bedankt.. Hier nog steeds immens verdriet en boosheid door de fouten die het Zh heeft gemaakt.. Hadden ze mij maar serieus genomen.. Waarom hebben ze Dani die leefde niet geprobeerd te redden, ja was 23 weken maar mijn bulletje was al 30 cm en 546 gram, groter dan sommigen die bij 27 weken geboren worden. Maar zij gaan niet toegeven en ik krijg mijn boys niet terug.

    Ik ben weinig op zp, fb vermijd ik.. Trek de wereld zeer slecht.. Mama van drie en een leeg huis..
     
  15. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.734
    113
    Vrouw
    Wat vreselijk oneerlijk :(.
    Heel veel sterkte, kracht en liefde gewenst.
     
  16. Mama Larissa

    Mama Larissa Fanatiek lid

    11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    :( Mijn hart breekt voor jou, wat een verdriet...
     
  17. Gizzie1983

    Gizzie1983 Fanatiek lid

    11 apr 2011
    3.340
    207
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ik ken je niet, maar moet zoveel aan je denken...:(. Het is onmenselijk en niet te bevatten wat jullie moeten meemaken. Elk woord schiet tekort en kan de lading niet dekken.

    Ontzettend veel sterkte, kracht en liefde toegewenst om hiermee om te kunnen gaan. Je bent mama van een prachtige dochter en twee prachtige zoons en ooit zullen jullie herenigd worden ♥.
     
  18. Petra13

    Petra13 Niet meer actief

    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
     
  19. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Het laatste is het enige waar ik me aan vast houdt.. En het feit dat ze nu bij mijn moeder zijn.. Toch blijft mijn drang ooit weer zwanger te worden er.. Ooit zal ik weer mama worden maar de pijn van deze drie, gaat nooit over, al krijg ik er nog 5.. Al is dat leeftijdstechnisch niet te doen en ben ik al blij als er nog 1 levend komt en blijft..
     
  20. Billy60

    Billy60 Niet meer actief

    Sterkte Poppetje! Zo verdrietig dit.
     

Deel Deze Pagina