Bewust alleenstaande moeders gezocht

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Lavita, 26 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavita

    Lavita Bekend lid

    23 aug 2016
    909
    953
    93
    Dag allemaal,

    Zoals ik eerder al eens te kennen heb gegeven, zit ik eraan te denken om voor een tweede kindje via donorschap te gaan. Destijds was ik nog bezig met een opleiding, maar inmiddels heb ik mijn diploma en heb ik een goede baan. Ik wil daarom nu echt stappen gaan zetten wat het traject betreft. Daarom is mijn vraag: wie heeft een kindje gekregen met behulp van een bekende donor en zou mij van informatie, tips en adviezen willen voorzien?
     
  2. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik ben zwanger van een onbekende donor. Wel bezig geweest tijdens het traject met zoeken van een bekende donor. Maar dat past niet bij mij.

    Je zou eens op de website van meer dan gewenst kunnen kijken.
    Staan oproepjes voor donoren en co ouderschap. En er worden af en toe speed dates georganiseerd.
    Verdere experts zijn Sara Coster en Barbara Lammerts van bueren. Google maar even ;)
    En als je met een bekende donor in zee gaat is het belangrijk om een donorcontract op te stellen waar je van alles in vast legt.
     
  3. Lavita

    Lavita Bekend lid

    23 aug 2016
    909
    953
    93
    Ik twijfel ook of ik een bekende of onbekende donor wil. Op welke manier ben jij aan de geschikte donor gekomen?

    Bedankt voor je tips. Ik heb al even flink gegoogled en ik denk dat ik me sowieso ga aanmelden voor de informatieavond in mei van Barbara Lammerts van Bueren.
     
  4. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik heb gebruik gemaakt van de spermabank van rijnstate. Je krijgt dan een map met een aantal gegevens van de donor en je mag zelf kiezen. Ik had zelf een paar eisen: lang, minimaal hbo niveau. Daar de eerste schifting in gemaakt. En daarna gekeken wat mij aanspreekt en bij mij past. :)
     

Deel Deze Pagina