Big Love!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door jeldou, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dsny

    Dsny Actief lid

    20 feb 2007
    101
    0
    0
    K heb er ook niet bewust voor gekozen .. het is me overkomen, het liefst had k ook alles anders gezien maar zoals k al eerder zei .. tegen mn gevoel doe k niets .. :(
     
  2. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.961
    6.077
    113
    Happyland
    Ik zit vol verbazing je verhaal te lezen en ik wil je absoluut niet aanvallen.
    Maar het 1e waar ik aan dacht was: Jeetje, als dat maar goed gaat.Met zoveel wisselende contacten, ik begrijp dat hij, inclusief jij, er minstens 3 vrouwen op na houdt. Ben je niet bang voor geslachtsziektes?
    Ik zelf zou als de dood zijn om iets op te lopen...
     
  3. missgwen

    missgwen Bekend lid

    23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    te gekke serie is dat,
    en ben benieuwd naar volgende week, met die testament verandering, aan wie wie de kinderen achter laat, want nickie krijgt geen voogdij erover, zo te zien. spannnend!
     
  4. Dsny

    Dsny Actief lid

    20 feb 2007
    101
    0
    0
    Iedereen heeft zijn mening en k begrijp dat veel mensen dit niet kunnen begrijpen .. en ja toen k er ook achter kwam, toen heb k mezelf ook gelijk laten testen hoor .. ( was toen net zwanger ) was gelukkig niets aan de hand, alle keren erna wel met condoom gedaan om dat dus te voorkomen, en heb toen ook heel erg mn twijfels gehad wat allemaal te doen ... qua hij en ik .. was een hele moeilijke tijd ook .. maar heb de knoop doorghakt om het gewoon allemaal te doen .. met of zonder hem .. dus ben er van uit gegaan dat k er alleen voor zou staan .. zou hij er voor me zijn dan zou dat alleen maar mooi meegenomen zijn .. zo niet .. dan niet .. er zijn genoeg vrouwen die een kindj opvoeden die minder bedeeld zijn als mij ..
     
  5. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

    Duzzzzzzzz, ik ben niet de enige die er zo over denkt.... Heb de dvd box vrij snel gekocht...moest de serie snel zien. En volg nu op www.hbo.com de 2de serie en het wordt spannend meiden! Een eventueele vrouw nummer 4 komt in het spel....en Margene is niet dom maar juist heel slim maar dat komt nogwel aan het licht. Net zoals ze gister Nicki, ja het is een bitch, afwimpelde toen de garage deur open ging en buuf Pam aan de overkant stond.... Volgende week wordt bekend waarom Margene zo dromerig/afwezig is.

    TOP SERIE! :thumup:
     
  6. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    aan het eind zal het je nog verbazen.... :rolleyes: Ook Margene heeft een mooie verassing!
     
  7. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik ben echt heel nieuwsgierig sorry :oops: maar aangezien je zo open bent heb ik toch wat vragen:

    Is het dan ook zo dat jij "vaste dagen" hebt? Maandag bij vrouw 1, dinsdag vrouw 2?

    Is het dan niet altijd stiekem doen? een affaire gevoel zeg maar?

    Hoeveel kinderen heeft hij dan in totaal?

    Ik zou er denk ik zelf minder moeite mee hebben als de situatie duidelijk zou zijn, zoals in de serie dus! Die heeft maandag, die dinsdag en daarmee klaar. Weten wie er nog meer in het spel zijn, je hoeft elkaars deur niet plat te lopen, maar ze kinderen onderling zou ik wil willen kennen ook voor de kinderen zelf!
     
  8. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    Haai Dames,
    Jee wat een moeilijk verhaal zeg, ik zit zelf altijd naar die serie te kijken met een gevoel van; tsjonge zou je dat maar eens echt gebeuren!
    Ik krijg er altijd een raar gevoel van; ik moet wel kijken omdat die bill je meteen helemaaaaal inpakt hahahaha!
    En beastie, pb me effe met het hele verhaal, ben erg benieuwd! Had al wel op de site gekeken.
    Die spoilers, daar hou ik wel van!
    Groeties!
     
  9. Niet meer actief

    Jee wat een verhaal zeg! Sterkte ermee....ik zou het zelf niet kunnen hoor, zeker niet, maar vind het knap van je hoe je ermee omgaat! *petje af*

    Wat betreft de serie...ja ik kijk ook......goeie serie....
    benieuwd hoe het verder gaat hoor! ;)
     
  10. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Eindelijk mensen die de serie ook zo boeiend vinden...vind het spannender worden dan Harry Potter! ;)
     
  11. Dsny

    Dsny Actief lid

    20 feb 2007
    101
    0
    0

    Het scheelt dat hij het ook heel druk heeft .. hij werkt zeg maar bij een bedrijf en is manager van een band .. en heeft z'n zn vrouwtjes .. Vaste dagen wil k het niet noemen want dan ga j er altijd van uit dat hij er is en dat doe k dus juist niet .. er gaat soms een week overeen voordst k hem weer eens zie .. vind het ook niet erg hoor .. kan k ook lekker doen waar k zelf zin in heb ..

    Stiekum ook niet .. want hij is eerlijk tegen mij, dus als k hem ergens zie met een vrouw dan kan k daar moeilijk een heisa van maken .. ( k weet van 1 wie ze is, maar of hun ook weten van mij.. ? )

    K weet zelf dat hij inclusief mijn kleine meid 3 kinders heeft .. maar dat zou ook rustig anders kunnen zijn hoor .. k sta nergens meer van te kijken ..
    Ja dat met die kinderen heb k dus ook .. k hoef niet te weten wie die andere vrouwen zijn of de dikste vriendinnen te worden maar de kinders zullen elkaar toch wel een keer tegen komen .. dus kan j ze maar net zo goed zo vroeg mogelijk met elkaar kennis laten maken ..
     
  12. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Kun je er dan niet met hem over praten? Vragen of zij het weten? Ik bedoel als het allemaal open is, ook over de hoeveelheid kinderen dan is het toch allemaal makkelijker?

    Hoe moet ik het me dan voorstellen? Ik bedoel komt hij echt langs als vader van het gezin, man die het vlees snijd ;) of alleen om te "slapen" en gaat hij dan weer naar "huis"?
     
  13. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    pffff wat moeilijk!
     
  14. Dsny

    Dsny Actief lid

    20 feb 2007
    101
    0
    0
    K ben idd nogal van het vragen stellen en het gewoon zo duidelijk maken van mijn situatie , kijk dat hun er niets van weten of willen weten intereseert me ook niet .. maar hij vind dat andere mensen / dingen die niet om ons gaan mijn zaken niet zijn .. als hij er is is hij er gewoon nu nog voor mij en dalijk voor ons allebei .. en wel als papa van mn meisj .. k kan nu wel van alles gaan zeggen over hoe het gaat .. maar hoe het precies gaat zijn weet niemand..
     
  15. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

    Maar straks al je gaat bevallen, is hij er dan bij? Ging hij mee naar de vK? Krijgt het zijn achternaam? En voornaam, samen verzonnen?
     
  16. Dsny

    Dsny Actief lid

    20 feb 2007
    101
    0
    0
    Ja hij is er wel bij.
    Hij is niet mee geweest naar de VK maar dat vind k ook niet echt nodig hoor .. dat is 10 min ..
    Ze krijgt mijn achternaam
    En met de voornamen heeft hij wel mee verzonnen ..
     
  17. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

    OOOOOw, hij voelt er ook wel bij betrokken..gelukkig maar!! ;) Elk bezoekje naar vk is ook erg veel enzo maar de eerste keer lijkt me wel logisch... Moedig van je hoor zo'n relatie!! (psst is hij een manager van een bekende band???) ;)
     
  18. Dsny

    Dsny Actief lid

    20 feb 2007
    101
    0
    0
    Ja hij is er wel bij betrokken ..

    in het wereldj van die bands is hij wel bekend.. k denk niet dat veel mensen het soort muziek kennen wat hun maken .. ;)
     
  19. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.961
    6.077
    113
    Happyland
    @Beastie hahahahaha, jij ziet volgens mij een giga voorpagina scoop!

    Voor mij blijft dit (gelukkig) een erg ver van m'n bed show. Ik zou daar veel te jaloers voor zijn. Petje af hoor, ik vind het knap als je dit volhoudt! Vraag me alleen af hoe je dit aan je kind verteld, want het is in onze maatschappij toch iets 'afwijkends'..
     
  20. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ach, je weet nooit wat iemand prive uitspookt...en vaak hhoef ik het ook niet te weten...maar met het idee dat er een bekende band is waar de manager "poly"van is heeft toch iets spannends........net als de serie...
     

Deel Deze Pagina