Wasbaarheid Bugaboo wagenkap

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Miffy77, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miffy77

    Miffy77 Fanatiek lid

    9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Weer een Bugaboo-vraag van mij 8)

    We hebben dus de Bugaboo cameleon besteld, vooralsnog in onze favo kleur: het onderstel antracietgrijs, en de kap en "afdekgedeelte" in off-white.

    Nu zit ik er een beetje over in of dat off-white van de kap wel mooi zal blijven, in de regen bijvoorbeeld. Ze zeggen wel dat deze delen wasbaar zijn op 30 graden, maar blijft het materiaal dan wel mooi?

    Heeft iemand ervaring met de kleur off-white en/of met de wasbaarheid?

    Liefs!
     
  2. Kiwi80

    Kiwi80 Bekend lid

    24 feb 2007
    530
    0
    0
    Ze zijn wasbaar, ik heb zelf een roze van fleece en heb hem nog nooit hoeven wassen. Off White word misschien wel sneller vuil. Wel hele leuke combi!
     
  3. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    hoi,wij hebben de canvas roze kap,die heb ik al een aantal keer moeten wassen.Moet zeggen dat het als nieuw blijft!Ik had hiervoor rood fleece,ook een aantalkeer gewassen maar dat bleef half zo mooi niet....dus zeker goed wasbaar!
     
  4. Miffy77

    Miffy77 Fanatiek lid

    9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Jah, ik vind de kleurencombi echt super!
    Weten jullie of ik de kap en het afdekstuk los zou kunnen kopen, mocht dat off-white er na een tijd echt niet meer uitzien? En hoe duur dat dan is? Dan durf ik het risico wel te nemen namelijk.

    Liefs!
     
  5. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Is te koop. Google maar even op Aanvullende bekledingset (is dus wel met wieg ook). Kost volgens mij 89,95 (helaas). Maar zag hier online wel aanbieding op http://www.babytrader.eu/shop/advanced_ ... meleon+Aan
     
  6. Miffy77

    Miffy77 Fanatiek lid

    9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik zie dat je de aanvullende bekleding inderdaad los kunt kopen voor 89 euro. Voor dat bedrag wil ik het risico van die off-white bekleding wel nemen! En de bekleding blijft dus mogelijk wel gewoon mooi in de was...
    Ik neem aan dat een aanvullingsset bestaat uit kap, wiegdek en buggybekleding?

    Thanx voor het meedenken!

    Liefs Monique
     
  7. xaar

    xaar Actief lid

    31 jul 2008
    398
    0
    0
    De bekleding is goed te wassen.
    Ik heb zelf de frog (rood met off-white binnenkant) en het geeft absoluut niet af en de kleur blijft perfect.

    Ik was wel uitgekeken en heb zelf een andere kap laten maken (en een voetenzak voor op de buggy) dit heeft me 65 euro gekost en is helemaal customized. www.chunkle-munkle.co.uk
    Het is een dame in de UK die het maakt en ze maakt echt prachtige dingen. Er staat een klein fotootje in mn album. Je kan laten maken wat je maar wil en het past perfect!
     
  8. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Dus canvas blijft langer mooi dan fleece?
     
  9. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Canvas blijft mooier dan fleece, fleece verkleurd ook met wassen en door de zon. Mijn roze canvas heb ik nog niet hoeven wassen.
     
  10. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Daar is Linda weer ;)
     
  11. dib

    dib Fanatiek lid

    11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hé, wij hebben 3 weken geleden precies dezelfde keurencombi besteld :cool:

    Volgens de verkoopster prima te wassen (het blijft natuurlijk een verkoopster ;) )
     
  12. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Haha ja ben ik weer ! (maar ik heb ook de fleece gehad) :) Ben je er al uit welke wagen het word ? Sorry is wel off topic
     
  13. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ja! Het wordt toch de Bugaboo ;) We willen alleen nog wel even een proefritje in de winkel maken met het plankie erachter. Ben benieuwd!
     

Deel Deze Pagina