Bijna constante buikpijn onder linkerribben

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Nell87, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nell87

    Nell87 Actief lid

    24 dec 2014
    208
    132
    43
    NULL
    NULL
    Hi,
    Sinds enkele dagen weet ik dat ik zwanger ben. Nu is dit mijn 2e zwangerschap. De eerste 16 weken van mijn vorige zwangerschap was ik extreem moe en had ik veel moeite met eten.
    Nu voel ik me vrij goed, maar heb wel last van een zeurderige pijn onder mijn linkerribben. Het is de hele dag aanwezig, soms doet het echt pijn, maar soms is het alleen iets gevoelig.
    Is dit iets om zorgen over te maken of herkennen andere dit ook?
     
  2. Nell87

    Nell87 Actief lid

    24 dec 2014
    208
    132
    43
    NULL
    NULL
    Niemand?
    Klachten worden wel minder gelukkig.
     
  3. toffepeer

    toffepeer Bekend lid

    14 feb 2017
    581
    258
    63
    Ik ken het niet. Anders even overleggen met de verloskundige? Wel fijn dat het al minder wordt :)
     
  4. Melian

    Melian Fanatiek lid

    16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Is het niet je dikke darm? Je darmen kunnen aan het begin van je zwangerschap erg van slag zijn... Als ik rommelende darmen heb, dan voel ik het vaak links onder mijn ribben, of links in de buurt van mijn eierstok.
     
  5. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    Ik lees even mee!
    Hier ook mijn 2de zwangerschap maar heb juist vaak last van steken bij me ribben aan de rechterkant paar cm onder me borst..
    Hoe voel je je verder?
     
  6. Nell87

    Nell87 Actief lid

    24 dec 2014
    208
    132
    43
    NULL
    NULL
    Het kan idd ook mijn darmen zijn. Toen ik lat had van obstipatie had ik ook aan die kant last.
    Verder voel ik redelijk: vlagen van misselijkheid en erg moe.

    Ik heb nog geen intakegesprek gehad bij de vk, dus kan ik dan het beste bij de huisarts terecht toch?
     
  7. Melian

    Melian Fanatiek lid

    16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw
    Je kan altijd de huisarts bellen, maar ook bij de verloskundige kan je terecht hoor. Bij mijn verloskundigenpraktijk hebben ze twee fantastische praktijkassistentes die ik met al mijn vragen kon bestoken. Je bent echt de enige niet ;)
     
  8. Nell87

    Nell87 Actief lid

    24 dec 2014
    208
    132
    43
    NULL
    NULL
    Vandaag ben ik langs de huisarts geweest en blijk last te hebben van een prikkelbare darm. Tips gekregen voor eten en zakjes met vezels.
     
    Melian vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina