(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Hmm das wel balen zeg!
    Je mag je ogen toch pas laten laseren als ze niet meer achteruit gaan?
    Ik zie nu ook wel minder scherp dan toen ik net gelaserd was hoor... maar toen zag ik 150% dus er mocht ook wel wat van af nog, haha.

    Onze badkamer is geen eer aan te behalen.... ik heb het gedeelte boven de tegels zacht oranje geverfd. Ik hou helemaal niet van oranje maar in de badkamer is het wel lekker zonnig. En we hebben een douchegordijn met gekleurde beestjes er op... verder staat er alleen de wasmachine en dan is het al vol!

    In onze nieuwe badkamer wil ik meer met hout enzo...
     
  2. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zijn ogen waren stabiel maar in de loop van de jaren is het toch weer achteruit gegaan nadat het weer gewoon op 0 was gebracht. nu zit hij op -1,25.

    Onze badkamer is met lichtbruine tegels met een mozaiek randje van natuursteen. Op de grond ligt dat zelfde mozaiek steentje (kleur) alleen dan in grotere 30-30 tegels. Ik vind zelf natuursteen ontzettend mooi.

    Op de foto zie je onze tegels maar niet onze badkamer.;)
     
  3. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wij hebben dus een saaie witte badkamer,
    ligbad met helft doucheraam (douche/bad in 1)
    toilet, wastafel + wasmachine erin (+wasmand)

    dus weinig plek over voor leuke kastjes ofzo dus moet echt wat met de aankleding doen. heb nu grijze matjes en thats it
    nog eens even googlen :)
     
  4. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wij hebben een bad, douche en 1 wastafel. Onze wasmachine en droger staat op zolder. Dat is één grote balzaal dus daar staat ook mijn droogrek enz. its my space ;)
     
  5. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    My goodness.... ik heb ZO'N pijn in mijn linker (.).... dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Echt onwijs scherpe steken :( auwie!!! Het is alleen jammer dat dit zowel ei, zwanger als ongi kan betekenen!

    Met een matje, een plantje en een paar gekleurde handdoeken en zeepkettingen en dat soort dingen kun je het al snel gezellig maken toch?
     
  6. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wit is ook altijd een mooie basis als tegel. Kun je heel veel decoratie bij neerzetten/hangen. Altijd leuk.
    Lees net dat een stel vrienden van ons er een kleine bij krijgen. Gezellig. Wie weet lopen we nog een paar maanden gelijk ;)
     
  7. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Meisjes... ik ga er weer vandoor voor vandaag!
    Kijken of mijn mannetje nog te porren is voor enige actie ;) je weet nooit wanneer je ei komt!

    Zal ik morgen weer zw test doen of zondag???
     
  8. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Morgen! Ik ben namelijk ook nieuwsgierig :D Ik sluit dan ok af. Ga nog ff de animatie film verder kijken.
     
  9. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Hmm... ok dan.... als ik durf ;)
    Maar verwacht er niks meer van.... heb al een paar negatieve testen gehad, zou me verbazen als hij nu ineens wel positief zou zijn!
     
  10. Rosemarie86

    Rosemarie86 Bekend lid

    8 apr 2011
    850
    0
    0
    iedereen is net weg:(

    veel plezier yaar!

    ik zat toevallig vanmiddag ook ff op google naar badkamers te kijken. en dan opbergmogelijkheden. ik ben wel blij met onze badkamer, we hebben een mooie douche stoomcabine, die zat er al in. grote grijze tegels op de vloer en de rest witte tegels. 2 wastafels met spiegels erboven. en een kastje wat er ook al inzat. maar het is een klein kastje. staan mn make up spullen en haar spul enzo in. maar ik wil iets leuks voor mn handdoeken. heb ze nu in een houten kist onder de wastafel.
    ben je nog iets leuks tegengekomen zeeb?

    heb vandaag afgesproken met mannetje om het om de dag te doen:) dan is ie alvast voorbereid;)

    ben benieuwd zussie! we willen duidelijkheid!
     
  11. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Nou.... testje was negatief hoor!
    In het begin was ik echt zenuwachtig als ik ging testen....klopte mijn hart echt zo hard!!! haha... nu heb ik nergens meer last van. Ga rustig even iets anders doen en af en toe kijk ik even. Ik geloof er gewoon niet meer in!

    Ik hoop dat mijn ovutest vandaag lichter is... want dan denk ik dat ik gewoon een ei heb (gehad). Dan moet ik weer 2 weken wachten... maarja... is gewoon een hele lange cyclus dan! OF 2 kortere als ik rond 8 juni een mini-ongi heb gehad...
    Maar ga nu minstens een week wachten voor ik weer test

    Yaar, heel veel plezier vandaag! Ben heel benieuwd naar je foto's!
     
  12. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wat een toestand. Zou ook wel bijzonder zijn als je nu 2 keer een korte cyclus hebt. Dan heb je nu dubbel kans ;) Vandaag nog plannen? Ik kan me voorstellen dat je met testen in het begin met een bonkend hart zat. Ik zou dat ook hebben. Maar als je idd al zoveel testen hebt gedaan en elke keer weer teleurgesteld wordt, dan ga je automatisch makkelijker denken. Als je maar niet na de aangegeven tijd vergeet te kijken ;)
     
  13. trotsemams

    trotsemams VIP lid

    20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hiii ladies,
    Ben ik ook weer (na ff zoeken :D ).Vergeet jullie niet hihi.De laatste weken voor de vakantie zijn zo druk hier.En ik moet zeggen dat ik ook even met andere dingen bezig was.Oa het afvallen natuurlijk...het volhouden.Nah ja..klinkt simpel als het allemaal gaat zoals het zou moeten gaan.Maar zo gaat het hier dus niet helaas.Sinds ik diabetes heb is het echt lastiger om af te vallen.Zijn wel flink na aan het denken,eindeloos doorgaan?Of gewoon zo goed ermee bezig zijn zoals ik nu doe (en daardoor wel goede suikerwaardes en bloeddruk) en ondertussen ook proberen zwanger te worden?
    We denken aan het laatste.Over 3 weken heb ik een afspraak bij de internist en daar wil ik dit allemaal bespreken.En dan mss de volgende cyclus er voor gaan :$

    Ben inmiddels wel voor de eerste keer echt ongi geworden.Eerste cyclus is nu 30 dagen.Had het nooit verwacht en hoop dat het zo blijft (toen we de eerste keer zwanger probeerde te worden had ik cyclussen tussen de 35 en 60 dagen :)).

    Zussie,ik kan me goed voorstellen dus hoe irritant het voor je moet zijn.Al die onzekerheid en dat lange wachten.
    Je was pas gestart met iets toch,teunisbloemolie? Voor een regelmatiger cyclus toch? Hoop dat dat gaat helpen.

    Yara,vandaag trouwjurken kijken? Of begrijp ik dat verkeerd :p

    Zeeb,onze badkamer is echt aan vernieuwing toe helaas.Heb hem de laatste keer fris gemaakt met ik hou van holland thema :p Je moet er van houden natuurlijk haha
     
  14. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nouu wij hebben vandaag ff een tegenvaller!! :x
    Loop vanochtend met de hond, dacht wat zie ik nou op mijn auto..
    nja gewoon gaan wandelen, loop terug , zit er echt een kras op niet te geloven! en zie ik 2 meter verder een grijze container staan!
    dus volgens mij heeft zo'n oude oma die daar woont met geweld dr container tussen de autos lopen slepen in plaats van een paar meter om te lopen over het padje en dus mijn oude bekrast!
    want aan die auto die naast me staat zie ik ook wel een vaag randje op dezelfde hoogte maar die valt nog mee

    Dus ik kijken op die bak, huisnummer, aanbellen.. maar nee hoor was allemaal niet waar. de bak staat daar al vanaf gister. nou niet dus! want toen ik gisteravond ging wandelen met hond stond ie dr nog
    en dacht nog, wie laat ze bak nou zolang buiten staan als ie leeg is.

    maarja weinig aan te doen dus nu :x bah stom oud mens
    met de verzekering gebelt maar die kunnen er vrij weinig mee
    ( niet all risk verzekerd ) en zolang we geen echt bewijs hebben kunnen ze niks vergoeden.

    mijn dag is dus goed verpest :(
     
  15. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik hou van holland thema , dat klinkt appart maar kan me er geen voorstelling van maken :p is het alles met delft blauw ?
    ( foto? :D )

    wat goed misschien de volgende cyclus al beginnen! spannend
    gaan jullie nog op vakantie dit jaat trotsemams,
    en zoja waarheen ? heb ik volgens mij ergens gemist! :D
     
  16. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Heeeey mams! Wat leuk dat je er weer bent en dat je ons hebt gevonden. Fijn dat je voor jezelf duidelijkheid gaat scheppen door naar een internist te gaan. Jij hebt ook een lange cyclus, of is hij nu korter?

    Ik heb vandaag echt zo'n gevoel dat ik wil beginnen met klussen en zwanger wil zijn. Nu we die vrienden hebben gehoord gister wil ik het ook nog meer. Frustrerend aangezien we pas over 3 weken beginnen hahaha Goed, het komt dichtbij maar voor mijn gevoel duurt het te lang. Als ik over 3 weken niet ongesteld wordt, dan gaan we ook gewoon beginnen. Vakantie is vakantie en ik wil beginnen. Had gister aan mijn mannetje gevraagd hoelang hij denkt dat het bij ons gaat duren. We gingen ff gokken. ( ik weet het, het is niet te raden maar toch leuk om ff te doen). Hij denkt dat we in november zwanger zijn. Ik denk zelf ergens rond december. We zien wel wie er gelijk heeft ;) Zo zie je maar, hij komt toch alweer van zijn superzaad-ineenkeerraak uitspraak terug :D
     
  17. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Oh trotsemams! Op zich wel fijn om te lezen dat jij dat ook had! Ik ga nu waarschijnlijk ook boven de 60 uit komen :( niet leuk maar wat doe je er aan.... Heb jij de eerste keer medische hulp gekregen of ben je wel spontaan zwanger geworden?

    Ik wil inderdaad tarwekiemolie ofzo gaan gebruiken, maar pas als mijn nieuwe cyclus is begonnen en dat is nog steeds niet zo :(

    Als ik heel eerlijk ben.... denk ik niet dat ik binnen het jaar zwanger ga worden. Ik weet niet, maar ik heb gewoon heel weinig vertrouwen in mijn lichaam. Zeker nu met die rare ovutestjes, volgens mij zit er hormonaal bij mij gewoon iets niet goed en ga ik niet zomaar zwanger worden.
    Zo'n vreemd gevoel... ik heb altijd gedroomd van een gezin met 4 kinderen ofzo... maar op dit moment ben ik gewoon heel blij als ik er eentje mag krijgen. Ik weet niet of het ooit wel gaat lukken om er 4 te krijgen!

    Trotsemams, goed dat jullie aan het nadenken zijn hoe nu verder. En fijn dat je cyclus zo'n mooie lengte heeft :) Dat zegt toch ook wel iets over je lijf. Misschien ben je wat te zwaar, maar de rest is dan prima in orde! Ben benieuwd of jullie er volgende ronde voor gaan :)
     
  18. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Zeeb! Dat is echt balen zeg! Grrrrrr!
     
  19. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    bij ons is vriend de positieve, hij denkt dat we in augustus al zwanger zijn, Ik denk zelf november
    maar dan mogen we nog niet klagen.
    Heb een nichtje die probeert het al 2 jaar en lukt niet, op alle manieren niet. terwijl het verder allemaal goed lijkt te zijn
     
  20. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Ja getsie... daar sta je dus echt niet bij stil als je begint he!
    Je hoort overal 80% binnen een jaar zwanger enzo. Ben er gewoon altijd van uit gegaan dat ik daar wel bij zou horen. We zijn allebei gezond, roken niet, drinken niet, slapen goed :p dus geen reden om aan te nemen dat het niet zou lukken.
    Maar langzaamaan begint gewoon steeds meer die gedachte in mijn hoofd te komen dat het niet gaat lukken...
     

Deel Deze Pagina