(Bijna)-klaar-voor-de-start-cluppie!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Denk dat iedereen dat wel heeft als je zo'n vreemde cyclus hebt en geen positieve test.
    kijk als je elke maand stipt 28 dagen hebt, ovu testen positieve elke maand zelfde datum.
    dan is het denk ik makkelijker om te denken van , oke volgende ronde maar weer.
     
  2. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Ja...

    Ik ga even naar de stad...
    Moet een cadeautje kopen voor een vriendin en heb geen flauw idee wat ik moet kopen.
    Dus heb ook helemaal geen zin om te gaan... zeker niet op zaterdag, dan is het altijd zo druk.
     
  3. Lentekind

    Lentekind Fanatiek lid

    5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wat balen Zeeb! En dan ook zo oneerlijk dat zo'n mens dat niet toegeeft. Maar goed, laat het los. zoiets moet niet je dag verpesten. Keep on smiling!

    Meiden, ik ga er vandoor. Dagje op stap. Naar de heineken experience. Ik ben benieuwd. En dat terwijl ik geen bier lust hahaha Vanavond weer thuis!
     
  4. trotsemams

    trotsemams VIP lid

    20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zeeb,dat is frustrerend :( Heeft niemand iets gezien? Wij hadden dat een paar maanden terug,had iemand een bal tegen onze achterruit aan geschopt (kindjes uit de straat hadden het gezien,zeiden dat het express gedaan werd maar wisten niet wie die jongens waren).Nou,ben je mooi klaar mee..grmm.Ik snap dat niet,als ze dat nou gewoon ff eerlijk zeggen...hun zijn wrs verzekerd en dan is er in principe niets aan de hand.

    Ow ik hou van Holland..gewoon zo`n wit douchegordijn met delfts blauw (2 van die kussende popkes erop) met rode ruitjes.
    En wat rode handdoekjes enz.Kei simpel,onze badkamer moet eigenlijk helemaal nieuw.Zou de woningbouw wel mogen doen van mij :p

    Lente,nee ik had nu juist een cyclus van 30 dagen.Vroeger had ik wel lange cyclussen toen we zwanger probeerde te raken.En na de zwangerschappen gaf ik vooral borstvoeding of was ik aan de pil.

    Zussie,wij zijn toendertijd wel hulp gaan vragen.Dat was toen we na 1 jaar niet zwanger waren (ik was toen 1 jaar daarvoor wel kort zwanger geweest),toen is bij ons beide alles getest.Daar kwam niets uit verder gelukkig.Toen hebben we afgesproken dat ik verder ging met afvallen (dit vooral ivm de lange en onregelmatige cyclussen) en na een half jaar terug zouden komen.Toen,na een half jaar zag ik het totaal niet meer zitten en begonnen we al na te denken over adoptie.Toen liet ik het even helemaal los en ja...zoals ik dat veel vaker hoor,raakte ik toen zwanger van onze dochter.

    Het is moeilijk om vertrouwen te blijven houden als je lichaam je zo in de steek laat.Je zegt dat je denkt dat er hormonaal iets mis is.Zou je dat niet verder kunnen laten onderzoeken?Zou je niet al een afspraak bij de gyn kunnen krijgen? Mss wil je dat nog niet,of je huisarts nog niet (meestal houden ze 1 jaar proberen aan)...
    Als er niets uit onderzoeken komt kan je het mss beter los laten.
    Ik zou alleen willen zeggen,volg je gevoel.Ga op je intuitie af,daar kan geen enkele arts tegenop.Echt waar zussie,vat het niet op als zweverig ofzo...zo ben ik helemaal niet ;)
     
  5. Rosemarie86

    Rosemarie86 Bekend lid

    8 apr 2011
    850
    0
    0
    zo zeeb dat is kut! nou zou daar ook van balen hoor! mn lieve autootje haha. en zeker als het zo'n oud mens is die niet oplet grrrr. mijn autootje is dan niet meer de jongste maar toch. kan het met goed voorstellen dat je daar erg van baalt!

    hee trotse mams! hebben de kids nu lekker vakantie? lekker uitrusten! leuk dat je er volgende cyclus waarschijnlijk voor gaat!

    lentekind, voor jou begint het ook al op te schieten! leuk leuk:)

    en zussie ik ben het met trotse mams eens, volg je gevoel. als jij het idee hebt dat er iets niet goed gaat/is zou ik ook weer naar de huisarts gaan hoor. je bent nu toch ook al een tijdje van de pil af, niet alles is daar meer op af te schuiven toch?
     
  6. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Zo.... ik ben terug uit de stad!
    Pffff wat een bevalling zeg... en uiteindelijk komt het er op neer dat ik het cadeau maar zelf ga maken, dus ga zo achter mijn naaimachine...

    De huisarts zei dat het iets hormonaals kon zijn, maar dat ze dat niet kon testen omdat ik dan elke dag bloed zou moeten prikken.
    Mijn gevoel zegt gewoon dat mijn lichaam niet helemaal weet wat het moet doen. Ik heb elke keer vage verschijnselen, dan weer ongi krampen, dan weer wat bloedverlies, dan weer vage testen.... maar als ik nu ga bellen en zeggen dat ik een week over tijd ben, dan zeggen ze toch dat ik nog even moet afwachten....
    Dus ik hou mijn bannertje maar weer aan....
    Ovutesten zijn nog wel positief maar knallen niet meer zo als een paar dagen terug. Dus misschien zit er een dalende lijn in en is het toch een ei geweest?
     
  7. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou daar ben ik weer, wat een dag.
    Auto is maar meteen weggebracht, maandag om 3 uur kan ik m weer ophalen, als het goed is weer zonder deuk en niets meer zichbaar, wat me dan wel weer 300 euries kost :(
    had ik veel leuks voor kunnen kopen!

    maarja is niet anders. ze zeggen toch dat als er iets tegenzin , alles tegen gaat zitten
    dus denk dat ik me een weekje moet opsluiten in huis ofzo haha

    vriend is nu ineens helemaal into tour de france
    en wat haat ik dat zeg. een hele dag kijken naar HETZELFDE!

    ben benieuwd of yara een mooie jurk gevonden heeft :D

    zussie , dus een cadeautje maken. wat heb je voor haar gemaakt ?
     
  8. trotsemams

    trotsemams VIP lid

    20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Zo,ik ben maar gelijk foliumzuur gaan halen.Voor de zekerheid :D

    Zeeb,dat is een heel bedrag ja.Zure centen zijn dat :( Zou toch echt lomp zijn als iemand dat gedaan heeft,gemerkt en niets laat weten.Echt aso vind ik dat.

    Zussie,wat ga je maken? Crea bea ;) Hoe staat het met je webwinkel plannen?
    Heeft de dok wel je FSH getest?Dat hoeft iig maar 1x zover ik weet.

    Rosemarie,nee ze moeten nog 1 week naar school hier.Kijk wel uit naar de vakantie.Ik weet het nog niet,de volgende cyclus wel of niet.Wacht even af wat de internist zegt en mss ga ik eerst nog langs de gyn.Ik zal iig andere medicijnen krijgen en mss moet ik die eerst goed afstellen voor het verstandig is ervoor te gaan.
    Wat het ook gaat worden,ik ben iig blij dat we nu stappen ondernemen en bekijken wat de mogelijkheden zijn.

    Kindjes mogen vanavond opblijven,ze kijken nu Buurman en Buurman.Kennen jullie dat? Het is van vroeger,maar wel van lang geleden vroeger haha.Wel lollig :D
     
  9. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Ze wilde een tijdschrifthouder voor aan de muur.... maar dan ter grootte van een A4...
    Niet te vinden die dingen, heb werkelijk alle winkel gehad!
    Dus nu heb ik een soort zak gemaakt van tafelzeil. Grijs met witte stippen, en aan de binnenkant rood/witte ruitjes. En heb er een rood/wit geruite ster op genaaid. En dan met in de bovenkant ringetjes, zodat ze hem op kan hangen. Ben benieuwd wat ze er van vindt!

    FSH is niet geprikt volgens mij trotsemams... ze heeft algemeen bloedonderzoek gedaan. Dus HB, bloedsuiker, schildklier, ontstekingswaarden etc. Niet op hormonen ofzo....

    Ik heb van de week een hele doos stof binnen gekregen voor mijn winkel :p binnenkort kan ik dus echt aan de slag! Alleen mijn webwinkel moet nog een beetje opgeleukt worden...
     
  10. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Dit istie geworden:
     
  11. trotsemams

    trotsemams VIP lid

    20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    En dat heb je gewoon "even" vanmiddag gemaakt? Super leuk en knap!! Is je webwinkel al in de lucht? Mss dat ik dat gemist heb.
    Wel leuk om daar mee bezig te zijn.Die tijdschrift tas van je in het groot is ook leuk als opbergzak voor aan de box :D
     
  12. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zussie wat knap toch wat jij allemaal kunt maken. Het is vast niet heel lastig als je het een beetje onder de knie hebt maar ik zou het met geen mogelijkheid kunnen :D
     
  13. trotsemams

    trotsemams VIP lid

    20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Onze hond kijkt mee tv,is dat nog normaal of niet??? :p:p
     
  14. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou dat ligt eraan waar je naar kijkt :)

    hahah die van ons kijk in ieder geval nooit tv, soms kijkt hij ineens op als ie een hond op tv hoort ofzo maar dat is 2 seconde :p
     
  15. trotsemams

    trotsemams VIP lid

    20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Maakt hem niet zoveel uit..net keek hij mee naar Ik hou van Holland :D En dan best aandachtig,zo grappig.

    En als de WII aanstaat is hij helemaal in trance haha
     
  16. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahaha die is niet wijs :D
     
  17. trotsemams

    trotsemams VIP lid

    20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Het is en blijft een poedel natuurlijk :p
     
  18. Rosemarie86

    Rosemarie86 Bekend lid

    8 apr 2011
    850
    0
    0
    superleuk gemaakt zussie!

    ons hondje kijkt ook wel eens eventjes op naar de tv, maar echt kijken niet.
    hij heeft volgens mij een btje last van hormonen. dan loopt ie met zn knuffel rond en is tie btje aan het piepen. en vorige keer ging die toen rijden op zn knuffel.

    vanmiddag naar verjaardag geweest, meisje van de vriendenkring is 15 geworden. was wel gezellig. er is ook een meisje van 2,5 die is zo schattig:)
     
  19. Zussie

    Zussie VIP lid

    10 mrt 2011
    5.963
    1
    0
    Verpleegkundige
    Ik hoop dat ze hem leuk vindt, want hij is niet heel erg neutraal ;) maar hij komt in de badkamer te hangen dus dan maakt het niet zo veel uit lijkt me...
    Volgens mij heeft ze geen bepaald thema in haar badkamer ofzo...

    Het viel me mee hoe makkelijk tafelzeil te naaien is! Ga er wel vaker dingen mee maken denk ik!

    Webwinkel is nog niet in de lucht hoor! Hij ziet er nog niet echt gezellig uit :)
     
  20. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    auw kramp :( net nog snel een ovu testje gedaan maar is toch echt zo goed als wit. maar misschien nu een eitje wat springt ?
    alhoewel ik op de 28e en 29e een hele posi test had
    zou nu eisprong te laat zijn toch ?
     

Deel Deze Pagina