Binnenkort verhuizen vanuit de randstad naar Oost-Groningen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Anne1985, 2 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1985

    Anne1985 Fanatiek lid

    17 okt 2007
    1.363
    6
    38
    Over een paar weken verhuizen ik met mijn man en kinderen vanuit de randstad naar Oost-Groningen. Jaren heb ik hier naar uit gekeken, we hebben een heerlijk huis gekocht met een flink stuk grond, een droom die uit komt. Het dorpje waar we gaan wonen lijkt ons heel gezellig en qua voorzieningen in de buurt gaan we er zeker niet op achteruit. Maar nu het zo dichtbij komt vliegt het me soms even naar de keel. Zal ik kunnen wennen, zullen de kinderen wel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes maken, gaan we wel geaccepteerd worden als 'westerlingen'. Ik ben me er van bewust dat het heel normaal is om tegen een verhuizing op te zien en zeker tegen zo'n soort 'emigratie', maar toch.. :$

    Ik laat mijn hele sociale leven hier achter en dat vind ik ook wel spannend. Ik ken echt niemand in de omgeving van mijn nieuwe woonplaats. Bij deze trek ik mijn stoute schoenen aan, zijn er mensen die in Oost-Groningen wonen, het leuk vinden om contact te leggen en wie weet straks bij mij op de thee te komen? :D
     
    jeanney5 vindt dit leuk.
  2. Anne1985

    Anne1985 Fanatiek lid

    17 okt 2007
    1.363
    6
    38
    Oeps , verkeerd geplaatst!
     

Deel Deze Pagina