Bloed, bruine afscheiding, bruinverlies, bloedverlies na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beginneling, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinesam

    kleinesam Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    @beginneling: ik hoop dat de maansteen zijn werk doet! Ik heb het ook hoor, ben over het algemeen vrij positief. Maar zodra ik ongesteld ben geworden krijg ik een dipje. Waarom lukt het niet bij ons, zou er toch iets mis zijn? Maar als de ongesteldheid verdwenen is wil ik er weer vol voor gaan.

    @Butterlfy: geen idde, het kan alle kanten op. Bij de meesten hier in dit topic betekende het dat we ongesteld werden. Maar het kan ook een innestelling zijn.
     
  2. Beginneling

    Beginneling Actief lid

    25 apr 2008
    480
    0
    0
    @ zwitsal: balen zeg!! I know the feeling.
    Ik heb ook tarwekiemolie geslikt, 3 maanden echter zonder resultaat, maar ik kan geen pillen slikken dus kocht ik flesjes, iedere ochtend 2 eetlepels en daarachteraan iets lekkers kwa smaak, want mennnn wat is dat vies :)

    Ik heb vandaag eindelijk mn dokter aan de telefoon gekregen. Ik heb voor woensdag een afspraak moeten maken voor een uitstrijkje en inwendig onderzoek :( want ze vind het toch niet helemaal normaal. Ze zegt dat dit geen ovulatiebloeding kan zijn, duurt daar te lang voor.

    Oh ik maak zo mijn verhaal af, moet ff door met werk...
     
  3. mevrnathalie

    mevrnathalie Fanatiek lid

    20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Dames graag jullie reactie.

    Ik ben 21 mei gestopt met de pil. Ben 24 juni voor het eerst ''echt ongi'' geworden. Dit duurde tot afgelopen zondag (28e juni). Nu ga ik net naar het toilet en zit er weer bloed in mijn slipje...wie heeft dit ook meegemaakt zo snel achter elkaar en kan mij vertellen wat dit kan zijn/betekenen? Alvast bedankt als jullie reageren.
     
  4. Butterfly26

    Butterfly26 Fanatiek lid

    4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Zwitzal, ongi kan denk ik niet. Ik zit pas op dag 19 van mijn cyclus.
    Maar het is nu zo goed als over. Het is erg weinig en alleen maar bruin. Dus ik kijk het nog even aan :)

    Liefs
     
  5. misssteff

    misssteff Nieuw lid

    29 jun 2009
    4
    0
    0
    @ beginneling, ik hoop het ook dat het "raak" is, maar stel me er niet op in. bruinverlies is inmiddels wel over en heb er zo'n 5 dagen gehad (wel maar heel minimaal). A.s zondag zou ik ongesteld moeten worden... maar is zien dus.
    Andere kwaaltjes mwaah niet echt eigenlijk... is lastig want denk als je graag wilt je ook in ene van alles voelt.... Hoelang ben jij nu bezig met zwanger worden?
     
  6. Beginneling

    Beginneling Actief lid

    25 apr 2008
    480
    0
    0
    Inmiddels thuis aangekomen, op mn werk is het wat lastig typen.
    Woensdag dus een uitstrijkje en onderzoek bij de dokter. Ik weet niet of ik dit wil, na mijn miskraam heb ik ook een uitstrijkje en onderzoek gehad en dat was allemaal goed. Ook nacontrolle een inwendige echo en alles was prima. Weet dus niet wat hier nu het nut van is. Bovendien, het is ook niet prettig en woensdag is rond mn eisprong, ben bang dat ze het door dat onderzoek kunnen verstoren ofzo... Pffff wat moet ik hier nu toch mee?

    @ misssteff; kwaaltjes hoef je ook niet perse te hebben hoor! Spannend zaterdag, ga je dan ook testen of wacht je het nog even af?
    Wij zijn nu bijna 1.5 jaar bezig, tussentijds zwanger geweest maar met 11 weken is dat mis gegaan. Nu zijn we alweer 10 maanden verder...
    Hoelang zijn jullie bezig?
     
  7. BabsieG

    BabsieG Niet meer actief

    @Beginneling, ik heb destijds in dezelfde periode een uitstrijkje gehad en was ook bang dat dit het zou kunnen verstoren, maar mijn arts heeft mij er toen van verzekerd dat dat niet het geval was. Ms stelt dit je een beetje gerust. Had jij je progesteron al laten checken?
     
  8. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Wij zijn nu ruim 4 jaar bezig (sinds maart 2005). Een lange, lange tijd.
     
  9. misssteff

    misssteff Nieuw lid

    29 jun 2009
    4
    0
    0
    @ beginneling, wij zijn nog niet zolang bezig... is de 3e periode nu. Dat is wel naar (op ze'n zachts gezegd) dat je na 11 weken die miskraam hebt gehad... en dat jullie al 1,5 jaar bezig zijn.... dat duurt lang dan het wachten... (ik vind het nu al lang duren, dat komt natuurlijk omdat je het zo graag wilt)
    Ja a.s. zondag zou ik ongesteld moeten worden als we niet zwanger zijn, ik weet nog niet of ik meteen ga testen of dat ik maandag/dinsdag pas test..
     
  10. Beginneling

    Beginneling Actief lid

    25 apr 2008
    480
    0
    0
    Hmmm... Ik snap er niets meer van en ben het meer dan zat; heb ik ineens vandaag best veel donkerbruine afscheiding!! En dan heb ik mn eisprong nog niet eens gehad! Zit op dag 12 en doe al 5 dagen ovutestjes. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken, heb dit echt nog nooit gehad. Heeft een van jullie hier ervaring mee?
    Ik heb ook ongikrampjes...
     
  11. mevrnathalie

    mevrnathalie Fanatiek lid

    20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Hoi Dames

    Ik zit normaal niet in dit topic maar het gaat wel over dit onderwerp...ik ben 24 juni jl ongesteld geworden, 3/4 dagen vers bloed...daarna was het weg en nu heb ik vanaf woensdag 1 juli elke dag in mijn inlegkruisje bruinige vloed/afscheiding...heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand wat dit is of wat dit kan betekenen?

    Ik ben 21 mei jl. gestopt met de pil.
     
  12. Ilona PS

    Ilona PS Bekend lid

    12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo allemaal,

    Mag ik met jullie meekletsen ? Ik heb net zoiets als mevrnathalie, maar dan precies andersom ! Eerst een aantal dagen bruinverlies en op dag 3 of 4 pas met bloed erbij. Wat moet ik nou rekenen als 1e cd ?? Weet iemand dat ?? Wij zitten al een tijdje in de mmm en ik had al die tijd uit mezelf geen cyclus meer, ik spuit hormonen. En nu sinds m'n laatste miskraam is m'n eigen cyclus weer op gang gekomen maar begint het dus met bruinverlies. Ikke nie snappe nie :(:(
    groetjes, Ilona
     
  13. mevrnathalie

    mevrnathalie Fanatiek lid

    20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Hoi Ilona,

    Je eerste dag is de dag wanneer en rood helder bloed is, dus niet de dagen met buinverlies.

    Ik heb inmiddels toch even de huisasrt gebeld, er werd mij verteld dat dit nog oud bloed kon zijn, dit kan wel even aanhouden omdat je lichaam nu toch anders werkt dan met de pil, het moet zeg maar weer op orde komen. Ze raadde me wel aan dat als het nog aanhoud één deze dagen een test te doen, je kan dus de eerste paar keer ook gewoon ongi worden terwijl je wel zwanger kan zijn.
     
  14. Ilona PS

    Ilona PS Bekend lid

    12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja idd oud bloed heb ik vaker van gehoord. Maar tijdens die dagen heb ik echt ongikrampjes, terwijl als het rood wordt ik eigenlijk nergens last van heb. Raar lijf af en toe.. ;)....
    En ik wil echt m'n ei niet missen, vandaar dat ik zo gebrand ben op wat ik precies als 1e cd moet rekenen.
    In jouw geval kan het idd zinvol zijn om er een testje tegenaan te gooien. Spannend meid !

    groetjes
     
  15. mevrnathalie

    mevrnathalie Fanatiek lid

    20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Ik heb juist geen ongi krampen, wel een beetje rommelige onderbuik maar dat zijn zeker geen krampen. Ach ik doe anders eind van de week wel een testje.

    Een mens heeft toch een raar lijf inderdaad, nou jij ook succes!
     
  16. Beginneling

    Beginneling Actief lid

    25 apr 2008
    480
    0
    0
    Hallo meiden, hoe is het met jullie?

    mevrnathalie ik zie dat je positief hebt getest!!! Van harte meid!!

    Ik zit nu na mijn eisprong, komende dagen zijn dus weer spannend, krijg ik bruinverlies of niet?
    Ik heb uiteidelijk geen uitstrijkje gedaan, durfde niet en srel het uit tot volgende maand ( hopelijk dan niet meer nodig). En ik had die dag ook bruinverlies, jaja zelfs voor mn ei heb ik 2x bruinverlies gehad. Ik werd gek!!! Maar ik kan het verklaren, ben sinds kort begonnen met hardlopen, 2x erg intensief gedaan en beide keren daarna bruinverlies. Toch vaag, waar komt dat vandaan???
    Ik "moet" vandaag weer gaan lopen maar durf bijna niet, bang voor bruinverlies en dat terwijl mijn eitje zich ongetwijfeld nu wil innestelen :)

    Wat denken jullie? Zal dat kwaad kunnen?
     
  17. BabsieG

    BabsieG Niet meer actief

    @Beginneling, Over hardlopen zijn de meningen verdeeld. Ik vind het zelf heel fijn als ontspanning, maar mijn acupuncturist raadt het echt af na de eisprong vanwege de schokken op de baarmoeder. Er zijn ook onderzoeken die hebben aangetoond dat vrouwen die hardlopen een verhoogd risico hebben op een miskraam. Maar volgens mijn fertiliteitsarts kan het geen kwaad en er zijn zat vrouwen die gewoon zwanger raken en zelfs blijven hardlopen totdat hun buik in de weg zit. Misschien gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt en luisteren naar je lichaam...
    Heel veel sterkte in de rollercoaster de komende weken. Ik hoop dat je bruinverlies wegblijft en het deze maand raak is!
     
  18. Beginneling

    Beginneling Actief lid

    25 apr 2008
    480
    0
    0
    BabsieG, thnx voor je reactie! Ben net rustig aan gaan lopen, nog geen bruinverlies gezien, misschien dat het voor deze cyclus op is? ;)

    Wat lees ik nu in je onderschrift, is er nu helemaal niets meer wat jullie kan helpen?? Zijn er niet nog andere methodes? Ik krijg er helemaal een naar gevoel van, wil niet weten hoe jullie je voelen...
    Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit he?! Wie weet als jullie het helemaal los laten komt het toch nog op jullie pad. Ik hoop het zo voor je!!!! Altijd hoop blijven houden, al kan ik me heel goed voorstellen dat die nu bij jullie in jullie schoenen zit...
     
  19. misssteff

    misssteff Nieuw lid

    29 jun 2009
    4
    0
    0
    Hoi Allemaal,

    Nog ff berichtje van mij, ben vandaag 6 dagen overtijd... heb dinsdag getest... helaas negatief... ik zit te denken om zondag nog een test te doen?!
    Ik bengin me wel meer "zwanger" te voelen :S.... erg verwarrend allemaal
     
  20. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja hoor... hier nog eentje!
    Bij mij begint het normaal 2 tot 3 dagen voor mijn NOD en begint het beige en wordt het steeds donkerder. 2 rondes geleden begon het al een week na mijn eisprong en had ik goede hoop voor een innesteling. 5 dagen later werd ik ongesteld helaas.
    Nu is het ook al op dag 22 begonnen en werd het ook steeds donkerder. Nu is het nog steeds donker, maar wel maar heel weinig. De menstruatie zet nog niet door. Stiekum heb ik nog hoop, al is dat tegen beter weten in eigenlijk...
     

Deel Deze Pagina