Bloed, bruine afscheiding, bruinverlies, bloedverlies na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beginneling, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra1987

    Sandra1987 Bekend lid

    28 nov 2008
    588
    0
    16
    hoi meiden,

    De operatie viel gelukkig mee,mocht gisteren om 18.30 uur naar huis toe en alles zag er gelukkig goed uit:)
    Heb nu wel veel last van mn buik met name met rechtzetten,bukken enzo...
    Ik moet nu over 6 weken terug komen dus ben benieuwd wat ze gaan doen.

    Groetjes Sandra
     
  2. Beginneling

    Beginneling Actief lid

    25 apr 2008
    480
    0
    0
    @ Sandra; goed om te lezen dat het is meegevallen! Dus er was niets aan de hand... Enig idee wat ze voor je in petto hebben nu?

    @ Iedereen; hoe gaat het met jullie?

    Ik heb al een paar dagen echt ongi krampen en mijn bruinverlies wordt steeds meer en donkerder. Die ongikrampen doen mij er dan toch echt aan denken dat de BM echt druk bezig is die 'troep' naar buiten te werken. Hoe kunnen mijn arme eitjes in dat golfslagbad innestelen?
    Nog een weekje en dan naar de gyn.
    Ik ben er echt zoooo klaar mee. Gisteren echt een verdrietige off-day gehad, af en toe trek ik het gewoon echt niet meer.
    Precies een jaar geleden ging mijn eitje wel innestelen en had ik 3 augustus een positieve test... had zo gehoopt dat dat nu weer zo zou zijn. Nu we hier weer voorbij zijn lijkt het echt een eeuwigheid te duren...

    Nou... ik stop met typen haha anders word het zo'n mega depri bericht en daar zitten jullie vast niet op te wachten.

    We moeten positieve verhalen!!! Kom op meiden!
    Wie is met bruinverlies toch zwanger geworden en had er die cyclus ook last van??

    Liefs,
    Beginneling
     
  3. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Hier iets geks: Gister had ik nog hartstikke last van bruinverlies, dus heb ik 's nachts maar een tampon in gedaan. Ik wilde niet het risico lopen ongi te worden en dus mijn hele bed te "bevuilen" zo zonder tampon. Toen ik m er 's morgens uit haalde --> alleen maar bruin (sorry voor de details). Nou toen heb ik de tampon maar uit gelaten en alleen een inlegkruisje ingedaan. Nu is mijn inlegkruisje nog steeds helemaal schoon, helemaal geen bruinverlies gehad. Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik ook de hele dag niets gedaan heb en alleen met de laptop op schoot op de bank heb gehangen. Zou het daarmee te maken hebben, dat bij meer lichaamsbeweging je ook meer bruinverlies hebt? Ik vind het iig maar raar Bekijk bijlage 4784

    EDIT: Ik heb trouwens bij t afvegen na t plassen ook helemaal geen bruinverlies gehad vandaag.
     
  4. kleinesam

    kleinesam Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ohhh Mermaid en Beginneling wat spannend!

    Ik heb wel het idee dat als ik meer beweeg, me druk maak of hard pers dat ik dan dan eerder last heb van bruinverlies.

    Ik heb sinds de roze veeg na mijn grote boodschap geen bruinverlies of wat dan ook gezien. Wel last van veel vochtverlies. Ik denk iedere keer dat ik mijn broek heb geplast:) Ook hier ongi-krampen die dan overgaan in darmkrampen.
     
  5. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Nou het was dus echt ijdele hoop, want ik ben ongi. Gister na het poepen (sorry sorry, al die details soms) had ik dus echt bloedverlies (helderrood) en vannacht dus maar een tampon ingedaan. Daar zat behalve een boel bruin ook echt bloed in. En nu beginnen ook af en toe wat krampjes te komen. Dus wat Zwitsal zegt klopt denk ik wel, met meer kracht zetten en als je drukker bent heb je er meer last van. Nou ja, op naar de volgende ronde maar weer.
     
  6. Beginneling

    Beginneling Actief lid

    25 apr 2008
    480
    0
    0
    Oh balen mermaid!!! Volgende ronde geen bruinverlies maar zwanger!! Verwen jezelf nu maar lekker... Stomme ongi!

    Zwitsal: wat spannend!! Dus nog geen echt bruinverlies? Wanneer krijg jij er altijd last van? En heb je er al lang last van? Toen ik geen bruinverlies had was ik zwanger!!

    Ik heb altijd de laatste 2 dagen haast geen bruinverlies voordat mn ongi doorbreekt. En idd als je weinig beweegt, ook weinig bruinverlies. Na veel lopen of sporten voel ik het er soms gewoon uitlopen... (sorry!)

    Liefs!
     
  7. kleinesam

    kleinesam Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    @beginneling: normaal begin ik al een week van tevoren met bruinverlies. Ik had gister wel weer wat roze, na de grote boodschap. En mijn gevoel zegt dat ik gewoon ongesteld ga worden:x
    Hoe is het bij jouw met het bruinverlies?

    @Mermaid: wat balen! Ik duim dat het de volgende ronde wel raak is!
     
  8. kleinesam

    kleinesam Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
  9. BabsieG

    BabsieG Niet meer actief

    Hoi meiden, ik had gezegd niet meer te schrijven, maar ik heb zoiets geks wat ik ff kwijt moet: ik zit nu op CD 26 en mijn NOD zou op z'n vroegst vandaag en uiterlijk woensdag zijn en er is nog geen spatje bruinverlies te bekennen! Normaal ben ik al lang met tampons in de weer, zou ik nu op z'n minst al met de donkerbruine ellende+rood bloed en stolseltjes zitten en nu dus helemaal NIKS. Kan me niet herinneren dat ik dit ooit heb meegemaakt. Ik durf er haast niet aan te denken en ben zo bang dat ik nu alweer valse hoop heb, maar toch hoop ik dat we een toevalstreffer hebben gehad, ook al is die kans is zo idioot klein. Ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar laat de bruine ellende maar komen. Ik had nu eindelijk al die jaren van onzekerheid vaarwel gezegd en dan heb ik het nu toch weer, bah. Als ik zwanger ben, ben ik natuurlijk abnormaal, niet te meten, ontzettend blij, maar ik denk het niet en dan is het strax weer zo'n teleurstelling als de duivels toch weer komen... Hellup, ik word hier niet goed van!
    Sorry voor dit ontzettende ego-berichtje. Moest ff mn hart luchten ;)
     
  10. kleinesam

    kleinesam Fanatiek lid

    15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ohh Babsie! Nu is het toch weer spannend bij je! Kun je niet al een testje doen (die goedkope van de KV). Als deze negatief is kun je het uit je hoofd zetten en als hij positief ik kun je uit je dak gaan:D

    Hier trouwens al wat licht bruinverlies...
     
  11. Beginneling

    Beginneling Actief lid

    25 apr 2008
    480
    0
    0
    Whaa Babsie! Het zal toch niet? Of nouja, laat het wel zo zijn natuurlijk!!! Super spannend. Kan me goed voorstellen dat je even niet weet wat je ermee aan moet. Dit kan eindigen in onbeschrijflijk blij of wederom weer verdrietig. Maar hoop houden is altijd goed. Als ik jou was zou ik, net als wat zwitsal zegt, even een testje doen.

    Meid, het zou wel echt een stunt zijn en het is jullie zoooo gegund!

    Hou ons op de hoogte!! Voel je trouwens ook dingen?

    @ zwitsal, jammer dat t weer doorzet. Maar idd, dat andere topic geeft moed! Ik ben 200% niet zwanger, dus laat die duivels maar komen. Mn bruinverlies wordt al weer wat roder...
     
  12. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ohhhh Babsie, wat een gedoe, weer die rot spanning! Aangezien het anders is dan anders zou het misschien wel eens positief kunnen zijn, het zou natuurlijk echt geweldig zijn. Maar ik snap dat je eigenlijk niet te veel wilt hopen. Grrrr, vreselijk!
    Misschien zoals Zwitsal al schrijft een testje doen???

    Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor het HSG-onderzoek. 10 augustus is het zover...eindelijk weten we dan weer meer.
     
  13. BabsieG

    BabsieG Niet meer actief

    Meiden, tnx voor jullie snelle reacties!!! Als ik morgenochtend nog geen bruinverlies heb, zal ik er een testje aan wagen. Heb er nog een aantal liggen. Maar m'n onderbuik is nu heel erg aan het rommelen en meestal betekent dat dat het bruinverlies gaat beginnen, dus w.s. zal het niet eens nodig zijn. Ik houd jullie op de hoogte!

    @Zwitsal, een beetje bruinverlies hoeft nog nix te zeggen he. Ik had het toen ik zwanger was van mijn zoons ook en dat bruinverlies hield toen op in plaats van dat het overging in ongi. Dus er is nog hoop :)

    @Beginneling, bij jou is de vieze prut dus weer gekomen. Balen zeg :(. Maar binnenkort mag je naar de gyn toch?
    Heb geen zwangerschapssymptomen. Heb wel zere borsten, maar dat heb ik (bijna) altijd voor ongi. Wat wel opvalt is dat ik geen PMS heb en geen PMS-eetbuien. Mocht ik dan niet zwanger zijn is dit dus wel een fijne cyclus :) (behalve dan die stomme onzekerheid weer).

    @ Emma, alvast succes met het HSG-onderzoek!
     
  14. Sandra1987

    Sandra1987 Bekend lid

    28 nov 2008
    588
    0
    16
    babsie: Zal duimen voor je dat de ongi niet doorbreekt:)

    Emma: Veel succes met zn hsg onderzoek,je bent daarna 3 maanden meer vruchtbaarder,zeggen ze.

    Ik moet 17 augustus weer terug naar de gyn, ben benieuwd wat ze gaan doen.
     
  15. Emma 79

    Emma 79 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Babsie, ik vind het wel heel positief klinken hoor, geen bruinverlies geen PMS, het klinkt hoopvol. Ik ga heel hard voor je duimen.

    @Sandra1987, ik moet heel eerlijk zijn dat ik best een beetje tegen het onderzoek opzie. Ik heb namelijk het gevoel dat mijn eileiders verstopt zitten door mijn buikoperatie van 11 jaar geleden. Maar ja, als ze gewoon doorgankelijk zijn dan hoop ik zeker dat ik 3 maandjes vruchtbaarder ben;).
     
  16. Beginneling

    Beginneling Actief lid

    25 apr 2008
    480
    0
    0
    Nou werkelijk waar... ik ben helemaal de kluts kwijt... of beter gezegt, mijn cyclus is de kluts kwijt! Ga ik net naar het toilet; mega bloed! Ben ik ineens onwijs ongi geworden, terwijl m'n nod pas over 3 dagen is! Deze zag ik even niet aankomen. Nu heb ik een cyclus van 27 dagen!! Dat ligt totaal niet in mijn lijn. Dus is mijn LF ook heel kort, want ik had op dag 16 of 17 mijn ei. Ik heb ovu-getest en heb 'm ook duidelijk gevoeld. Dus een LF (als ik daar al over kan spreken) van 10 dagen. Terwijl deze ALTIJD 14 was.
    Hoe kan dit nu weer?

    Ook wou ik pas donderdag ongi worden aangezien ik vrijdag naar de gyn moet, dacht dat kunnen ze gelijk aan het begin van mijn cyclus bloed tappen om eventueel m'n hormonen te kunnen volgen deze cyclus. Maar dat gaat nu denk ook niet meer he? Zit dan al op dag 5 van mijn cyclus.

    Bah, het gaat even niet zoals gepland. Normaal gesproken als ik bruinverlies heb kan ik niet wachten dat m'n ongi komt; laat 'm dan maar zo snel mogelijk komen zodat we weer snel aan een nieuwe kans kunnen werken.
    Denk ik dat een keer niet, komt ie onaangekondigd.

    Ik begin zo langzamerhand gek te worden.

    @ BabsieG; zeker al 1000x naar het toilet gegaan om te broekloeren? Nog steeds niets? Ik hoop het zo voor je meid!

    @ Emma; spannend zeg zo'n HSG. Wel fijn dat ze nu echt gaan kijken, aangezien je al wat dingen vermoed. Zou fijn zijn als dat uit de wereld is en dat alles goed is maar dat het 'gewoon' wat langer duurt voordat je zwanger raakt...
     
  17. BabsieG

    BabsieG Niet meer actief

    @Beginneling, wat frustrerend dat je nu weer zo'n korte LF hebt! Maar 10 dagen zou nog voldoende moeten zijn om zwanger te raken (voor zover ik weet is 10 dagen het minimum). Ben je niet onlangs begonnen met iets te slikken o.i.d.? Sommige dingen, zoals Agnus Cactus, Tarwekiemolie en Teunisbloemolie kunnen je cyclus positief beïnvloeden, maar ook negatief. Bij mij was dat negatief; ik kreeg juist veel meer problemen.

    Ik heb vanochtend getest en die was negatief. Niet lang daarna begonnen de 'boertjes' in mn onderbuik en nu verlies ik een beetje bruin/rood. Ben dus gewoon laat deze maand. Nog nooit eerder gehad. Ms van de stress of zo. Of de vitaminepillen werken niet alleen tegen PMS maar ook tegen het bruinverlies, wie zal het zeggen. Als dit elke maand zo is, vind ik dat eigenlijk helemaal zo gek nog niet. Ben een stuk langer 'schoon', das toch wel een verademing.

    Allemaal sterkte met de bruine perikelen en succes met zwanger worden. Ik duim voor jullie!
     
  18. Clapat

    Clapat Fanatiek lid

    10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Hoi dames,

    Ik heb niet het hele topic gelezen.
    Maar blijkbaar zitten we dus allemaal in hetzelfde schuitje...
    Toch is het bruinverlies bij mij anders. 15 juli ben ik ongesteld geweest t.e.m 18 juli.
    Daarna niks meer... en sinds deze ochtend mega bruinverlies!
    Is dat nog een restje dat achteraf wordt afgebouwd?
     
  19. BabsieG

    BabsieG Niet meer actief

    Ben je nog maar net gestopt met de pil misschien? Want dan kan je cyclus de eerste maanden ook behoorlijk vreemd doen.
    Dat bruinverlies kan idd een restje zijn dat in je bm is achtergebleven en er nu uit komt.
     
  20. Clapat

    Clapat Fanatiek lid

    10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland

    15 juli had ik inderdaad pas mijn eerste "echte" menstruatie.

    Maar ik zie dat hier de meeste toch bruinverlies hadden VOOR hun menstruatie en niet erna...

    Daarom dat ik het mij even afvroeg.
     

Deel Deze Pagina