Bloeden maar toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarahhhh, 22 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

hallooo

Een vriendin van mij was in de eerste week vergeten haar pil te slikken. Drna in week 3 kreeg ze buikpijn en begon ze met bloeden. Dit was niet dezelfde hoeveelheid als normaal maar ook niet heel weinig dat je denkt dat het een innesteling kan zijn zei/dacht ze. Dag 1 was het bruin dus oud bloed. Dag 2,3,4 rood bloed maar dus minder dan normaal. Nu dag 5 weer oud bloed. Maar ze heeft dus heel veel pijn in dr onderrug. Moet veel plassen. En is met vlagen misselijk. Ik weet dat jullie het zo niet kunnen zeggen. Maar de kans is zeker heel klein dat ze zwanger is? Aangezien ze wel heeft gebloed?

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.071
    17.026
    113
    Is ze maar 1 pil vergeten? Dat kan geen kwaad. Pas vanaf 2 of meer pillen kan het gevolgen hebben.

3. Sarahhhh

Nee ze was een week te laat weer begonnen met het slikken.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Innestelingsbloed komt vaker niet dan wel voor en is in elk geval niet iets wat standaard voorkomt bij het ontstaan van een zwangerschap.

Verder betekent 1 pil vergeten niet direct dat je op dat moment gelijk een eisprong hebt! Als je een paar pillen vergeet, kan het zijn dat je natuurlijke cyclus opgestart gaat worden. Dan beginnen er follikels te groeien en duurt het gemiddeld nog TWEE weken voordat je een eisprong hebt! Dus haast onmogelijk om in week 3 van je pilstrip al zwanger te zijn. Dan zit je eerder nog rond je eisprong als je natuurlijke cyclus opgestart is.

Ik denk eerder aan een doorbraakbloeding vanwege het vergeten van 1 pil. Maar laat haar maar even een testje doen. Als haar kwalen van een zwangerschap zouden komen, moet ze al dusdanig veel HCG aanmaken dat een test onmiskenbaar positief zal aangeven.

EDIT: ik dacht ook 1 pil vergeten, maar ze is dus een week later begonnen met slikken. Dan moeten er eerst ook nog follikels gaan groeien en dan zit ze nu dus mogelijk pas rond haar eisprong.

5. Sarahhhh

Maar de dag dat ze haar pilbloeding had is dus dag 1
    Drna een week vergeten te slikke. Zit je op dag 7
    Toen een week geslikt zit je op dag 14
    Een week later kwam die bloeding dus rond dag 21. Snap je hem? Haha beetje ingewikkeld

Dus nu zit ze in week 4 bijna dacht ik dan omdat dit ak dag 5 is gan de bloeding

6. manaolana

manaolana Niet meer actief

Waarom doet ze geen test? Als de klachten door een zwangerschap komen is de test zeker positief.

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.071
    17.026
    113
    Dit inderdaad, dan is er ook gewoon zekerheid :)

8. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.071
    17.026
    113
    Hoe is het met jouzelf, @Sarahhhh? Heb je lang niet voorbij zien komen op het forum.
    Nog geen zwangerschap, zie ik? :(

9. Sarahhhh

Hoiii

Nee hier nog steeds niet. Maar ben weer aan de pil gegaan een half jaar terug omdat de tijd niet gunstig was qua omdtandigheden. Dus we wachten het af!

10. Sarahhhh

Ji
    j bent wel zwanger zie ik!! Gefeliciteeerdd!!!

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.071
    17.026
    113
    Ah, jammer! Gaan jullie er gauw weer voor?

Klopt, dankje! Baby nummer twee is onderweg :D

12. manaolana

manaolana Niet meer actief

En heeft je vriendin nog een test gedaan?

13. Sarahhhh

Nee ze heeft t maar zo gelaten. Ze heeft nu ook minder last van de misselijkheid en het vele plassen.

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat vele plassen duidt eerder op een urineweginfectie. Als je dat laat sluimeren en niet laat behandelen, kun je daar zelfs ziek/misselijk van worden.
    Bij de meeste vrouwen begint het vele plassen overigens pas vanaf het derde trimester van de zwangerschap als de baby op de blaas gaat dansen of met zijn hoofdje erop drukt.

Deel Deze Pagina