Bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Draaikont, 21 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Woensdag een goede echo gehad met kloppend hartje ( 7 weken en 5 dagen)
    Vandaag met afvegen bruin bloed. Mocht meteen naar de vk voor een echo. Daar was niks geks op te zien en meting kwam nu zelfs uit op 8 weken en 3 dagen.
    Inmiddels heb ik wel wat buikpijn ( niet heel ernstig) maar ook rommelende darmen. Dus weet niet waar de pijn vandaan komt.

    Zijn er mensen die dit ook mee hebben gemaakt?
     
  2. 26mei

    26mei Fanatiek lid

    22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Zowel bij de zwangerschap van onze dochter als zoon in de eerste 16 weken regelmatig bloed verlies gehad zonder aanwijsbare oorzaak.
    Verder goede en ongecompliceerde zwangerschappen gehad.

    Kan dus zeker bloed verlies zonder verdere gevolgen of oorzaak.
     
    Draaikont vindt dit leuk.
  3. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Hier ook gehad, ik ken 2 kanten. Eerste zwangerschap begon met bruin en werd toen rood met steeds hevigere krampen; dat werd een mk. Tweede zwangerschap wat bruinverlies gehad zo nu en dan, met 13 wk zelfs klein beetje rood bloed erbij maar die zwangerschap ging goed.

    Je hebt een mooie echo gehad lees ik, dus zolang je geen rood bloed gaat verliezen en buikpijn niet erger wordt, is er waarschijnlijk niks aan de hand, maar ik snap je bezorgdheid ;)
     
    Draaikont vindt dit leuk.
  4. Mammie87

    Mammie87 Fanatiek lid

    17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Ik had met 7 wk ook wat bloedverlies. Roze/rood slijm. 2 dagen gehad, toen 2 dagen niks, toen weer een dag en dat 'eindigde' met bruin slijm. Ik mocht de eerste dag dat ik hier last van had bij de vk langskomen en toen was er een kloppend hartje (precies 7 wk). Komende dinsdag mag ik weer, ben dan 9 wk. Ik hoop dan weer een kloppend hartje te zien maar ik vind het wel heel spannend..

    Overigens herken ik de rommelende darmen ook, ik dacht krampen te hebben maar ik kon niet plaatsen of het van mijn darmen was of niet.
     
    Draaikont vindt dit leuk.
  5. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    O jeetje spannend zeg!! Heel veel succes alvast.
    Ja dat niet kunnen plaatsen heb ik dus ook... en nu met bloedverlies maak ik me meteen zorgen terwijl ik zonder bloed in Mn vorige zwangerschap ook wel eens pijn had. Hopelijk is dinsdag alles goed
     
  6. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Bedankt allemaal voor de positieve verhalen!
     
  7. Feutelina

    Feutelina Lid

    30 mei 2017
    41
    8
    8
    Vrouw
    Hier ook bloedverlies gehad met die termijn. Steeds 1-3 dagen met en tussenpauze van ongeveer een week. 4-5 keer gehad. Volgens verloskundige een hematoom. Ben nu 31+5 en met de kleine gaat het voorbeeldig. Heb nu wel een complicatie, maar deze is niet gerelateerd aan de bloeding.
     
  8. JJ1991

    JJ1991 Actief lid

    5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL

    Dit dus, ik ook bij beide zwangerschappen. Wat bruinverlies, soms zelfs wat helderrood in slijm (dus geen bloeddruppels zeg maar)
     
    Draaikont vindt dit leuk.
  9. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Ja helder rood bloed verlies incl krampen. 1e keer rond 7/8 weken
    Laatste keer bij 28 weken
    Krampen kwam vd darmen af en deze prikkelden de bmm , waardoor het laatste ging bloeden
     
  10. Dicky88

    Dicky88 Bekend lid

    20 nov 2014
    597
    46
    28
    Hier ook tot zeker 22 weken bloedverlies, af en toe leek het een zware menstruatie met brokjesslijmbloed. Nu heel soms 1 druppel.
    Ook heftige buikpijn. Mogelijk meer van mijn darmen en rekkende banden en baarmoeder.
    Tot op heden doet die kleine het super! Bij mij dus ook geen probleem geweest, vervelend en onzeker was het wel.
     

Deel Deze Pagina