Boer zoekt vrouw 2018!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door blossom85, 16 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    blossom85 vindt dit leuk.
  2. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.497
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik had ook niet verwacht dat Marnix zoveel brieven zou krijgen. Ja hij heeft wat leuks over zich - maar na zijn eisen etc dacht ik 'wie durft daar op te schrijven? wie WIL daar op schrijven??' Maar meer dan ik dacht... Ben een beetje bang voor genante - tenenkrommende beelden weer??? Maar wie weet.. valt het mee. Zijn opmerking over waarom geen paardenmeisjes vond ik wél hilarisch... iets in de trant van 'ik vind ze ook erg lekker - en dat valt dan weer niet zo goed' . Steffi is lief - maar ik hoop dat er wat gebeuren daar...kan me voorstellen dat ze té verlegen is. Zo hebben we meer boerinnen gehad. Michelle is leuk! Hopelijk vind zij haar man! Wilfred had ik veel meer brieven voor verwacht. Hij heeft wel wat leuks en schattigs. Nouja - ben benieuwd naar volgende week...
     
  3. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    Joehoee dat word een leuk seizoen denk ik! Die Marnix presenteert zich natuurlijk heel stoer maar het is iemand die denk ik verrassend emotioneel uit de hoek kan komen als iemand hem echt kan raken. En ik hoop zo voor Steffi dat ze een leuke vent vind die haar laat voelen dat ze leuk is. Dat gun ik haar echt.
     
  4. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Ik volg!!
     
  5. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Ik vind die Marnix ook Maar nix, wat een pannenkoek.
    Ik vind het voor Steffi ook heel leuk, wat is die onzeker zeg!
     
  6. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.713
    3.258
    113
    Ik vind het zo jammer dat Rudie niet mee mag doen, snap ook niet waarom hij zo weinig brieven had, vond hem erg grappig en wel sympathiek overkomen. Jan daarentegen vind ik wat eng, met al die nietszeggende quotes...
     
  7. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.497
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja ik had ook liever rudie gezien....
     
  8. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Maar Jan is ook niet door toch? Rare snuiter... o_O
     
  9. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Kijken jullie omdat jullie het echt leuk vinden en meeleven met de boeren?

    Of kijken jullie om ze uit te lachen...inclusief Twitter?

    Of een beetje van beide?

    [​IMG]
     
  10. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Beide, eigenlijk.
    Bijvoorbeeld Steffi en Michelle gun ik het zo erg, ik zou het echt super vinden als zij een leuke gast krijgen! En ik ben heel benieuwd of/hoe Steffi meer zelfvertrouwen krijgt.

    Tegelijkertijd kan ik ook lachen om alle ongemakkelijke dating momentjes. Maar dat is vaak ook een vertederend gevoel van "aawhh wat schattig onschuldig".
    Of bijzondere opmerkingen dat je denkt: hoe kom je daar nou bij? ;)

    Maar echt uitlachen, nee.
     
  11. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Ik leef niet echt met ze mee. En ik lach ze ook niet uit. Tenzij ze echt heel idioot doen, zoals die bloemkool boer er zijn grijpgrage handjes.

    Ik vind het gewoon heel leuk om te zien. Lekker kneuterig :D
     
  12. Dippertje

    Dippertje Fanatiek lid

    4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    NULL
    NULL
    Vind die Marnix grappig, en ook wel weer eerlijk. Paardenmeisjes zijn soms best bijzonder haha dus dat snap ik wel. Uiteindelijk toch 7 paardenmeisjes sjah als die toch het leukst op je over komen..

    En die Steffi is gewoon een echte Hollandse boerenmeid , lekkere rode wangen wat ronder gezicht. En ja dan pas je niet in het plaatje van tegenwoordig en als je dan wat onzeker bent is dat best lastig.
     
  13. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Uitlachen... Mm niet echt.
    Ik vind het vooral leuk om te voorspellen wie er bij elkaar passen! :D
    Het programma first dates vind ik ook zo leuk!
    En zo'n vrouw als Steffi gun je oprecht een goede man toch? Ik kijk daar wel graag naar.

    En ja.. De ongemakkelijke momenten zijn af en toe erg aandoenlijk om te zien.
     
  14. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Beide, je gunt het ze allemaal. Toch moet ik altijd erg lachen om die ongemakkelijke dingen. :p
     
  15. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.400
    6.937
    113
    Vrouw
    Pfoe wat ongemakkelijk waren die speeddates :roflmao: die openingszin van Jaap...
     
    smax vindt dit leuk.
  16. blossom85

    blossom85 Fanatiek lid

    4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Van mij mocht Jaap af en toe wel een ondertiteling hebben hoor.
     
  17. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.400
    6.937
    113
    Vrouw
    Ja van mij ook.. vooral in het begin, ik wist eerst niet eens of hij Nederlands of Engels sprak haha.
     
    blossom85 vindt dit leuk.
  18. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    Bert Marnix vind ik 10 keer niks. Wat een kwal
     
  19. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Vind ik ook.

    Ik vond het zo leuk dat Steffi met zoveel mannen een klik had dat het moeilijk kiezen was!

    Ik vond Michelle haar lachje op den duur irritant maar zijn vast de zenuwen geweest. Net als 10 x dezelfde openingszin bij Jaap
     
  20. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.607
    3.853
    113
    En z'n broek vond ik ook echt mar-niks..
    Maar dat terzijde.
    Ik zei al dat als ze de groepen kandidaten zouden hebben laten zien zonder de boer of boerin erbij, dat je het precies had kunnen vertellen voor wie ze geschreven hadden.
    Marnix is echt vreselijk.
    Wim is leuk en had leuke vrouwen.
    Jaap weet ik niet, deed zijn best maar steeds diezelfde zin vond ik toch echt niet spontaan.
    Steffi echt wat gun ik het haar. Zaten denk ik zeker leuke mannen voor haar bij als ze zich open durft of kan stellen ervoor.
    Oh en de championboerin (ben haar naam gewoon kwijt) liet zich nog niet helemaal zien. Ben benieuwd wat dat nog brengt.
    Nog een week wachten weer helaas ....
     

Deel Deze Pagina