friso comfort?

Discussie in 'Voeding' gestart door baard, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baard

    baard Actief lid

    9 jul 2006
    196
    0
    0
    verzorgende
    Hallo allemaal

    wij gebruiken nu de friso normaal, maar ons kleine meisje heeft nogal last van darmkrampjes.
    wie heeft er ervaring met het overstappen op de friso comfort voeding?

    groetjes debby
     
  2. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Wij! :) We gebruiken nog steeds Friso Comfort en ik vind het fijne voeding. Ruben doet het er goed op!
     
  3. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Hier nog een. Wij mengen nu friso extra (hongerige baby's) met friso comfort. En dat bevalt prima! Wij zin gaan mengen met friso comfort ivm het vele spugen wat die kleine meid doet. Nu is het een stuk minder (niet helemaal weg maar da's niet erg) en ze is nu in een maand tijd al bijna een kilo aangekomen.
     
  4. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hier ook! Ik meng het met friso normaal. Ben begonnen vanwege het spugen van Tijn, en dat doet hij nu bijna niet meer! Ook zijn de krampjes stukke minder!
    kus miek
     
  5. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Ook wij zijn overgestapt op comfort. eerst gemengd met friso normaal en nu helemaal alleen comfort. Jeremy doet het er goed op. geen krampjes meer en is heerlijk verzadigd.
     
  6. Emmaatje

    Emmaatje Actief lid

    12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Hier ook succes met Comfort!
    Wij mengen het met Friso1 Normaal.OP een fles van 180 cc :4 Normaal + 2 Comfort. Ben begonnen met 3 om 3, maar dit gaat ook super.
    Wel even eraan denken dat je de Comfort met water aanmaakt wat net van de kook af is ;)

    Liefs Emma
     
  7. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    wij zijn in een keer overgestapt van normaal naar comfort en geen krampjes meer en nooit spugen.
     
  8. baard

    baard Actief lid

    9 jul 2006
    196
    0
    0
    verzorgende
    ons kleine meisje heeft best veel last van darmkrampjes.
    al overlegt met het cb bureau, maar zij zeggen niet te snel overstappen op andere voeding.
    maar hoor toch van aardig wat mensen dat ze mengen met normaal en comfort en dan de krampjes vaak minder worden.
    zit nog steeds te twijfelen wat ik zal doen.

    groetjs debby
     
  9. Emmaatje

    Emmaatje Actief lid

    12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Het is ook geen overstappen op andere voeding.De basis van Normaal en Comfort is hetzelfde. Ik ben met Daan ook eerst met Normaal begonnen en later dat gaan mengen met Comfort. Hiervan heeft hij gene last gehad, alleen profijt! :D Volg je gevoel zou ik zo zeggen ;)
     
  10. Niet meer actief

    nog een klein vraagje he... als je eenmaal comfort gebruikt he... en alles gaat wel goed zeg maar.. kun je dit dan aaltijd gebruiken? en moet je zodra hij 6 maanden is nr 2 comfort dan aanschaffen?
     
  11. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ja ik gebruikte bij Iman friso comfort en ben bij 6 maanden overgestapt op comfort 2...
     
  12. Niet meer actief

    Ok thanks... dan weet ik dat alvast ;)
     

Deel Deze Pagina