Brigitte stelt zich voor

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Brigitte, 16 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    #1 Brigitte, 16 okt 2006
    Laatst bewerkt: 10 nov 2016
    Lieve zwangeren (en partners!)

    Ter info: lieve iedereen, ivm mijn eigen zwangerschap en naderende bevalling zal ik komende tijd geen vragen beantwoorden op het forum. Iedereen succes met kinderwens/zwangerschap/bevalling! Tot later!

    Ik ben Brigitte van Meegen-Putters en verloskundige en medisch echoscopiste van beroep. Ik heb twee dochters van drie en zes jaar oud en een pasgeboren zoontje. Ik zal proberen al jullie vragen beantwoorden. Ik ben helaas niet elke dag online, dus het komt voor dat je even op je antwoord zult moeten wachten.

    Een zwangerschap brengt altijd een hoop vragen met zich mee en ook een hoop geregel. Of het nu de eerste keer is of dat je al een ervaringsdeskundige bent, het blijft spannend. De bevalling lijkt in het begin nog ver weg, maar komt met grote sprongen dichterbij en dan beginnen de kriebels (weer). Wat zijn weeën, hoe zal ik omgaan met de pijn, wanneer moet ik bellen? Maar hier groei je (samen met je partner) vanzelf naar toe. Het kraambed is een tijd van genieten en mocht dit om bepaalde redenen niet lukken, moet je toch altijd weer proberen er het beste van te maken. Tja, zwanger zijn doe je meestal niet even tussendoor!

    Hopelijk kunnen wij via deze site jullie met raad en daad bijstaan. Vraag rustig wat je wilt weten, niets is gek. Maar bij spoed of acute dingen altijd eerst je eigen verloskundige of gynaecoloog raadplegen! Die kan je direct helpen.

    Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap, succes met de bevalling en geniet van je kraamtijd.

    Groetjes Brigitte

    ps. TIP: wanneer je even geen antwoord hebt gehad, probeer niet steeds je vraag boven aan de pagina te zetten; ik beantwoord namelijk de vragen van achter naar voor. Wanneer ik per ongeluk jouw vraag over het hoofd heb gezien, kun je dit natuurlijk wel doen.
     

Deel Deze Pagina