Buikgriep in de kraamweek

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Boommm, 31 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Maandag begon M met extreem spugen, gister leek ze wel iets opgeknapt maar had nog wel diarree en wilde niets eten.
    Sinds vanacht ben ik de sjaak, heb de longen uit m'n lijf gekotst en loop nu ook van onderen leeg..
    Hoe erg is dit voor m'n dochter van vijf dagen oud? Ze krijgt bv, kan ik dat blijven geven?
     
  2. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh bah wat vervelend!!!
    Voor je dochter kan het geen kwaad, zolang zij het maar niet krijgt... bv kan je blijven geven, is juist heel goed (zolang je natuurlijk geen medicijnen neemt die niet kunnen met borstvoeding), hoop alleen voor je dat het op peil blijft nu je ziek bent. Goed proberen te eten en drinken in ieder geval en goed je rust pakken.
    Beterschap!
     
    Boommm vindt dit leuk.
  3. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Jeetje wat een pech! Beterschap meis.:( Probeer iig genoeg vocht binnen te krijgen! Dat is het belangrijkste!
     
    Boommm vindt dit leuk.
  4. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Juist bv blijven geven! Is de beste ORS die er is en de besmetting houd je niet tegen. Juist in je bv zitten nu antistoffen tegen het virus waardoor zij, als ze het krijgt, er wrs. minder last van zal hebben. Dat is nu juist het bijzondere van bv!
     
    Boommm vindt dit leuk.
  5. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Jeetje wat vervelend! Heel veel beterschap.

    BV is idd de beste bescherming voor je dochter tegen het virus. Je kan zelf ook ORS proberen, hopelijk houd je dat binnen.

    Veel sterkte, hoop dat jullie er snel vanaf zijn!
     
    Boommm vindt dit leuk.
  6. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Nou is echt gek, maar voel mij al een stuk beter. Wel wat slap en een weeïg gevoel in m'n buik. Maar heb net weer wat gegeten en dat bevalt goed.
    Bedankt voor alle adviezen. T was even best wel heftig, dochter aanleggen tussen t spugen door. Maar we hebben t weer overleefd, hopelijk een heel kort virusje en ik hoop dat de rest van t gezin en vooral I het overslaan :D
     
  7. Chocoladekoekje

    Chocoladekoekje VIP lid

    25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ah wat balen zeg! Gelukkig voel je je weer een stuk beter! Het kan zijn dat je voeding iets terug gaat lopen, omdat je lijf nog bezig is het virus weg te werken. Vooral lekker veel aanleggen en je rust pakken, dan komt het wel goed!
     

Deel Deze Pagina