buikpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ketjapmanis, 9 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ketjapmanis

    Ketjapmanis Actief lid

    11 nov 2015
    222
    113
    43
    Wie kan me geruststellen? Ik heb al sinds de innesteling buikpijn. Ik dacht dus aanvankelijk ook dat ik gewoon ongesteld zou gaan worden. Inmiddels 2 testen gedaan: een op zaterdag (14 dpo) met een duidelijk streepje en woensdagavond (een plustest die nooit wat doet bij mij en direct tijdens het dopje er op doen meteen een dikke plus gaf). Kan het dat je meer buikpijn ervaart bij een tweede zwangerschap? (heb ook echt een darmenbuikje al, vorige keer echt niet) of is het een teken dat het niet goed zit?
    Ik heb pas over 3 weken de eerste echo..
     
  2. Blonde001

    Blonde001 Niet meer actief

    Hoe lang ben je nu ongeveer zwanger denk je? En is het aanhoudende buikpijn?

    Ik ben ook zwanger van ons tweede kindje en ben ook onzeker tot ik de echo heb gezien (minder kwaaltjes dan bij de eerste)

    Zolang je niet vergaat van de pijn of dat je bloed verliest zal ik me niet al te druk maken, en als je je echt zorgen maakt kun je altijd met de vk bellen!

    Maar ik begrijp je onzekerheid heel goed.. die eerste weken zijn echt killing :confused:
     
  3. Blonde001

    Blonde001 Niet meer actief

    Djoess vindt dit leuk.
  4. Ketjapmanis

    Ketjapmanis Actief lid

    11 nov 2015
    222
    113
    43
    Ik ben nu 4 weken en 5 dagen. Middels iui dus weet het precies. Nog heel pril dus.. buikpijn is vooral in de avond en is trekkerig..
     
  5. Blonde001

    Blonde001 Niet meer actief

    Is het misschien een idee om morgen contact op te nemen met je vk? Dat geef je hopelijk wat rust in je hoofd..

    En misschien sowieso een goed idee om veel afleiding te zoeken de aankomende 3 weken:)
     
  6. Ketjapmanis

    Ketjapmanis Actief lid

    11 nov 2015
    222
    113
    43
    We gaan morgen op vakantie en moet de eerste echo in het ziekenhuis vanwege de iui. Ik moet dus gewoon afwachten en geduld hebben...
     
  7. Blonde001

    Blonde001 Niet meer actief

    Fijn dat je op vakantie gaat, probeer te genieten en niet teveel te focussen op wat je voelt. (Ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan). Hele fijne vakantie!!
     
  8. Djoess

    Djoess Bekend lid

    14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Ik had ook veel trekkerige buikpijn met 4 weken. Die baby is nog amper te zien met het blote oog, maar er is natuurlijk wel al een heleboel gaande.

    Volgens mijn mensendiecktherapeute kan het zijn dat je lichaam de tweede keer wat, eahm, enthousiaster reageert op de zwangerschap xD
     
  9. Djoess

    Djoess Bekend lid

    14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Goede pagina! Net wat ik nodig had vandaag;)
     
  10. Blonde001

    Blonde001 Niet meer actief

    Ja fijn hè! Zo vervelend die onzekerheid, we lopen gelijk op:)ik ben 5 weken en 5 dagen zwanger! Maar dit termijn kan nog veranderen na de eerste echo :D
     
  11. Djoess

    Djoess Bekend lid

    14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Ik ben benieuwd! Is het je eerste?
     
  12. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Zolang het geen echte pijn is denk ik dat je geen zorgen hoeft te maken!
    Ik had dat ook een week na terugplaatsing.
    Geen menstruatiekrampen, maar net een tikje anders vooral in onderbuik en liezen. Je baarmoeder is hard aan het werk!
    Hahaha ja en ook dat darmen buikje is hier aanwezig. Krijgen we er allemaal gratis bij!
     
  13. Blonde001

    Blonde001 Niet meer actief

    Het is mijn tweede, heb al een zoontje van bijna een jaar :D
     
    Djoess vindt dit leuk.
  14. LLxx32

    LLxx32 Actief lid

    5 apr 2018
    427
    215
    43
    Vrouw
    Ik weet niet of het verschilt, (eerste kindje en geen iui) maar ik had ook erge buikpijn. Ziek ervan echt zelfs... Maar toch echt zwanger☺️

    Hopelijk leidt de vakantie je wat af! Succes!
     
  15. Beebylove

    Beebylove Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    De een is gevoeliger dan de ander. Ik voelde de innesteling en bleef pijnlijk erna. Voel nu vaak nog lichte krampjes en ik weet dan dat mijn baarmoeder groeit. Voor mij is het juist een goed teken
     
  16. Ketjapmanis

    Ketjapmanis Actief lid

    11 nov 2015
    222
    113
    43
    Nou de hcg is er in volle glorie....
    Buikpijn valt nu wel weer mee gelukkig. Er is ook kans op tweeling dus dat doet misschien wat meer pijn door de extra ruimte die gemaakt moet worden?
     
  17. Blonde001

    Blonde001 Niet meer actief

    Je lichaam moet dan extra hard werken.. een tweeling hoe leuk zou dat zijn!!
     
  18. Ketjapmanis

    Ketjapmanis Actief lid

    11 nov 2015
    222
    113
    43
    Haha nou dat wordt dan wel wennen maar is welkom hoor!
     
  19. Blonde001

    Blonde001 Niet meer actief

    Haha snap ik..wordt dit jullie eerste?
     
  20. Mari3ke

    Mari3ke Bekend lid

    5 jan 2014
    745
    424
    63
    NULL
    NULL
    Hoi :). Ik reageer even want ik ben nu zeven weken zwanger en ervaar de buikpijn die je beschrijft eigenlijk dagelijks. Ik heb mijn vk gevraagd omdat ik een geschiedenis heb van meerdere miskramen, maar toen had ik die buikpijn niet. Oftewel mijn baarmoeder rekt nu wel op. En ze legde uit dat de eerste (dot wordt onze tweede) al ruimte heeft gemaakt waardoor ik nu deze buikpijn ervaar, die niet helemaal te vergelijken is met menstruatiekramp maar wel op die plek zit. Niets om druk over te maken. Zolang je het voelt groeit je buikje dus lekker :p. Hele fijne vakantie :D
     

Deel Deze Pagina