Buiten spelen en bereikbaar zijn

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door JustNice, 30 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen36

    Hellen36 Actief lid

    30 apr 2007
    118
    33
    28
    personeelsadviseur
    Amsterdam
    Welke smartwatch heb je? Ik zoek een goede inclusief simkaart.
     
  2. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.497
    24.372
    113
    Ik heb deze: https://www.megagadgets.nl/gps-tracker-horloge.html
    Simkaart heb ik gewoon van de hema.

    Maar mijn dochter heeft hem van de week met het warme weer in een badje laten vallen :oops:. Nu maar hetzelfde type op ali besteld. http://s.aliexpress.com/6BnErIJf
    Die is volgens mij exact hetzelfde, alleen een stuk goedkoper.
     
    Hellen36 vindt dit leuk.
  3. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Hier in de wijk geen 9 jarige zonder telefoon :roflmao:
     
  4. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Mee eens hoor, hier geeft het ook een stukje vrijheid. Zoon mag samen met zijn vriendjes best buiten de wijk spelen (omtrek van 15 minuutjes fietsen vanaf huis) als hij telkens als ze van speelplek wisselen eerst naar huis moet komen fietsen om te vertellen waar ze heen gaan is hij daar meer tijd aan kwijt dan aan het spelen zelf. Nu belt hij me altijd als hij ergens weg gaat, ergens aan is gekomen en als hij naar huis toe komt.
     
    Adje vindt dit leuk.
  5. palmie37

    palmie37 VIP lid

    8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Chloe heeft ook een smartwatch, ideaal ding!
     
  6. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hier heel ouderwets. Gewoon komen melden. Ze zijn in de speeltuin, straat/steeg of op het schoolplein in de straat verderop. Dat hoeven ze niet te melden. Gaan ze ergens anders heen, dan komen ze thuis om het te vertellen. Ook als ze bij iemand binnen gaan spelen.

    Ze hebben beide geen telefoon of smartwatch (8 en 6 jaar) en die krijgen ze ook niet. Mijn nichtje heeft er wel 1, dus wie weet overtuigt mijn zusje me nog ;)
     
  7. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Ik heb alleen de eerste bladzij gelezen... Maar ik heb voor mijn oudste, zeer impulsieve zoon weleens een GPS horloge overwogen. Hij zwerft overal en nergens, ook waar het niet mag. Komt meer dan eens drijfnat thuis vanwege een uitglijder in de sloot. Hij kan er weinig aan doen/ doet het niet expres, heeft adhd.

    Ik heb het nog niet gedaan, maar kan me voorstellen dat ik het ooit wel zou doen. Als het echt zou werken.
    Aan de andere kant, nu weet ik niet waar hij uithangt, maar hij komt wel gewoon redelijk op tijd naar huis. Aan die slootincidenten kan ik met GPS ook weinig veranderen.
     

Deel Deze Pagina