Buitenbaarmoederlijke zwangerschap uitgesloten.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MariamZ, 11 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariamZ

    MariamZ Niet meer actief

    Buitenbaarmoederlijke zwangerschap is uitgesloten vandaag. Er zat iets in de baarmoeder. Willen jullie meekijken? Rechts onderin dat stipje. Iemand ook met 4 weken precies een echo gehad? Hcg was 1364
     
  2. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Met precies 4 weken is het absoluut onmogelijk om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten. Ik weet niet wie je dat wijs gemaakt heeft,maar het kan echt niet.
    Buiten dat zie ik niets wat op een zwangerschap lijkt op deze echofoto.(ik heb ook geen bewegend beeld gezien,maar met 4 weken kan je ook nog niets zien,absoluut onmogelijk)
     
  3. louan

    louan Niet meer actief

    Ik zie een heleboel stipjes. Lastig te bepalen of er een vruchtje ergens zit.
     
  4. MariamZ

    MariamZ Niet meer actief

    Mijn gyn die al 40 jaar ervaring heeft. Ze hebben mij de afgelopen dagen opgevolgd en vandaag zagen ze iets in de baarmoeder dat rond stipje dat er voorheen niet was. Dus mijn gyn ja!
     
  5. MariamZ

    MariamZ Niet meer actief

    Je hebt een oogje daarom een zwarte stip. Ik weet niet hoe ik t moet uitleggen.
     
  6. MariamZ

    MariamZ Niet meer actief

    Dit was volgens hun de zwangerschap
     
  7. louan

    louan Niet meer actief

    Ik zie het! Spannend! Het is deskundig bepaald dus dan mag je er wel vanuit gaan dat het klopt wat ze zeggen. Wanneer moet je weer?
     
  8. MariamZ

    MariamZ Niet meer actief

    Maandag, maar mocht kiezen maandag of vrijdag. Vrijdag zien ze meer. Wat zou jij doen?
     
  9. louan

    louan Niet meer actief

    Sowieso wanneer ze meer zien! Vrijdag dus. Zeker als buitenbaarmoederlijke zwangerschap helemaal is uitgesloten.
     
  10. MariamZ

    MariamZ Niet meer actief

    Ja, dan ga ik dat doen. Dankje!
     
  11. louan

    louan Niet meer actief

    Succes!
     
  12. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Iets wat onmogelijk is kan ook een gyn met 40 jaar ervaring niet zien of uitsluiten helaas.Ik zou me dan ook afvragen of ik niet beter een gyn met verstand van zaken zou kunnen zoeken...Deze weet blijkbaar na 40 jaar nog niet waar hij het over heeft.
     
    RoGiJuLi, mutskuh en nizzie86 vinden dit leuk.
  13. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Waarom zou jij het beter weten dan een gyn met jarenlange ervaring?
     
    Danty88, Ysabella en MariamZ vinden dit leuk.
  14. MariamZ

    MariamZ Niet meer actief

    1 plus voor jou!
     
  15. louan

    louan Niet meer actief

    Het zou je meer sieren als je ts dan ook uitlegt waarom het onmogelijk is dan het alleen te roepen. Ik snap dat niet zo.
     
    kleinepien vindt dit leuk.
  16. MariamZ

    MariamZ Niet meer actief

    Ik heb dat boogje even gemarkeerd.
     
  17. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat staat toch al in mijn eerste reactie...iets wat niet te zien is kun je niet bevestigen of uitsluiten.
     
  18. louan

    louan Niet meer actief

    Dacht dat meer een reactie was op de echofoto. Je schrijft nl alleen dat het onmogelijk is om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten op dit termijn. Met daarachter dat je op de echo niks ziet wat op een zwangerschap kan lijken.
     
  19. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Nee,met 4 weken is het op elke echo onmogelijk. Daarom begrijp ik die gym met 40 jaar ervaring ook niet...die zou moeten weten dat dat echt niet kan!Je kunt over veel dingen discussiëren,maar hierover niet.
     
  20. louan

    louan Niet meer actief

    Omdat het zo klein is dat je het dus nog niet kan zien. Waar dan ook? Zal best hoor. Heb totaal geen ervaring mee. Maar mocht het zo zijn is het uiteraard slecht van de gyn om dit te opperen. Aan de ander kant als het door dus een ervaren gyn verteld wordt mag je er toch wel vanuit gaan dat het klopt wat er gezegd wordt.
     

Deel Deze Pagina