Cadeau inspiratie gezocht

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mindy26, 22 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mindy26

    Mindy26 Bekend lid

    11 feb 2014
    942
    405
    63
    Vrouw
    Mijn zoontje wordt begin juni 5 jaar..en elk jaar vind ik het weer moeilijk om een cadeau te zoeken!

    Want...
    Hij is geen echte jongens jongen( houdt niet van wild, stoer, ridders oid)
    Hij houdt niet van gewoon speelgoed(poppetjes, knuffels, of dat soort dingen.

    En Lego, playmobile, Duplo mini plus, houten trein..hebben we al veel! Omdat mijn oudste dat al veel heeft gekregen(7)

    Waar die wel van houd:

    Dingen die hem uitdagen..
    Hij is gek op letters, woordjes, rekenen etc.

    Spelletjes/bouwen/puzzelen/knutselen

    Heeft iemand een idee?
     
  2. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.151
    1.943
    113
    Smart games, mini loco, kapla, knex, clics, magnetische letterdoos van rompompom, knikkerbaan, geomag.. Zoiets?
     
  3. Glimmer

    Glimmer Niet meer actief

    Zandbak, schommel, step, bordspelletjes om samen te doen.
     
  4. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Smart Games inderdaad !

    Wat denk je van Kapla?
     
  5. Miracle1

    Miracle1 Fanatiek lid

    29 apr 2012
    1.235
    180
    63
  6. Sascha87

    Sascha87 Actief lid

    3 dec 2014
    419
    114
    43
    Mijn zoon (5) is echt een spelletjesgek, en hij speelt het liefst de hele dag het spel: keezen.

    En ik geef toe, ook ik vind het een leuk spel!
     
  7. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.153
    2.238
    113
    Vrouw
    #7 MnnW, 22 apr 2018
    Laatst bewerkt: 22 apr 2018
    Y heeft vorig jaar een cd speler met microfoon gekregen, dit jaar krijgt ze een Tiptoi starterset (ze heeft net een 'nieuwe' fiets omdat ze eraan toe was, anders had ze die gekregen)

    Gezien de enorme berg speelgoed die we hebben vind ik het ook altijd moeilijk. Aan bezoek vragen we ook vaak dagjes uit oid.. Of bijdrage voor abonnement op dierentuin, speeltuin, pretpark oid
     
  8. Mindy26

    Mindy26 Bekend lid

    11 feb 2014
    942
    405
    63
    Vrouw
    Wat een leuke ideeen allemaal! Ik kan er vast wat mee. Cd speler met microfoon is ook leuk! Hij is dol op zingen
     
  9. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.983
    8.787
    113
    Uk van net 4 kreeg een riem met aparte zakjes en is nu een onderzoeker. Hij kreeg er ook een set bij om beestjes te onderzoeken.

    Bordspellen zoals kinderen van Catan, spokentrap, ticket to ride junior, Carcassonne junior.

    Of richting bouwen, clics, Kapla, geomag

    Boeken: voorleesboek zoals het dikke boek van vos en haas, pluk van de Petteflet, beginnende leesboeken

    Overig: mini loco of extra boekje taal, letterstempels, Lego doos met tandwieltjes (draaien geeft een reactie),
    HEMA heeft ook houten letters, maan roos vis methode heeft memory en andere spelletjes voor kinderen met interesse in letters.
    Wij hebben de lotto variant en onze uk is ook gek op letters en speelt die graag

    Grote puzzel?
     
  10. Triesje91

    Triesje91 Bekend lid

    9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Ons zoontje (wordt volgende maand 3) krijgt dit jaar een junior trampoline met extra lage instap en een net eromheen. Vorig jaar heeft hij een nieuw bed gekregen.. Misschien een praktisch cadeau en dan een klein cadeautje voor de heb er naast? Ze krijgen al zoveel..
     

Deel Deze Pagina