Clear Blue indicator blijft op 1-2 weken staan

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door irened, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. irened

    irened Lid

    20 apr 2013
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Even een vraagje. Wellicht zorgen om niets dus hoop vooral dat mensen me gerust kunnen stellen.

    20 augustus was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Nu heb ik een vrij lange cyclus, rond de 30 dagen.

    Toen ik op de 30e dag (19 september) niet ongesteld werd heb ik nog 2 dagen afgewacht. Ik heb donderdag 21 september een clear blue test gedaan. Positief! 1-2 weken zwanger.

    Vanochtend (26 september) nog een keer een test gedaan, gewoon omdat er nog 1 in het doosje zat. Weet positief! Maar nog steeds 1-2 weken.

    Heb ik gewoon te snel getest om een 2-3 weken resultaat te krijgen? Naar mijn berekeningen zou ik nu namelijk 5 weken zwanger zijn.

    Met de nodige geschiedenis maak ik me dus best wat zorgen maar ik hoop dat er hier mensen zijn die me gerust kunnen stellen.

    Misschien later deze week nog eens testen?
     
  2. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Ik zou niet te gauw in de stress schieten en gewoon over 2 dagen nog eens testen.
     
  3. Lolalilly

    Lolalilly Actief lid

    10 jan 2015
    200
    50
    28
    Kan dat je net op de grens zit, het kan ook dat het helaas niet goed gaat. Maar een test kan je daar nooit 100% zekerheid in geven. Ik zou gewoon over een paar dagen nog eens dezelfde test doen kijken of het dan verandert? Hoop het natuurlijk wel voor je hoor!
     
  4. manuela83

    manuela83 Actief lid

    12 mei 2016
    259
    24
    18
    Vrouw
    thuismama
    kerkdriel
    ik zou me niet heel druk maken ik had dit ook met die test en heb toen van de kruidvat gehaald omdat mij dat toen ook erg onzeker maakten en dat waren steeds echte goede testen
    mijn duimen draaien voor je
     
  5. irened

    irened Lid

    20 apr 2013
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Misschien ben ik ook gewoon te snel hoor en heeft de innesteling wat langer geduurd. Er zit natuurlijk ook nog geen week tussen de eerste en tweede test. Eerste test afgelopen donderdag en tweede test vandaag, dinsdag.

    Maar heb eerder een vroege miskraam gehad en bij 32 weken een kindje verloren. Gelukkig ook een gezonde dochter rondlopen maar je begrijpt vast de ongerustheid.
     
  6. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.983
    1.638
    113
    Ik snap de onzekerheid wel maar adviseer je die wekentesten niet meer te doen. Die maken je alleen maar onzeker en zijn knijterduur. Als je twee streepjestesten had gedaan had je waarschijnlijk wel oploop gezien. Bij die digitale krijg je namelijk van week 1 tot 3 hetzelfde resultaat. Bij 5 weken zwangerschap hebben veel vrouwen overigens nog 1-2 weken staan als ik dat hier zo lees.
     
  7. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Ja lastig die indicator. Zo heb ik 6 testen versleten om de 3+ te zien staan. Zat me ook al zorgen te maken, ik was zeker van mijn eisprong en toch gaf hij 3+ uiteindelijk pas bij 5+4. De 2-3 stond er bij mij wel al snel, met 3+6 geloof ik. Misschien heb je een latere eisprong gehad en was je test afgelopen donderdag nog maar net positief. Heb je ooket gewone streepjestesten getest? Dat zou je nog kunnen doen, als je donderdag al positief testte zou je nu toch een duidelijk streepje moeten zien op bv de kruidvat 2v5. Je kan dan eventueel de tweede enkele dagen later nog doen om oploop te zien.
     
  8. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik wil geen partypooper zijn, maar hier betekende een stilstaande clear bleu op 1-2 weken toch echt slecht nieuws.
    Bij mij zat er een week tussen de twee testen toen. Ik hoop dat het voor jou goed uitpakt TS!
     

Deel Deze Pagina