Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belony

    Belony Fanatiek lid

    11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

    Claudia, wat een goed nieuws! Ik ga zo duimen dat dit hét eitje was. Hopelijk heb je straks een positieve test.

    Priscil, hoe is het bij jou? Nog steeds een pauze.

    Manste, wat fijn om weer wat van jou te lezen en dat alles goed gaat. En wat leuk dat jullie voor een 2e gaan. Ik hoop dat het jullie snel gegund is.

    Hier, alles prima. Ik heb een week geleden geheel onverwachts positief getest. onverwachts omdat ik niet had gedacht dat het zonder Clomid zou lukken. We zijn blij verrast dus.
     
  2. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    @Belony wauw!! Ik ben jarloers..
    Gefeliciteerd!! Super zeg, lekker van genieten.
     
  3. Belony

    Belony Fanatiek lid

    11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    @Claudiaaxx dank je wel! Ik hoop zo dat jij straks ook zulk goed nieuws hebt! Ik gun het jou zo!
     
  4. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    @Belony dat is lief! Dankjewel.
     
  5. priscil89

    priscil89 Bekend lid

    17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    @Claudiaaxx ik ga zo hard voor je duimen meis!! heb je een leuke vakantie gehad??

    @Belony Ahh wat leuk zeg, gefeliciteerd!! super fijn dat het zomaar spontaan gelukt is!!

    @ManSte hoop dat de afspraak in het ziekenhuis goed gegaan is! en dat het bij jullie ook snel mag lukken .

    Hier nog steeds pauze idd.. t begint wel weer te kriebelen moet ik zeggen.
    mn vriend ziet er alleen heel erg tegenop en is bang dat ik me weer zo rot ga voelen. dus dat is wel een dingetje.
    maaar eerst gaan we lekker bijna op vakantie en daarna zien we wel!
     
  6. Belony

    Belony Fanatiek lid

    11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    @priscil89 dank je wel, meis. Ik hoop dat jullie na de vakantie helemaal opgeladen zijn om weer te starten. En ik hoop uiteraard dat het jullie heel snel gegund is. Waar gaan jullie heen?
     
  7. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    @Claudia wat fijn dat je weer een eisprong hebt gehad! Duimen voor een positieve test! En hoe was je vakantie? Lekker uitgerust en alles een beetje achter je kunnen laten?

    @ManSte wat leuk je hier weer te zien! Fijn juist, zo'n uitgebreide update! Ik ben steeds zo nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat. Ohh zo spannend dat jullie alweer voor de tweede gaan... Hopelijk net zo'n succesverhaal als bij de eerste. Hoewel ik meteen een doorverwijzing kreeg van de huisarts, zie ik er nog wel tegenop om weer de stap naar het ziekenhuis te maken, al geloof ik wel dat ik er anders in zal staan nu het in elk geval een keer gelukt is! Ik hoop nog even stilletjes dat mijn cyclus vanzelf weer aanslaat, al zal het nog wel even duren met PCOS & borstvoeding... Maar ik wil ook weer niet te lang wachten; we zijn al enigszins op leeftijd. ;)

    @Belony waaaah gefeliciteerd!!! Wat fijn voor jullie!! Heb je enig idee hoe lang je al zwanger bent? Wanneer kun je bij de vk terecht? Superleuk in elk geval dat je het ook aan ons komt vertellen, en succes ermee! Hopelijk straks weer een lief, gezond baby'tje *zwijmel*... En hoe gaat het met de kleine die er al is?

    Hier is alles prima, alleen de nachten beginnen ons wat op te breken - elke twee, drie uur wordt meneer luidkeels wakker, hij slaapt nu slechter dan toen hij twee maanden was. o_O Maar verder een heel vrolijk mannetje, nieuwsgierig naar alles en hij wil veel meer dan hij nog kan, wat dan wel weer de nodige frustratie voor hem oplevert. :D
     
  8. Claudiaaxx

    Claudiaaxx Bekend lid

    30 aug 2014
    810
    173
    43
    Dankjewel @priscil89 & @Kortjakje84 :).. vind het spannend, Maja je kunt er weinig aan veranderen! Mijn vakantie was echt heerlijk!! Jaa dat geeft toch ontspanning, even nergens aan denken en niet na het ziekenhuis, het was heerlijk.

    @priscil89 wanneer ging jij ook alweer op vakantie? En wanneer? Lekker vam genieten!
     
  9. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Hallo allemaal, ik kom me graag aanmelden in dit groepje... ik ga weer starten voor de 2e ronde clomid. Spannend! Maar ook zin in.. bleek de 1e ronde goed te reageren, maar helaas geen plakker...

    Het nieuwe/onbekende van ronde 1 is er af.. dus kom maar op!
     
  10. ManSte

    ManSte Niet meer actief

    hee belony! wat ontzettend leuk om te lezen! gefeliciteerd!!

    hier maandag eerste echo gehad (dag 10) er wat zeker al groei te zien, maar nog geen uitschieters. Dit had ik wel verwacht, de vorige keer was er de eerste twee echo's niet echt iets te zien en bij de derde ineens een eicel van 18mm. We wachten het dus maar af. Vrijdag weer een echo. Fingers crossed dat er dan wat groei te zien is!
     
  11. Belony

    Belony Fanatiek lid

    11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    @Kortjakje84 dank je wel! Ik ben nu 6+1. Ik heb volgende week donderdag mijn 1e echo bij de gyn. Met de kleine man gaat het goed. Hij is een tevreden en dankbaar kereltje. Ik ben bezig met de voorbereidingen voor zijn 1e verjaardag!! Bizar toch hoe snel dat gegaan is???

    Jullie gaan dus ook voor een 2e begrijp ik? Wat spannend zeg. Ik hoop dat het jullie snel gegund is.
    Hoeveel maanden is je zoontje nu? Zou het een sprongetje zijn waardoor hij weer zo slecht slaapt? Mijn kleine had dat namelijk ook bij het 4 maands sprongetje. Alsof ik weer met een pasgeboren baby zat. Het was echt slopend.
     
  12. Belony

    Belony Fanatiek lid

    11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    @ManSte dank je wel! Er gebeurt in ieder geval iets. Gaat goed komen. Ik ben benieuwd naar vrijdag.
     
  13. Belony

    Belony Fanatiek lid

    11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    @Dio1985 welkom. Ik hoop dat het in deze ronde wel raak is. Had je veel last van bijwerkingen?
     
    Dio1985 vindt dit leuk.
  14. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Hmm nee heb in de 1e ronde niet veel bijwerkingen gehad. Denk soms wat humeurig of sneller emo hihi... maar verder niet echt eigenlijk. Enige wat ik nu merk is dat mn menstruatie echt extreem is. Dat heb ik hiervoor nooit gehad!!
     
  15. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    @Dio welkom! Oh jee geen plakkerd - miskraam gehad? Heel veel succes in elk geval in deze nieuwe ronde. Hihi mijn menstruatie werd juist steeds minder elke ronde!

    @Claudia fijn dat de vakantie je goed heeft gedaan! Altijd goed, even helemaal weg.

    @ManSte spannend alweer de eerste echo gehad! Goed zeg, dat er al wat beweging in komt. Succes vrijdag!

    @Belony ohh volgende week al eerste echo! Hopelijk een mooi kloppend hartje te zien. Laat even weten hoe het gegaan is! Haha ja jeetje bijna een jaar oud alweer! Het voelt nog zo kort sinds we hier al onze frustraties uitspuwden.
    Onze man is nu net zes maanden geworden. Ik las wel dat 4,5 maand echt een beruchte sprong is, en dat klopte precies. Heeft een maand aangehouden, ging vervolgens een week goed en nu is het weer raak. Mijn vriend vermoedt nu het knuffeltje in zijn bed; baby tourt het hele ledikant rond in zijn slaap en dan ligt poes ineens buiten handbereik. Hij kan nogal driftig worden als de dingen niet snel of makkelijk genoeg voor hem gaan - hij doet zelfs pogingen om mijn beha open te krijgen *zucht*.
    Officieel zijn we nog niet bezig voor een tweede, maar tegelijkertijd ben ik ook niet meer aan de anticonceptie gegaan en stiekem kriebelt het toch al een beetje... Maar ik wacht liever in elk geval nog tot volgend jaar voor ik weer stappen richting het ziekenhuis zet. Geestelijk voorbereiden enzo, en hopelijk weer wat langere nachten.
     
  16. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Nee bedoelde eigenlijk dat het de 1e ronde met clomid niet was gelukt met "geen plakker" :)
     
  17. Kortjakje84

    Kortjakje84 Actief lid

    25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Oh "gelukkig" - miskraam lijkt me namelijk vreselijk om mee te maken!
     
  18. Dio1985

    Dio1985 Niet meer actief

    Mij ook!!!
     
  19. Belony

    Belony Fanatiek lid

    11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    #3679 Belony, 20 jul 2017
    Laatst bewerkt: 20 jul 2017
    @Kortjakje84 , ja tuurlijk laat ik dat hier weten.
    Haha actief kereltje heb jij. Dat ziekenhuistraject is niet niks. Enige geestelijke voorbereiding is niet verkeerd. Hopelijk gaat het snel.

    @Dio1985, gelukkig geen mk. Dat is inderdaad vreselijk en daar kun je erg lang last van houden.
     
  20. ManSte

    ManSte Niet meer actief

    hoi hoi, vrijdag tweede echo gehad, er zat al een eitje van 15 mm. juj! Ze wilde maandag nog een keer kijken, maar ze zei dat ze wel verwacht dat het mooi groot wordt.
     
    Dio1985 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina