continu honger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door brownielover, 14 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EliQue15

    EliQue15 Actief lid

    5 jan 2018
    176
    148
    43
    Herkenbaar! Ik heb het mijn eerste zwangerschap heeeeel erg gehad in tot de 15 weken ongeveer.
    Nu 4,5 week en het is alweer begonnen! Kotsmisselijk als ik niet eet, van de honger. Nu moet ik normaal al heel veel eten om op gewicht te blijven, dus dit is voor mij alleen maar goed. Maar fijn is anders ;) !
     
  2. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Ik herken het honger gevoel wel. Zeker afgelopen weekend. Heb het de laatste 2 dagen iets minder. Maar ben ook minder actief nu en eet meer verspreid over de dag. Wordt wel elke nacht wakker met honger.
     
  3. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Bijna 1 maand verder en ik heb nog elke dag honger honger honger. Ik ben inmiddels al 3!! kilo aangekomen.:eek::cry: Ik probeer zo gezond mogelijk te eten, heb zoals iedereen afentoe een snaaibui maar niet extreem. Ik eet veel appels, bananen en brood. Ik wil nu meer eiwitten eten kijken of dat helpt maar het is echt niet grappig meer. Ik heb net 3 broodjes op en een flinke kop thee, en nog steeds rammelt mijn maag grrrr.
     
  4. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Ik heb een diëtiste bezocht ivm mijn ontzettende honger en slechte eetpatroon. Met de diëtiste en verminderde hormonen kan ik eindelijk zeggen dat ik nu weer normaal eet. Ik ben ook 4 kilo aangekomen tot nu toe. Wil me nu vooral focussen op behoud ;).
     
  5. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.559
    2.543
    113
    Nederland
    Heeft dat geholpen een diëtiste? Wat kun je daar een beetje van verwachten? Komt ze met bv maaltijden of eten die echt goed je honger stillen waar je normaal niet zo gauw aan denkt?
     
  6. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Eigenlijk waar jij behoefte aan hebt :) Ik wilde een overzicht van wat ik 'volgens de regels' moest eten, qua producten en hoeveelheid. Had ik een richtlijn om iets meer naar te streven. Daarnaast werd duidelijk dat mijn basis veel te weinig was, waardoor ik ongezond ging snaaien. Toen ik op vaste momenten de afgesproken producten ging eten, werd het snaaien als veel minder. Nog steeds aanwezig, maar niet meer het idee alsof er geen eind aan komt.
     
    brownielover vindt dit leuk.
  7. Bine84

    Bine84 Actief lid

    22 dec 2014
    442
    288
    63
    Ja ik heb ook veel honger. Vooral in vlees! Dit had ik bij m’n 2 vorige zwangerschappen ook. Maar bij beide maar 9 kilo aangekomen in totaal.
     
  8. HvO

    HvO Niet meer actief

    Ik heb het niet zozeer met misselijkheid gehad maar met maagzuur. Toen ik op een gegeven moment Omeprazol kreeg voorgeschreven had ik continu honger.

    En nu is dat weer weg omdat de kleine lekker hoog tegen mijn ribben en maag etc ligt. :eek::roflmao:
     
  9. MariekeRox

    MariekeRox Fanatiek lid

    6 nov 2015
    1.611
    790
    113
    Niet specifiek honger maar wel heel de dag aan eten denken
     
  10. Mooncalf

    Mooncalf Bekend lid

    26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Ik heb gelukkig maar weinig last van misselijkheid gehad. Eigenlijk alleen de eerste weken nog voordat ik zeker wist dat ik zwanger was. De eerste periode wel ontzettend veel honger gehad. De hele dag door en 's nachts ook vaak. Kon er zelfs niet van slapen. Nu bijna 30 weken verder en ook bijna 16 kilo aangekomen. RaRa hoe kan dat... :p

    Dat hongergevoel is na een x aantal weken wel weggetrokken, weet niet meer precies wanneer.
     
    brownielover vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina