Cryo terugplaatsing maart

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jesje82, 7 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ik heb niet 9dpo getest maar wachtdag 9. Dus dat was 14dpo. Vandaag dus 16 dpo en de test is zoals verwacht omo-wit. Dus door naar volgende ronde.

    Spannend voor jou! Hoop dat jij beter nieuws hebt dan wij hadden!
     
  2. Ibbeltje27

    4 dec 2017
    38
    2
    8
    @ankie1988 Spannend hoor. Succes morgen. Hopelijk een knal streep.

    Hier loopt mijn menstruatie weer ten einde. Afspraak voor echo is weer gemaakt. We hebben nog genoeg voor 1 cryo tp (mits de ontdooiing goed verloopt, was vorige keer een ramp) en anders naar poging 2. Daar zie ik nu toch wel tegenop. Begin mij nu wel meer zorgen te maken. Nog nooit positief getest en de leeftijd speelt ook mee. Zucht
     
  3. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Spannend zeg voor jou deze keer! Er ligt dan toch wel een druk op deze tp.
    Ga je weer in natuurlijke cyclus een tp krijgen? Op welke cyclusdag krijg je de echo? Krijg je 2 cryo's teruggeplaatst aangezien je leeftijd? Wat een vragen:oops:.

    Mijn menstruatie is gisteren doorgebroken. Ben wel blij dat het zo snel is gebeurd, heb donderdag laatste hormonen gebruikt.
     
  4. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.373
    560
    113
    Vrouw
    @Ibbeltje27 spannend? Hopelijk ontdooit de laatste cryo goed en blijft hij plakken.

    @CaDi fijn dat je lichaam zo snel reageert. Je kunt nu wel verder.

    Ik heb t testen tot morgen niet volgehouden:) onze laatste eskimo is blijven plakken. Hou nog even een slag om de arm, even kijken of de test gaat oplopen
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Wat fijn!! Snap dat je nog een slag om de arm houdt. Ik duim voor een mooie oploop en over 8 maanden een mooie baby!
     
  6. Ibbeltje27

    4 dec 2017
    38
    2
    8
    Oh, gefeliciteerd!! super
     
  7. Ibbeltje27

    4 dec 2017
    38
    2
    8
    @CaDi wat fijn dat het zo snel is gekomen. Ga je direct door voor de volgende ronde?

    Ik ga idd voor terugplaatsing in natuurlijke cyclus. Echo is op dag 12. Is voor mij vroeg genoeg. En idd 2 cryo' s terugplaatsing ivm leeftijd. Dit zijn ook de laatste van deze ronde. De vorige keer hebben drie de ontdooiing niet overleefd. Dus nu wel bang dat het mis gaat. Maar zover is het nog niet .
     
  8. CaDi

    CaDi Fanatiek lid

    2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Ja het is de bedoeling om direct door te gaan. Als mn lijf netjes een eitje gaat maken enzo. Want ga ook in natuurlijke cyclus doen wel vanaf de eisprong utrogestan erbij. Dat wilde ik graag proberen. Heb op dag 12 ook een echo om even te kijken waar we staan. Met die ovulatie testen wachten tot je eindelijk keer een positieve test hebt vind ik vreselijk omdat dit bij mij soms ook lang kan duren.

    Ik snap dat je bang bent na de ervaring van vorige keer met ontdooien. Wou dat ik iets nuttigs daarover kon zeggen.
    Mijn ervaringen zijn goed met ontdooien maar onze cryo's zijn 5 dagen oud. Denk dat daar het verschil in zit. Ik ga voor je duimen dat deze 2 goed ontdooien en daarna lekker gaan nestelen!
     

Deel Deze Pagina