Cryo terugplaatsing september/oktober; wie ook?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Romy1980, 28 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

    beebj Niet meer actief

    Mag ik me hier ook aansluiten?:)

    Wij zijn alweer 1jaar en 3maanden bezig voor ons tweede kindje. OI en 2x IUI gaven helaas geen resultaat en daarom zijn wij verder gegaan met IVF. Vanwege een hyperstimulatie geen verse terugplaatsing gehad na de punctie, maar wel 13 mooie embryo'tjes ingevroren!:D:D Afgelopen woensdag dus m'n eerste terugplaatsing gehad van een cryo die sterk genoeg is gebleven na ontdooiing. Nu in spanning afwachten, maar wat duurt dat laaaaaang:eek: 27 september voor bloedafname!
     
  2. beebj

    beebj Niet meer actief

    Ik geloof niet dat het nog nodig is om me hier bij aan te sluiten...

    Wie geeft mij een klap in m'n gezicht zodat ik wakker word? [​IMG]

    Ik zit nu op dag 5. Verklaar me voor gek, scheld me uit. Moet nog tot dag 14 wachten op een bloedtest. Maar ik voelde me zó anders dan anders. Gisteren heb ik de hele dag plat gelegen. Ik kón me niet bedwingen en heb nu net een test gedaan. Op dag 5, belachelijk.

    Ik heb geen pregnyl of niks gebruikt, dus daar kan het niet van zijn dat dat nog in m'n lijf zou zitten. Ik hóef niet eens te turen. Die 5min zijn nog niet eens om. Geen ochtendurine.

    Ik heb bij de IUI eerder een positieve test gehad, maar toen was het echt zóeken naar dat streepje. En werd ik dus ook alsnog gewoon ongesteld.

    Vergeet niet dat m'n embryo al 5 dagen was bij terugplaatsen. Dus theoretisch gezien is dit dag 10.

    Ik denk dat ik woensdag opnieuw ga testen en dan hopen dat hij is opgelopen. Het ziekenhuis zei me dat mocht ik bloed verlies hebben of me onzeker voelen, dat ik dan mocht bellen. Dan willen ze een paar dagen eerder de bloed test doen. Dus ik denk dat ik ze woensdag ga bellen, als dan m'n test is opgelopen. Want dan moet m'n bloed test zéker positief zijn.

    Had er een doekje over gelegd, wilde echt wachten tot na die 5min. Maar kon niet wachten[​IMG] Ik vóelde het gewoon. Niet ziek, die moe, maar een naar lichaam. Vanaf vrijdagnacht al. En toen ik dat stukje op internet las. En exact zó voelde ik me ook gisteren. Ook op dag 4 bij een kunstmatige cyclus, met een embryo van 5 dagen. Dat was voor mij echt een bevestiging.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Romy1980 vindt dit leuk.
  3. beebj

    beebj Niet meer actief

    Meld me dan ook maar meteen af, op goed geluk..
     
  4. Barbje

    Barbje Actief lid

    1 okt 2016
    294
    208
    43
    Lijkt of ik mijn eigen post lees.... althans, een deel dan!
    Helaas heb ik alleen afgelopen weekend van mijn mooie testen mogen genieten.... :(
    Vanmorgen werd ik wakker door mijn ongesteldheid.... een klap in mijn gezicht.. :(:cry:
    Morgen pas NOD maar dus al eerder heel duidelijke testen.... Ook in natuurlijke cyclus.
    Helaas is het voor mij voorbij.. echt enorm verdrietige dag...
    Beebj ik hoop dat jou streepje mooi gaat oplopen komende dagen!

    Ik ga mijzelf maar verwennen met lekkere chocolade ofzo....
     
  5. Romy1980

    Romy1980 Fanatiek lid

    14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Oh meis wat ontzettend naar....die klote onzekerheid en ongesteldheid ook bah....Ik hoop dat die chocolade een beetje gaat helpen.
    Dikke kus
     
  6. Romy1980

    Romy1980 Fanatiek lid

    14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Oh super spannend zeg!! Heel veel succes...en je mag je weer afmelden maar laat je nog wel even weten hoe het afloopt:thumup: (sorry...ben erg nieuwsgierig)
     
  7. Barbje

    Barbje Actief lid

    1 okt 2016
    294
    208
    43
    Dank je wel...
    echt zo klote gewoon dat ik duidelijke positieve testen heb (vanmiddag nog steeds..) maar dat vanmorgen de menstruatie in alle hevigheid los barstte... :(
    Moed zakt echt even in m'n schoenen.. hoe lang kan ik dit slopende proces nog aan? ....
     
  8. Loes89

    Loes89 Lid

    28 aug 2017
    58
    14
    8
    Vrouw
    Ah Barbie wat rot!!! Veel sterkte en een knuffel van mij!!
     
  9. Barbje

    Barbje Actief lid

    1 okt 2016
    294
    208
    43
    De testen blijven maar oplopen....maar toch echt heel heftig ongesteld...

    Heeft iemand dit weleens meegemaakt?
     
  10. Popie

    Popie Bekend lid

    15 nov 2015
    622
    118
    43
    Vrouw
    Hey Barbje
    Heb je al contact gehad met het ziekenhuis
    Misschien kunnen zij een bloedtest afnemen en een vroege echo maken

    Heb je foto's van de testen?
    Ik hoop dat je gewoon een goede zwangerschap
     
  11. Barbje

    Barbje Actief lid

    1 okt 2016
    294
    208
    43
    Ik ga morgen bellen voor een bloedtest want snap er niets van..
    Heb van paar testen een foto gemaakt en bijgevoegd...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. beebj

    beebj Niet meer actief

    Maar ik niet in natuurlijke cyclus hè @Barbje . Ik zit in een kunstmatige cyclus. Daarbij heb ik wel vertrouwen door de progynova en utrogestan die ik nog altijd gebruik (tot waarschijnlijk 12 weken zwangerschap). Daardoor kan er sowieso geen menstruatie doorbreken bij mij. Mocht 27september m’n bloedtest negatief zijn (waar ik nu niet van uit ga), dan zou ik moeten stoppen met de twee soorten medicatie en dan pas zou m’n menstruatie doorbreken. Wat ik wel heel vreemd vind, is dat je testen op blijven lopen. Het kan even duren eer de hcg uit je lichaam is natuurlijk, maar dat ze dan nog op lopen lijkt me gek. Ik zou inderdaad morgen ook even het ziekenhuis bellen om dit te bespreken.


    Hihi, zal ik doen hoor @Romy1980 .

    Vanochtend wou ik dus met ochtendurine testen, maar had geplast voor ik er ergen in had:rolleyes: Daarom dezelfde tijd als gisteren gepakt (13:00u) en hij is opgelopen! Gisteren een dun pennenstreepje en vind hem nu vrij duidelijk. Ondertussen ook het ziekenhuis gesproken gisteren, maar hun willen dat ik 27september afwacht voor de "officiele" bloedtest om er zeker van te zijn dat de zwangerschap goed evalueert.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. beebj

    beebj Niet meer actief

    Loopt nog steeds op:D
    Opzich ook wel oké dat m'n middagrestjes het goed doen, omdat die normaal gezien "slechter" zijn dan met ochtendurine.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Popie

    Popie Bekend lid

    15 nov 2015
    622
    118
    43
    Vrouw
    Hey Barbje

    Hoe is het gegaan?
    Heb je al bloed laten prikken?
     
  15. Popie

    Popie Bekend lid

    15 nov 2015
    622
    118
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd beebje met je zwangerschap
     
    beebj vindt dit leuk.
  16. Loes89

    Loes89 Lid

    28 aug 2017
    58
    14
    8
    Vrouw
    Wat spannend Barbje, heb je contact gehad met het Zh??

    Gefeliciteerd beebje, houd je ons op de hoogte?!

    Hier gaat t goed, wel bijwerkingen van de hormonen.. hoofdpijn en moe. Het al al bijna maandag toch?? De tijd gaat zo langzaam.
     
    beebj vindt dit leuk.
  17. Barbje

    Barbje Actief lid

    1 okt 2016
    294
    208
    43
    Vanmorgen in het ziekenhuis geweest. Hcg waarde 51. Voor 4 weken en 1 dag. Laag maar zou nog nèt kunnen zei ze. Heel onrustig Baarmoederslijmvlies wat leek dat het aan het afbreken was ( vandaar menstruatie/verschijnselen..)
    De pijn aan m'n rechterkant komt van een cyste van 5 cm. De lege follikel /het gele lichaam heeft zich gevuld en dit blijft zolang ik hcg aanmaak. De arts verwacht dat komende dagen de miskraam gaat doorzetten.. Maandag weer terug voor bloed prikken en echo...
    Wat een onzekere tijd...
     
  18. beebj

    beebj Niet meer actief

    Och jeetje @Barbje :( Kunnen ze het niet proberen te redden door iets te geven voor je baarmoederslijmvlies? Of is dat daar echt al te laat voor?:cry: HCG waarden heb ik geen benul van..
     
  19. Loes89

    Loes89 Lid

    28 aug 2017
    58
    14
    8
    Vrouw
    Ah Barbje, wat heftig!! Ik denk aan je!
     
  20. Popie

    Popie Bekend lid

    15 nov 2015
    622
    118
    43
    Vrouw
    Oh jeetje barbje
    Wat heftig zeg

    Ik weet hoe moeilijk dit is
    Ik heb dit zovaak meegemaakt

    Heb al 2 bbz en 2 miskramen gehad.
    Het is zeker een onzekere tijd.

    Ik wens je heel sterkte schat

    Update van mij
    Ik heb sinds vorige week bloedverlies en nog steeds. Het begon al 5 dagen na tp wat erg vroeg is. Ze hebben ook mijn hcg gecontroleerd en dat was negatief.
    Moet even aankijken tot volgende week en opnieuw contact opnemen.

    Voor de volgende tp moet ik eerst een temperatuur curve bijhouden en dan gaan ze mijn bloefwaardes controleren
    Als dat allemaal goed is dan pas kan ik weer een tp krijgen.
    Ik ga dus nu mijn cyclus in de gaten houden met behulp van de temperatuur.
    Nooit eerder gehad.
    Ik heb inmiddels 4 tp achter de rug
     

Deel Deze Pagina