Cyclus na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suus2910, 14 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus2910

    Suus2910 Actief lid

    22 feb 2015
    337
    184
    43
    Hoi dames,

    In augustus heb ik helaas een miskraam gehad met 6 weken. Enkele dagen later is het er vanzelf afgekomen. Heb een dikke week bloedverlies gehad en daarna nog 3 weken wat bruin.

    Nu dacht maandag, na 43 dagen, eindelijk weer ongesteld te zijn geworden maar het is maar bij een halve dag bloedverlies gebleven. (Had hoop om nieuwe zwangerschap al opgeheven, geen ei gevonden)

    Mijn vraag is, is dit normaal? Herkent iemand dit? Moet ik het maar afwachten?

    Dacht zelf om misschien volgende week de vk/huisarts eens te bellen om nogmaals te checken of echt alles weg is.
     
  2. Blondiiieee

    Blondiiieee Niet meer actief

    Heb je dmv zwangerschapstesten gevolgd of je hgc afgenomen is en je uiteindelijk een witte test had? Of een controle echo bij de vk om te kijken of je 'schoon' was ?
     
  3. Suus2910

    Suus2910 Actief lid

    22 feb 2015
    337
    184
    43

    Ja test was na 1.5 week negatief en heb echo gehad, was helemaal schoon, aldus vk.
     
  4. Blondiiieee

    Blondiiieee Niet meer actief

    Dat is goed om te horen!
    Zou t misschien nog even afwachten, je lichaam kan best ontregelt zijn.
    Ik heb zelf ook vorige maand bij 6wk zwangerschap een miskraam gehad en ik moet zeggen dat ik nu even niets van mn lichaam begrijp ;)

    Misschien heb je wel een hele late eisprong gehad en kan t een innestelingsbloeding zijn?
     
  5. Lovebabys

    Lovebabys Actief lid

    13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Ik vraag het me ook af. Helaas vandaag een miskraam gehad ook met 6 weken.
     
  6. Suus2910

    Suus2910 Actief lid

    22 feb 2015
    337
    184
    43

    Haha nee ik snao er ook niks van. Vorige week hele erge buik en rugpijn, dikke puisten. Dacht echt dat het giga zou gaan doorbreken maar helaas.

    Maar jij ook nog niet ongesteld, zoals ik begrijp?
     
  7. Suus2910

    Suus2910 Actief lid

    22 feb 2015
    337
    184
    43
    Wens je veel sterkte! Probeer het een plaatsje te geven en hopelijk voor jullie ook snel een goede zwangerschap!
     
  8. Raket78

    Raket78 Fanatiek lid

    7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Wat verdrietig van je miskraam. Heel veel sterkte.

    Het kan best dat je de cyclus van de miskraam geen eisprong hebt en de bloeding kan daardoor ook anders zijn (veel heviger/veel minder heftig).

    Na een curettage kan het even duren om het baarmoederslijmvlies weer op te bouwen.

    Mocht het nou echt superlang duren, dan kunnen ze je medicijnen geven om een bloeding op te wekken en de cyclus zo te "resetten".
     
    Suus2910 vindt dit leuk.
  9. Blondiiieee

    Blondiiieee Niet meer actief

    Nee ik ook nog niet ongesteld, maar weet ook niet goed wat als eerste dag aan te houden. Heb een week bruinverlies gehad voordat t rode hevige verlies doorbrak.
    Nu wel ontzettende harde borsten net zoals toen, dus wie weet! Test is tot nu toe negatief, maar testte vorige keer pas 3 dagen na NOD heel licht positief.

    Als je er niet gerust op bent, zou ik voor je gemoedsrust een bezoekje aan de HA brengen
     
  10. Blondiiieee

    Blondiiieee Niet meer actief

    Sterkte met het verwerken meid!
     
  11. Suus2910

    Suus2910 Actief lid

    22 feb 2015
    337
    184
    43
    Ja ik dacht zoiets al dat er medicatie voor is. Maar ik kijk het nog wel even een week of 2 aan.
    Bedankt voor je reactie!
     

Deel Deze Pagina