cyclus na stoppen met de pil??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door CherryBelly, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca88

    Bianca88 Fanatiek lid

    17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Weet ook niet hoe dat komt, ik heb dat ook gelezen dat je de eerste 3 maanden het vruchtbaarste bent als je stopt met de pil..
    De meeste vrouwen raken dan ook in verwachting..
    Kijk maar naar het onderwerp: hoelang duurde het eer jullie zwanger waren na stoppen met pil..
    Maar ook op andere website's zijn de meeste binnen 3-4 maanden zwanger..

    Dat over die 2ling, ligt er maar net aan hoe het in je familie voorkomt schijnt..
    Als je er aanleg voor hebt..
    Denk dat we het zelf moeten ervaren of we een 2ling gaan krijgen of niet haha..


     
  2. Mayrha

    Mayrha Niet meer actief

    Hey Bianca,

    Wij zijn al aan het klussen, van mij mag meteen gebeuren. :)
    Ik zie wel of ik ongi wordt of zwanger.
    Als ik over een week of 2 nog niet ongi ben dan doe i gewoon een test. En dan iedere week ofzo tot ik ongi wordt.

    Zoals ik hier lees hebben we veel kansen de eerste 3 maanden. :)
     
  3. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heej meiden!

    Wilde even zeggen dat ik hier nog wel meelees hoor ;). Volg jullie wel een beetje. Voor een aantal wordt het alweer spannend. Mijn eigen cyclus gaat ook alweer vrij snel. Als het zo is van die 3 maanden maak ik nu wel veel kans :p.

    Ik hoop dat we genoeg kunnen "klussen". Ik heb zondag of maandag eisprong, maar vriendje is van maandag t/m vrijdag weg van zijn werk....

    Hopen maar!
     
  4. Bianca88

    Bianca88 Fanatiek lid

    17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Mayrha:

    Ja zo denken wij er ook over, wilde eerst 1 ongi afwachten nadat ik gestopt was met de pil, maar zijn gwoon begonnen met klussen ;).. Hoop ook dat ik snel zwanger ben, mijn kinderwens is gewoon enorm haha..
    Het gekste is ik droom de laatste tijd alleen maar over baby's, ik zie alleen maar reclames met baby's, op straat die ik overal kinderwagens of troste ouders met hun kindjes, in het kort haha ik zie overal baby's!
    Zelf mijn man had het erover haha..
    Stom he als je ergens mee bezig bent dan overal zo op gaat letten ;)..
    Maar indd als ik niet ongi word hoe normaal rond de 10e, dan wacht ik nog 1 weekje af en dan ga ik een test halen.
    Hoe de website's uitrekenen heb ik vandaag, morgen of overmorgen mijn eisprong.. wel vervelend dat ze allebei 3 verschillende antwoorden geven :(.. Maar dan word het alle 3 de dagen klussen dan weet ik zeker dat ik mijn eisprong heb gehad, tenminsten is te hopen!
    Wanneer is jou eisprong?

    @ Sallie:
    Wat vervelend dat je vriend bijna de hele week weg is voor zijn werk :(..
    Maar zie dat je over 3 dagen je eisprong hebt, en dan is hij als goed is thuis he? Dan word het klussen het weekend :D!
    Hoop ook voor jou op een positieve test!
    Wel grappig dat Mayrha, jij en ik beide rond deze dagen onze eisprong hebben haha!

    Meiden veel s6 met klussen, ik duim voor jullie mee!
     
  5. CherryBelly

    CherryBelly Fanatiek lid

    12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Bianca: dat hebben wij nou ook gedaan...meteen begonnen. wij zouden ook eerst een maandje wachten tot mn natuurlijke cyclus op gang kwam, maar dat is niet door gegaan! Hahaha
    En ook ik droom erg vaak over zwanger worden of zijn. Vooral over positieve testjes ;)
    Iedereen in mn naaste omgeving is zwanger (althans zo lijkt t)
    en in alle reclamefolders vallen de babyspullen t meest op ;)

    Ik heb mijn ei iets later dan jullie (als alles in 1 keer goed op gang komt tenminste)
    Ben zooooo benieuwd ;) hoop voor ons allemaal dat we snel positief mogen testen!

    -x-
     
  6. zonnetje1986

    zonnetje1986 Actief lid

    17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames

    Ik kom ook ff inbreken hier haha ik ben ook begin feb gestopt met de pil 12 feb ongesteld geworden en nu afwachten.

    Ik heb wel veel last van me buik en lage rugpijn en sinds vandaag bultjes in me gezicht hebben jullie dit ook?
     
  7. CherryBelly

    CherryBelly Fanatiek lid

    12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Welkom Zonnetje,
    ik loop een weekje achter, ben 19 feb ongesteld geworden. Zelf heb ik nog geen klachten. Welke pil heb je geslikt?
    Hoop zelf dat de ontpillingsverschijnselen bij mij wegblijven ;)

    -x-
     
  8. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    @ Bianca: ik hoop ook dat het optijd is! We liggen inderdaad dicht bij elkaar met eisprong! Spannend hoor. Goed klussen idd ;).

    Jullie ook heel veel succces, hoop op een goede test over een tijdje voor jullie!
     
  9. Skaya

    Skaya Fanatiek lid

    19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaa volgens mij zitten we allemaal in de eerste helft van onze cyclus! Flink klussen dames en hopen op een goed resultaat over 2/3weken!

    Ik ga er een weekendje tussenuit (Duitsland), lees weer snel bij als ik terug ben!
     
  10. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Veel plezier Skaya! Ga voor een vakantiebaby ;)!
     
  11. CherryBelly

    CherryBelly Fanatiek lid

    12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Skayaaaaa.....have fun in Duitsland!!

    En wat Sallie zegt: ga voor een vakantiebaby hihihihi ;)

    -x-
     
  12. zonnetje1986

    zonnetje1986 Actief lid

    17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    HoiHoi

    Ik heb 11 jaar de Microgynon 30 geslikt

    Ik heb al anderhalve week van buikpijn sinds deze week af en toe misselijk en veel last van lage rugpijn pfff.

    Haha je moet er wat voor over hebben he;)
     
  13. Bianca88

    Bianca88 Fanatiek lid

    17 feb 2011
    2.665
    8
    38

    Heeey Zonnetje,

    Welkom bij de club :)
    Ik heb precies dezelfde symptomen dan jou!
    Ook buikpijn, pijn in mijn rug & sinds vandaag erg misselijk..
    Ik heb dan microgynon 50 geslikt 8 jaar.. maar heb geen bultjes in mijn gezicht, heb wel last van puistjes in een keer :(
    Het heeft helaas met het ontpillen te maken, maar stiekem hoop ik dat ik zwangerschapsymptomen zijn, maar ja..
    Nog 2 weekjes wachten eer ik kan testen.. nog ff wachten dus..

    @ Skaya:

    Fijne vakantie, geniet ervan en wie weet een vakantiebaby :p zou wel leuk zijn he!!!

    @ CherryBelly:

    Ja haha grappig dat we allemaal rond dezelfde tijd zitten!
    Haha ja let jij er nu ook zo op? Ben er echt zoo mee bezig, maar probeer het niet te doen, maar vind het echt lastig!
    Hopelijk zijn we snel zwanger en hoeven we niet alleen naar de spulletjes te kijken, maar kunnen we ze eindelijk ook kopen ;)!!!!

    Fijn weekend lady's & veel klusplezier!!!
     
  14. zonnetje1986

    zonnetje1986 Actief lid

    17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja ik weet precies wat je bedoelt stiekem hoop je dat het zwangerschapsymptomen zijn.

    Ik heb ook steeds meer de neiging om voor babykamers te kijken heb jij dat ook??
     
  15. Bianca88

    Bianca88 Fanatiek lid

    17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Heeey Zonnetje,

    Jaa dat heb ik indd ook!
    Waren gisteren bij ikea, en ook kijken naar de babyspullen was zo leuk he!!!
    Wil zo graag kleertjes kopen en alles aankleden/inrichten..
    Duurt me allemaal veelste lang haha.. Merjeh geduld dient te mens ;)..
    Hopelijk hebben we geluk en zitten wij ook bij de vrouwen die binnen 3 maand zwanger zijn geworden !
    Ik ben wel al aan het kijken welke verloskundigepraktijk ik zou nemen hier in de buurt.. aan het googlen over informatie kdv etc.. jij ook?
     
  16. CherryBelly

    CherryBelly Fanatiek lid

    12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Jaaa dat hebben wij hier ook!! hahaha
    We hebben er bijna al één uitgekozen ;)

    Heb ook al een verloskundigenpraktijk gevonden bij mij in de buurt. De dames die daar werken zien er heel aardig uit en het is zowat bij mij om de hoek ;) lekker makkelijk hihihi.

    Mn man heeft gister al besloten wat hij me kado gaat geven als het zo ver is.
    Een zwangerschaps-bola (zo's lange ketting met een belletje eraan hihihi) Dus die kan ook niet wachten.
    Heb wel gehoord dat zo een ketting ervoor kan zorgen dat je kindje in stuit komt te liggen als je m te hoog draagt. Maar ik bent toch maar van plan het te dragen tot de 30ste week ofzo. Niet tot het einde.

    Jeetje wat heb ik al veel bedacht zeg.... nu maar hopen dat het voor ons allemaal echt snel zo ver is.

    -x-
     
  17. Bianca88

    Bianca88 Fanatiek lid

    17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ Cherrybelly,

    heeey wat een leuk kadoo zeg krijg je van je man :D!!
    Dat had ik nog niet gehoord van dat stuit ligging.. moet je eens aan je verloskundige tegen die tijd vragen??
    Ohh op de mexx site staan leuke kleertjes!! Echt enige..
    Kan gewoon niet stoppen met neuzen haha..
    Ik hoop echt dat we snel allemaal in verwachting zijn!!!

    Ook wij hebben wel al een babykamer op het oog, maar weten nog niet of het deze ook gaat worden..
    Wij hebben al een commode zelf gemaakt, ja tis eigelijk een kast waarin vanalles opgeborgen zit en kun je makkelijk als commode gebruiken.. Dus hebben alleen een kast en bedje nodig..
    Maar bij baby-dump ohhh dat is echt een super winkel!!
    En anders kopen we toch een complete babykamer, en dan geven we de commode aan mijn schoonouders of mijn vader voor thuis.. is altijd handig!

    Vandaag de laatste dag waar ik mijn eisprong kan krijgen, gisteren niet geklust, vandaag weer proberen..
    Heb wel de hele dag al last van buikpijn, misselijkheid is over..
    Wil graag testen al.. maar wacht tot volgende week dan moet ik normaal ongi worden... hopelijk komt mijn ongi niet en is het positief, pff word gek van het wachten haha..
     
  18. yasmine04

    yasmine04 Fanatiek lid

    17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hoi meiden,

    Ik las dit topic en wou toch even een berichtje achter laten.
    Een paar maanden geleden was ik gestopt met de pil ( 2 maanden om precies te zijn) omdat ik er toen zo mee bezig was, een vroege miskraam heb gehad en promotie kreeg via mijn werk hebben wij besloten om eerst weer even tot rust te komen voordat we het weer zouden proberen.. ben nu weer een week gestopt met de pil en zit op dag 2 van mijn ogesteldheid( nog van de pil) Ben erg benieuwd.. heeft iemand hier ervaringen met extra vitamines slikken? las hier al de etos zwangerword pillen.. had ooit van iemand gehoord dat tarwecapsules/teunspillen ergens in die trend ... ook goed waren ..

    Groetjes Mariahh..
     
  19. CherryBelly

    CherryBelly Fanatiek lid

    12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Welkom Mariahh,

    wat spannend zeg...net weer gestopt met de pil :)

    Vooral na alles wat je hebt meegemaakt!!
    Heel veel succes en ik hoop dat je gauw een plakbeebje hebt.

    Over vitamines weet ik niet zo heel veel. Zelf slik ik vitamines van Davitamon (speciaal voor vrouwen die zwanger willen worden of zwanger zijn) en daarnaast visolie van VSM Puur Mama.
    Heb voor deze 2 gekozen omdat ik echt heel slecht ben ik medicijnen slikken en absoluut niet tegen grote pillen kan. Deze 2 zijn voor mij erg te doen.
    Heb wel eens wat gelezen over over teunisbloemolie, schijnen ook
    erg goed te zijn. Zelf wil ik niet al teveel door elkaar innemen. De multivitaminen hebben alles wat nodig is volgens mij. En de visolie neem ik dan als extraatje in.

    -x-
     
  20. zonnetje1986

    zonnetje1986 Actief lid

    17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babykamers zijn zo leuk wij hebben er ook al 1 uitgekozen hahaah erg he.

    Ik weet niet wanneer ik me eisprong heb maar we doen het om de dag dus dat moet niet kunnen missen toch haha

    Wat een leuk kadoo joh;)

    En vrijdagavond had ik de hele avond een jankbui zo erg nog nooit gehad wat het ontpillen al niet met je doet.
     

Deel Deze Pagina