Cyclus van slag, wanneer komt mij eisprong nou?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 2augustus1992, 16 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Hallo,

Vorige week had ik ook een bericht geplaatst.

Ik ben 26 mei ongesteld geworden, heb een regelmatige cyclus van 28 dagen.
    Op 6 juni ben ik begonnen met testen( kV) en had toen op 7 juni s'avonds een donkerdere streep dan de controlestreep. Dagen erna werden ze iets lichter. Verder vanavond eind mij om de dag ongeveer seks gehad.
    Omdat ik nog ovulatietesten overhad en nog geen zwangerschapstest in huis, heb ik gisteren en vandaag nog een ovutest gedaan, en terwijl hij doorliep zag ik al een zeer donkere teststreep, bijna zwartpaarsig. Echt vele malen donkerder dan de andere streep en zonsondergang heb ik nooit een streep gehad.
    Daarnaast had ik vanmiddag bij het afvegen rozebruinig afscheiding, maar voor m'n menstruatie is het nog te vroeg naar ook voor de innesteling? Lees bijna overal dat het na 9 dagen pas is. En voor een zwangerschapstest is het ook nog te vroeg want ik zit een week voor m'n nieuwe menstruatie. Ik heb geen klachten, wel wat zeurende buikpijn en moet vaak naar de wc maar dat is het.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

7 juni positieve ovulatietest is uiterlijk 9 juni je eisprong en dan is je NOD dus 23 juni.

Je zit nu dan dus 6 dagen voor je NOD. Kan zijn dat je knallende ovulatietest nu op een zwangerschap reageert! Je zou eens een vroege test kunnen proberen van bijvoorbeeld Predictor.

Spannend hoor!

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik zou het gewoon proberen
    Ik had ook op 8 dpo al een positieve test, met een lf van 14 dagen

4. 2augustus1992

@Be Happy: hoe zijn de testen van sensitest, ervaring mee?

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

De dipsticks testte ik mee :D

6. manaolana

manaolana Niet meer actief

Je zit in de MMM toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden? Ben je deze maand niet gevolgd oid?

Benieuwd of je al getest hebt :)!

7. 2augustus1992

Ja, zit wel in de medische molen, maar is niet helemaal uitgesloten dat het toch op de natuurlijke weg lukt. Volgende week gesprek voor een nieuwe icsi

8. 2augustus1992

Nog niet getest, bij m'n andere 2 zs testte ik 12 dpo positief ( na icsi en cryo)

Deel Deze Pagina