Lijsten in topics

Discussie in 'Over deze site' gestart door pim, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik stoor me best wel aan alle topics waarin om de paar berichten een enorme lijst staat. Het leest niet fijn en neemt veel ruimte in beslag. Kan zo'n lijst niet als een subtopic ofzo worden opgenomen?

    Pim
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    De lijsten wijzigen daarvoor te vaak denk ik.
    Een mod. kan het wel aanpassen bijv. maar dat wordt voor ons een beetje teveel werk denk ik.
    Een idee is sowieso om niet overal een lijstje voor te maken en niet heel vaak te wijzigen.

    Het is wel een idee om er misschien een nieuw idee op los te laten.
    Ik gooi het zeker in de groep!

    Bedankt voor het meedenken.

    Elmo
     
  3. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    wij hadden toen bij de Januari 08 mama's de lijst op een gratis site online staan. wijzigingen werden per PB doorgegeven en 2 pers konden die wijzigingen doorvoeren. Iedereen had de lijst in de favorieten staan, even klikken en je had je overzichtje. Dit idd omdat er anders teveel pagina's verloren gingen. misschien een ideetje?
     
  4. welke site was dat dan?
     
  5. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    dat moet ik even navragen, hij staat niet meer online trouwens. Wat wij nu doen is een eigen prive Hyve, daarop zetten wij onze afspraken en foto's neerzetten. Deze is alleen zichtbaar als je geaccepteerd bent en zelfd google vind hem niet.

    ik kom er iig nog op terug!
     
  6. Iuno

    Iuno Bekend lid

    12 feb 2008
    955
    0
    0
    Is het niet mogelijk om iig in het Bevallingslijsten-forum steeds het 1e berichtje zo gezegd 'vrij' te geven, zodat de topicstarter daar een lijstje kan maken en deze steeds kan wijzigen? Zo gaat het op andere fora die ik ken en dat is vééél overzichtelijker, dan die tig lijsten tussen de berichtjes door...
    Wel zou het dan leuk zijn als je daar een wat groter plaatje neer zou kunnen zetten, zodat je mooie en goed leesbare lijstjes kunt maken...

    Misschien een idee...? Lijstje alleen op pag. 1 is zowieso veel overzichtelijker...
     
  7. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik geef het door.
     
  8. Iuno

    Iuno Bekend lid

    12 feb 2008
    955
    0
    0
  9. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Op zich een goed idee.. alleen wat als de topicstartster dus niet meer on-line komt.. dan krijg je nog hetzelfde probleem denk ik.. dan komen die lange lijsten dus weer terug!

    op een gratis site kun je het nog het beste doen.. (denk ik..)
    en de link hadden sommige van ons onder in hun berichtje staan.. (febr 2008 mamma's)
    Bij mij stond hij onder de favorieten! ;)
     
  10. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    We zijn op zoek naar een passende oplossing. ;)
     
  11. Iuno

    Iuno Bekend lid

    12 feb 2008
    955
    0
    0
    Dan moet iemand anders gewoon ff een nieuwe lijst maken (of bij de topic-starter om de oude vragen) en een nieuw deeltje openen. ;)

    Gratis site kan idd ook (al heb ik daar geen verstand van), maar dan moet dat wèl een betrouwbare site zijn (die dus niet te vaak offline gaat/crashed of 'zomaar opeens' helemaal verdwijnt en betrouwbaar is i.v.m. virussen e.d.)...

    Denk dat elke optie zo z'n voor en nadelen zal hebben.

    Wat misschien wèl handig zou zijn, is als er iig een mod.-topic zou komen met daarin één uitleg over het plaatsen van lijstjes, zodat er in elk maandtopic eenzelfde soort lijstje komt (dus òf op een bepaalde gratis site, òf alleen op pag. 1, of...) en het zowieso voor iedereen mogelijk is een overzichtelijke lijst op te zetten...
     

Deel Deze Pagina