Daar gaan we weer..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door annabel88, 22 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Vandaag testdag en de eerste gaf binnen 2 min een heel licht streepje, de 3 testen erna omo wit :(.

    Eisprong gevoeld, innesteling gevoeld maar de laatste dagen niks. Zo trots dat ik heb gewacht tot vandaag om geen herhaling vd vorige x te krijgen en nu toch weer in de zenuwen!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Sassiekaa vindt dit leuk.
  2. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Eisprong voelen is heel onbetrouwbaar . Daarnaats zie ik jammer genoeg niks op de testen
     
  3. Moess

    Moess Niet meer actief

    Ik zie eerlijk gezegd ook niks op je testen. En hoe weet je zo zeker je eisprong én je innesteling gevoeld te hebben?
     
  4. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Je lijkt mij wel...

    Ik had vorige week ook hele lichte streepjes op de kruidvattesten die binnen enkele minuten al verschenen maar eigenlijk te licht waren voor de foto. Was ook nog vroeg met testen (vanaf 8dpo) dus had goede hoop dat ze op gingen lopen. Uiteindelijk 7 kruidvattesten verspild, maar was niet zwanger en ben op 11 dpo ongesteld geworden :( predictor early liet overigens geen streepje zien, dus als ik jou was zou ik eerder investeren in 1 predictor dan nog 10 kruidvattesten te doen (gaf mij iig rust)
    Hopelijk ben je nog te vroeg...
     
  5. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Hoi cynmark, ook al zo lang bezig zie ik..

    Wat bedoel je met eisprong voelen is niet betrouwbaar?

    Had de foto niet bekeken dus hier nog een van de licht positieve
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Hmm zie nu dat deze ook niet duidelijk is. Nouja, jullie moeten me maar geloven Haha, streep is prima te zien zonder schuinhouden.

    Maar betrouwbaarheid van 99 procent dus misschien toch nu precies die ene in handen. Baal er van dat het precies de eerste was die ik deed :(
     
  7. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Als een streepje zo licht is dat je het op de foto niet of amper ziet zou ik persoonlijk niet spreken van een licht positieve test.
    Ik heb zelf in het verleden ook regelmatig een heel licht schaduw lijntje gehad op kV testen, daarom overgestapt op sensitest.
    Ik vrees dat dit gewoon negatieve testen zijn.
     
    Esila vindt dit leuk.
  8. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    @moes, weet niet dat voel ik gewoon, gevoelig daar denk. Eisprong voel ik altijd, innesteling nu voor de 3e keer (2x mk)

    Innesteling moet nog wel lukken natuurlijk dus besef me heel goed dat het niks kan zijn hoor.


    @fluss, rot die testen die zomaar uit slaan :( :( ga straks een early halen en wachten tot morgenochtend.. bah
     
  9. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik zie op geen van allen een tweede streepje. Sorry.

    Eisprong voelen is onbetrouwbaar omdat je vaak de laatste groeispurt van de follikel voelt en niet het springen zelf.
    Kan dus best dat je eisprong een aantal dagen later is dan je zelf denkt.

    Ben trouwens ook wel benieuwd hoe je een innesteling voelt?
     
    Saskia1984 en Esila vinden dit leuk.
  10. Moess

    Moess Niet meer actief

    Het voelen vd eisprong is vaak het voelen van het groeien vd follikels. En dan vooral de laatste groeispurt. Deze kan ook wel echt pijnlijk zijn. Het kan dus zijn dat je eisprong later is geweest dan je dacht..
    Wat voelde je met de innesteling dan, en wanneer?

    De testen geven 99% duidelijkheid idd maar ik vind het wat snel om te zeggen dat je die ene persoon bent. De test is volgens jou positief, maar ik zou hem voor nu als negatief beschouwen. Ik zie helaas echt niks.

    Ik hoop daarentegen dat je ei wat later was en je alsnog een positieve test krijgt!
     
  11. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Oo dat heb ik nog nooit gehoord! Bedankt bedankt. Bij de mk van maart teste ik ook zo vreselijk laat positief dus misschien is dit dan de reden, betekent wel dat de menstruatie binnen 14 dagen na eisprong komt maar dat zal ook wel kunnen. Meestal voel ik de eisprong op dag 9 dus dat is ook wel erg vroeg..

    Innesteling voel ik als veel steekjes en een soort knagen? Alle rondes dat het niet raak was niet gevoeld dus heb er zelf veel vertrouwen in dat dat ook echt de innesteling is. Heb verder nooit ergens last van, ook niet voor of tijdens menstruatie ofzo.

    Ga het afwachten, heb nog even gekeken naar de foto s van vorige x licht streepje en deze waren wel duidelijk ook op de foto dus ben ook bang dat dit toch niks is. Blij met jullie reacties want zat alweer bijna in de wolken haha, nu wat nuchterder en morgen afwachten.
     
  12. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Op die foto van die afzonderlijke test lijk ik wel heel licht iets te zien, beetje vergelijkbaar met mijn testen vorige week. Heel frustrerend dit. Ik heb het al vaker gezegd; volgens mij stoppen ze er van die valse testjes tussen om het testverbuik te verhogen (anders had je die 3 andere er niet achteraan gedaan neem ik aan) :rolleyes:

    Ik heb mij voorgenomen om volgende ronde te testen met de sensitest extra gevoelige testen. Heb nu de afgelopen 2 rondes valse streepjes gehad op de 2be-sure testen en op de kruidvattesten. Die van sensitest bleven telkens omowit, terwijl die toen ik wel zwanger was al heel vroeg streepjes lieten zien.
     
  13. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Op je foto's zie ik niets sorry
    Maar misschien ben je nog te vroeg met testen
    Wacht het nog even af en test maandag anders opnieuw want hcg verdubbeld elke 48/72 uur
    Als je dan zwanger bent dan zou je dan wel een duidelijk streepje moeten zien
     
  14. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik zie niets maar gezien je verhaal kun je zomaar minder ver in je cyclus zitten dan jij denkt
     
  15. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zie ook op geen enkele test een streepje....
     
  16. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Zien jullie echt niets op die losse test? Er staat een schuin streepje, maar de controlestreep staat ook schuin dus de strip zit er scheef in...
     
  17. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Zou je die strip van die losse test misschien eens los kunnen halen en opnieuw een foto willen maken? Het lijkt inderdaad alsof hij er scheef in zit. Dan krijg je een nogal vertekende test. Ik lijkt wel wat te zien, maar vind het wel apart dat je daarna dan drie witte testen hebt. Wanneer verwacht je je menstruatie?
     
  18. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Hoi Sylvia, menstruatie verwachte ik (inmiddels) gisteren. Ik ben bij mn moeder en was gister te laat om een test te kopen dus mijn vriend heeft hier gisterenavond een clearbleu afgegooid en deze is weer hetzelfde, heeel licht streepje.

    Met clearbleu heb ik geen ervaring en weet nu dus nog niks, baal flink dat ik geen early heb kunnen kopen.

    Zal vanmiddag de Kruidvat nog openmaken en een foto posten maar weet niet of dat nog betrouwbaar is een dag later?

    Baal het meest omdat ik "zo lang" heb gewacht met testen, en nu toch weer die onzekerheid.. stom stom.

    Vind het wel erg leuk dat ik zoveel reacties heb gekregen, dank jullie wel daarvoor :)

    Vandaag ga ik 3 verschillende testen kopen haha en dan morgen moet het echt duidelijk zijn. :rolleyes:
     
  19. vrouwlein86

    22 jul 2017
    23
    13
    3
    Vrouw
    ben ik de enige die verbaasd is dat je 4 testen tegelijk doet hihihi...
    ik begrijp wel hieruit dat je zo graaaag positief wil testen!! ik hoop voor je dat je (t liefst vandaag nog!) een mooie 2e streepje plast hihi...

    succes ik kijk mee :)
     
  20. Fluss1984

    Fluss1984 Fanatiek lid

    2 jun 2015
    3.386
    1.593
    113
    Noord-Brabant
    Haha nee, ik niet :p
    Toen ik zo'n streepje kreeg heb ik er ook 3 in 1x gedaan (2 kruidvat en 1 sensitest). Zeker als ze inconsequent zijn word ik helemaal gek :roflmao:
    Heb je nu de clearblue gedaan met t plusje? Want die staat net wel bekend om de valse streepjes. Die moet al redelijk duidelijk zijn om als positief te interpreteren...
     

Deel Deze Pagina