Dag lief derde sterretje

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door karlijntjev, 28 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijntjev

    karlijntjev Actief lid

    2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    In april 2011 gestopt met de pil wat wouden wij graag een kindje. Gelukkig bij ronde twee al zwanger maar helaas nooit goede echo's gehad en een curettage volgde na het niet goed werken van de cyotec pillen. Daar ging ons eerste sterretje.

    Daarna een jaar van lange cyclussen en aantal keer opwekken van een periode met provera. Bij de laatste poging was ik op dag 65 niet zwanger en kreeg ik weer provera maar daar reageerde ik niet op. Ik bleek tegen alle verwachting in toch zwanger. Na 9 lange maanden was daar onze zoon.

    2 jaar na die positieve test wouden we graag een tweede kindje. Wederom was ik de tweede ronde zwanger maar deze verliep zo goed als gelijk aan de eerste zwangerschap. Nu alleen direct voor de curretage gekozen.
    Daar ging ons tweede sterretje.

    Onze kinderwens bleef onverminderd groot dus we besloten door te gaan voor een kindje. Bijna 1,5 jaar na de tweede miskraam bleek ik weer zwanger. Wat waren we blij maar tegelijk ook angstig en zenuwachtig voor die eerste echo. Als deze goed was stonden we er immers net zo voor als bij onze zoon. Wat waren wij blij toen we bij de eerste echo je hartje zagen kloppen.
    Vol enthousiasme gingen we gister terug voor je tweede echo. Ik was zo benieuwd hoe je eruit zag en of je goed gegroeid was.
    Eerst had ik alleen oog voor hoe je eruit zag maar toen zei de gyn al het is wel belangrijk dat we het hartje gaan zien....... en toen werd alles donker en grauw in mijn hoofd. De minuten die volgden leken uren te duren. Hij heeft zo zijn best gedaan het hartje te zien en te horen maar er was niks.... Ons kindje was wel precies zo groot als het moest zijn wat betekent dat het waarschijnlijk die ochtend of de dag ervoor overleden is.

    En nu vandaag, een dag vol verdriet waarin ik niet weet wat ik moet, hoe ik over dingen moet denken en alleen niet kan denken aan hoe de komende weken gaan zijn.
    Vol ongeloof dat dit ons een derde keer gebeurd. Nu al vol angst mocht het weer een keer lukken voor die eerste weken.

    Morgen moeten we weer terug en dan kijken ze nog een keer maar de gyn had geen twijfel bij wat hij zag. En wij ook niet.
    Hopelijk kan ik snel terecht voor een curettage want de gedachte met een overleden kleinte rond te lopen sloopt me compleet.
     
  2. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.603
    2.172
    113
    Wat verdrietig, veel sterkte meis.
     
  3. puppy28

    puppy28 Fanatiek lid

    20 jan 2014
    1.218
    603
    113
    Heel veel sterkte voor jullie!
     
  4. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Sterkte :(
     
  5. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Sterkte!
     
  6. Aliwen

    Aliwen Actief lid

    7 aug 2015
    394
    30
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    Hè wat naar.. Heel veel sterkte!
     
  7. MamavanThiemo

    MamavanThiemo Bekend lid

    21 okt 2012
    550
    11
    18
    Je gevoel met overleden kindje in je buik te lopen herken ik goed... ik ben 3 weken geleden bevallen met 16+6 weken van ons zoontje. Hij was met 16+1 weken overleden in mijn buik. Enerzijds vond ik het vreselijk... anderzijds was het fijn hem nog even bij me te dragen.
    sterkte met wat nog komen gaat.
     
  8. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Dat herken ik ook heel goed, heel dubbelzinnig. Ik heb wel wat minder lang met mijn zoontje in mijn buik rond gelopen, van 26,2 tot 26,5. Maar vond het verschrikkelijk om met buik en overleden zoontje in de winkel een mandje voor hem uit te kiezen, brrr.

    Heel veel sterkte TS!!
    Jij uiteraard ook MamavanThiemo
     
  9. Imke24

    Imke24 Actief lid

    31 jan 2011
    350
    1
    16
    Limburg
    Heel veel sterkte en kracht gewenst
     
  10. karlijntjev

    karlijntjev Actief lid

    2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Alle dames met een soort van dezelfde situatie ook veel sterkte met alles.
    Lief van iedereen die gereageerd heeft.
     
  11. melissanda

    melissanda Actief lid

    25 mrt 2013
    103
    0
    16
    noord holland
    Jeetje wat een verdriet. Heel veel sterkte . Helaas weet ik hoe je je voelt :( heeel veel dikke.knuffels
     
  12. essieee1983

    essieee1983 Actief lid

    20 nov 2015
    185
    0
    16
    Wat verdrietig! Knuffel!
     
  13. Ona

    Ona Fanatiek lid

    8 mei 2011
    1.469
    0
    36
    Heel erg veel sterkte meis!
     
  14. karlijntjev

    karlijntjev Actief lid

    2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Natuurlijk mag je vragen waarom ik daar voor gekozen heb.
    Dit is nu mijn derde miskraam. Afwachten tot het allemaal vanzelf gebeurd vind ik compleet niks. Daarom de eerste keer gekozen voor tabletten . Ik dacht lekker thuis in mijn eigen omgeving het afsluiten.
    ik bleef echter flink bloeden en het weefsel kwam niet allemaal los waardoor ik na veel pijn en bloedverlies alsnog met spoed gecureteerd moest worden.
    Dat is mijn reden waarom ik de twee keer erop direct voor de curretage heb gekozen. Dat wou ik niet nog een keer meemaken.
     
  15. DB87

    DB87 Lid

    8 mrt 2016
    90
    0
    6
    Veel sterkte. Oneerlijk!
     

Deel Deze Pagina