Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    en niet stressen meis!
    Wacht gewoon even af wat er gebeurd morgenochtend... en nu positief blijven jij! :D
     
  2. Lotte1981

    Lotte1981 Actief lid

    9 jun 2009
    432
    0
    0
    ja... ik heb al iets een klein beetje veranderd...
    vond de lijn echt te hoog staan.. die stond hoger dan wat ik ooit had getempt... nu zit ie meer op een gemiddelde zoals het hoort...

    Bedankt voor je snelle tip!
     
  3. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hih nu ziet ie dr ook goed uit :) alles boven de lijn!
     
  4. Scorpion

    Scorpion Fanatiek lid

    7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    meiden wat ik heb gehad, kan dat ook een innestelingsdip zijn geweest. Hij is was wel erg ver gezakt :D

    26eee4 Ovulation Charts
     
  5. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dat kan heeel goed zelfs Scorpion.
    Das een mooie dip!! :D

    Ik zie in je onderschrift dat je niet veel geluk gehad hebt afgelopen 3 rondes.... hopelijk is het nu raak en is het helemaal zoals het hoort!!!
     
  6. sim1612

    sim1612 Bekend lid

    10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hoi Lotte,

    zag op jouw kaartje dat we gelijk op gaan met de periode na de eisprong...spannend hè, dat afwachten of het nu raak is of niet?
    Op zich, die dip op dag 5 bij jou, heb ik ook gehad op dag 6 in mijn cyclus van Mei....en volgens mij was dat ook een innestelingsdipje...maar zeker weten doe je het nooit. Want ik lees ook dat er een temperatuursstijging kan plaats vinden bij innesteling.
    Ik was wel zwanger in mei, maar helaas 19 juni een MK.
    Ik hoop voor jou en alle anderen ( en natuurlijk ook voor mij ;) ) dat het deze ronde raak is.

    Succes ermee!!
     
  7. Lotte1981

    Lotte1981 Actief lid

    9 jun 2009
    432
    0
    0
    Scorpion: zoww he inderdaad mooie dip!!!! Hou je ons op de hoogte??? Na zoveel narigheid hoop ik dat het nu gewoon lekker zwanger zijn wordt!!

    Sim: inderdaad, spannend he??? Nou jouw kaartje ziet er wel wat rooskleuriger uit qua temp!! Wanneer ga je testen?
    Ik ga pas donderdag denk ik... dan heb ik er pas reden voor, denk dat ik errug grote kans heb op een menstruatie, heb vandaag veel darmkramp... en voel me heeeel erg bluhhhhhhh
     
  8. Scorpion

    Scorpion Fanatiek lid

    7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja dat is goed, ik blijf hier wel ff meepraten :D

    Het zat idd niet mee. :(
    Ik dacht alleen dat deze dip wel erg laag was, zie ze niet veel zo.

    Lin gefeliciteerd!
     
  9. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    GEzellig scorpion enne.. niets mis met je dip! :D

    @ Lotte: Nouu nee :( ik blijf hard voor je duimen dat het misschien toch nog gewoon goed zit!!!
     
  10. sim1612

    sim1612 Bekend lid

    10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hi Lotte,

    je weet maar nooit....in Mei daalde, op mijn eigenlijke NOD, mijn temp ook en dacht "zal morgen wel ongesteld worden", maar die bleef uit en langzaam klom mijn temp weer omhoog.....
    Ik ben nog niet zolang aan t rond neuzen op dit forum, maar ik zie nu al wel dat niemand gelijk is, en iedereen alles weer anders beleeft en voelt. En ik zag soms temp kaartjes voorbij komen van meiden die zwanger waren en waar ik geen touw aan vast kon knopen ;) Dus gewoon afwachten en hopen dat alles goed gaat!!!
    Ik ga pas testen na mijn NOD en als mijn temp hoog blijft, ik weet nl uit ervaring dat er bij mij niet eerder een positieve streep verschijnt als ik echt "overtijd" ben. Heb in Mei een test gedaan op dag cyclus dag 24 en die was negatief, heb daarna getest op dag 28 en daar kwam een heel vaag lijntje uit. Pas de dagen daarna kwam een duidelijke lijn.
    Ik heb in december ook een miskraam gehad en had toen ook pas 3 dagen "overtijd" een duidelijke lijn. Dus eerder testen heeft bij mij niet echt zin......

    Houd me op de hoogte!!
     
  11. baboe

    baboe Bekend lid

    15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Paar veel belovende temperatuurkaartjes hier zeg! Nog nooit zo'n heftige dip gezien als bij Scorpion (en ik heb al heel wat kaartjes bewonderd). Eigenlijk is het met die tempkaarten al net zo als met alle verschijnselen. Bij iedereen weer anders en dus kan alles niets zeggen of niets alles. Gewoon heel hard duimen dat ze uiteindelijk hoog blijven. Die van Sim ziet er wel heel hoopvol uit zeg. Zou een moord doen voor zo'n kaartje! Mijn temp wil meestal niet zo heel erg stijgen. Deze maand voor het eerst 37.0 en dat is echt hoog voor mijn doen.
    @Lotte, ik gun het je zo!!!
    @ alle anderen: en jullie ook natuurlijk!
    Ik ben gewoon benieuwd wat mijn temp morgen doet. Hij zal toch niet nog verder omhoog gaan. Voor mij is het nog een poosje wachten, maar ik leef heel erg met jullie mee.
    Succes!!
     
  12. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ben benieuwd meiden!!
     
  13. sim1612

    sim1612 Bekend lid

    10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Goedenmorgen allemaal!

    Linda: trouwens, nog van harte gefeliciteerd met de kleine baby in jouw buik! :D
    Lotte: hoe is t met jou?
    Baboe: temp omhoog gegaan?
    En Sorpion hoe staat het bij jou ervoor? Jouw temp is wel weer mooi gestegen na mega dip! Goed teken, toch?!

    die van mij is nog wel hoog, maar ja, dat zegt nog niet veel....moet het natuurlijk nog wel ff volhouden hè?! ;)
    en ergens twijfel ik of mijn ei niet op dag 17 is geweest....gewoon nog een paar dagen afwachten...pfff....
     
  14. Lotte1981

    Lotte1981 Actief lid

    9 jun 2009
    432
    0
    0
    Hier geen goed nieuws... temp gedaald vanmorgen... 36.5 :(
    En samen met mijn darmkrampen gister weet ik voor 99,9% zeker dat vandaag de duiveltjes zullen komen... errug jammer want dan moet ik weer aan de pil van de gyn en de volgende poging wordt dan gelijk ivf.. en dat zal wel pas in oktober zijn... omdat we in september gaan trouwen (ben daar natuurlijk blij mee, klinkt nu zo negatief!!)... baal gewoon dat het helaas niet mocht baten deze maand en dat het niet gewoon meer mag ivm mn darmen.... bah bah bah (kan wel janken nu)

    Alle meiden hier: ik hoop dat het bij jullie wel raak is!!!!!!!

    Liefs Lotte
     
  15. baboe

    baboe Bekend lid

    15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    @Lotte; hé verdorie! Wat ontzettend rot voor je! Ik begrijp dat je daar verdrietig om bent. Je hoopt tóch dat het je gegund is om op natuurlijke (en snellere) wijze zwanger te mogen worden.

    @de rest: hou vol meiden! Ziet er goed uit.

    Het lijkt wel of mijn temp zich aanpast aan dit forum. Toen ik begon te schrijven had ik nog maar net mijn eisprong gehad en nu, op dag 5: een daling temperatuur. Sjonge, wat toevallig. Ik hoop dat ie morgen weer omhoog gaat.
     
  16. sim1612

    sim1612 Bekend lid

    10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    #56 sim1612, 13 jul 2009
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
    Hi Lotte, das echt balen! :x Zijn jullie al lang bezig voor een babietje? Ik hoop echt dat jullie snel een keer zwanger worden. Ik wens jullie heel veel succes hiermee! Maar in elk geval wel erg leuk dat je gaat trouwen, gefeliciteerd alvast! Wordt vast een erg mooie dag!

    En Baboe, dag 5? Ik dacht te zien op FF dag 9? Klopt FF dan niet met jouw gegevens? Want eigenlijk denk ik ook wel een beetje dat FF bij mij verkeerd zit deze maand.....maar ik weet t niet zeker want ik voel mijn ei nooit, heb ook niet echt heel erg duidelijk cervixslijm (dacht wel ma 29-6 wat helder, draderig slijm te zien, maar zou evt ook wat anders geweest kunnen zijn ivm "klussen" de avond ervoor ;)), heb geen ovulatie klachten enz enz...zie t eigenlijk alleen maar aan mijn temp dat ie geweest is, omdat t dan omhoog gaat.....
     
  17. Lotte1981

    Lotte1981 Actief lid

    9 jun 2009
    432
    0
    0
    hahaha ja inderdaad je doet de naam eer aan!!!

    hihihih
     
  18. baboe

    baboe Bekend lid

    15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Ik had in navolging van Lotte ook 1 temp veranderd (nl die superafwijkende van vrijdag 3 juli). En door die ene temp stelt FF alles bij en is mijn ovulatie ineens zaterdag geworden! Ik vond nl ook dat hij de basislijn door die 36.8 temp wel superhoog had gezet. Op 36.66 en dat is een temp waar ik alleen op een piek dag een beetje bij in de buurt kom (maar meestal zit ik veel lager!)
    Ik vind de nieuwe grafiek ook niet echt aannemelijk. 5 dagen 36.5 en dan zou ik mijn eisprong daarvóór gehad moeten hebben?
    Ach, dat vrouwenlichaam; het blijft raadselachtig.
     
  19. Scorpion

    Scorpion Fanatiek lid

    7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @baboe, Het is een flinke daling he, als het wel goed zit dan zit het vast goed ingenesteld :D

    @sim1612, hij is vandaag 0,1 omlaag maar zit nog steeds goed boven de 37. dus afwachten he, hij kan zo maar naar beneden gaan.
    En ik denk ook dat jij je ei op de 17e had. daarvoor was denk ik de daling te klein en als je ei op de 17e was dan klopt die dip ook he.

    @lotte, he bah, jammer meid. Maar ik ga jou wel een hele mooie super dag wensen!
     
  20. sim1612

    sim1612 Bekend lid

    10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    ja ergens denk ik ook dat ik mijn ei dag 17 heb gehad....maar ik weet het echt niet! Heb nl nooit geen duidelijk ovualtieklachten...
    Maar als die echt de 17de dag is geweest, heb ik grote pech deze ronde...niet goed geklust. Dag 14 voor het laatst. Pas daarna 2 dagen later weer....dus te vroeg en te laat!
    Maar we wachten gewoon af wat er deze week met mijn temp gaat gebeuren....Ik houd jullie op de hoogte!
     

Deel Deze Pagina