Daling temperatuur 5 dagen na ovulatie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1981, 6 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baboe

    baboe Bekend lid

    15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Hoi dames,
    Nou, de temp is wel weer ietsje omhoog, maar heeeeel weinig. Volgens mij had ie wel wat meer moeten stijgen! We'll see...
     
  2. Lotte1981

    Lotte1981 Actief lid

    9 jun 2009
    432
    0
    0
    stijgen = stijgen!!!

    Hier dus weer verder gedaald... hoop zo dat ik gewoon wel ECHT ongesteld ga worden, en niet zoals vorige maand weer alleen licht roze,...want dat is ook niet goed!!!
    Als nou iedereen dat naar mij doorzendt,... zijn jullie blij (geen menstruatie) en ik ook blij :))))))))

    Succes dames!!!
    Mijn duim raakt wel moe van al dat geduim voor jullie hihihih

    liefs Lotte
     
  3. baboe

    baboe Bekend lid

    15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Nog steeds geen duiveltjes voor Lotte dus!?
    Wat dubbel allemaal, dat jij hoopt dat het écht doorzet en dat je een keer normaal ongesteld wordt. Bizarre wereld, die van het zwanger willen worden...
     
  4. Lotte1981

    Lotte1981 Actief lid

    9 jun 2009
    432
    0
    0
    Ja sorry.... :(

    Laat ik wel even duidelijk zijn;
    op 1 staat: zwanger willen worden
    op 2 staat: als ik dan niet zwanger ben wél gewoon ongie worden

    hiihih zo misschien duidelijker...
    Maarre hier inderdaad begin ongie gespot!! Afgezien van mijn misselijkheid, buikpijn, darmkrampen... ja euh wel blij dat ik ONGIE ben...

    raar ben ik he??
    Weet je we gaan gewoon met frisse moed beginnen aan de ivf... enne we moeten 27 juli naar de gyn voor gesprek over alles... dus komt goed :) (hoop ik :()
     
  5. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Baboe: Inderdaad wat Lotte zegt: stijgen = stijgen, dus is prima hoor hoe het er nu uit ziet!
    Even afwachten nog maar.....je maakt het wel spannend! ;)

    @ Lotte: hmm..wat vervelend dat ze niet doorzetten nu :(
     
  6. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    He lotte,

    Ah... toch wel! post net dat ze moeten komen hihi.
    Wel raar dat je toch allerlei kwaaltjes had en dingetjes voelde.. dat maakt het eigenlijk nog rotter allemaal..

    Hopelijk gaat het bij de gyn gewoon snel lukken allemaal zodat je lekker dit jaar nog zwanger bent!!!
     
  7. Scorpion

    Scorpion Fanatiek lid

    7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    wat vervelend lotte.

    Dit is mijn temp. 26eee4 Ovulation Charts
    Ik heb vanmorgen getest. dom, dom dom, want als er een lijntje staat is die natuurlijk heel erg licht. en ja hoor zo licht dat je de test alle kanten op moest kantelen dus ik test zaterdag of zondag wel opnieuw
     
  8. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hihihi Ik herken je ongeduldigheid hoor Scorpion!
    Enne tsja...tis toch wel leuk dat er wel een heeel licht lijntje te zien is. Alhoewel je nu natuurlijk nog ongeduldiger wordt en snel weer wilt testen! hihi
    Probeer je eigen nog een dagje of 3 minstens in te houden.. :)

    Trouwens; Heb je jezelf gependeld op nu zwanger?
     
  9. Scorpion

    Scorpion Fanatiek lid

    7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja erg he, en nog erger precies een jaar terug had ik vandaag mijn eerste posi test in handen.

    Ja ik ga nu wachten. beloofd :D

    ja ik heb ook voor mezelf gependeld.
     
  10. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm oke want zoals ik je onderschrift begreep had je de 1e 3 rondes achter elkaar een MA, bbz en mk gehad.. en dacht dat je nu in ronde 4 ofzo zat.. maar die hebk ff verkeerd begrepen dan?

    Wat toevallig zeg dat je toen ook een posi test had....!! :D
     
  11. baboe

    baboe Bekend lid

    15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    Wow, Scorpion, jouw tempstaatje ziet er echt super uit! Je zou denken dat het toch bijna niet meer kan missen!
     
  12. Scorpion

    Scorpion Fanatiek lid

    7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    uhm nee linda dit is ronde 4 :D
    ik ben in 3 rondes 3 keer zwanger geweest!

    Mooie temp lijstje he! Hopelijk blijft hij zo mooi maar dan met een goen lijntje aan het einde:D
     
  13. sim1612

    sim1612 Bekend lid

    10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hi Baboe en Scorpion.

    Ziet er goed uit jullie lijstjes! En Baboe, een stijging is een stijging! Misschien morgen weer wat hoger!
    En Scorpion, las ik nou goed dat je al getest had? En een vaag streepje zag? Dat zou super zijn!!
    Ik hoop voor jullie beide ( en natuurlijk eigenlijk voor iedereen hier ) dat t raak is!! :D

    Ik zit nog steeds in de "wachtkamer"....
     
  14. Scorpion

    Scorpion Fanatiek lid

    7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    @sim, ziet er bij jou ook goed uit, die gaat morgen denk ik wel weer omhoog!

    Was gewoon dom van me om voor me nod te testen want ik weet als de beste dat het nu nog makkelijker fout kan gaan. Ik hoop zaterdag/zondag toch wel een mooie streep te zien. Mag wel na die elende.
    En vruchtbaar zijn we zeker dus daar ligt t niet aan :D
     
  15. sim1612

    sim1612 Bekend lid

    10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hi Lotte,

    zag dat jouw ongi er door is gekomen? Ik wens jou veel succes met alles wat komen gaat! Wat zou er mooier zijn dan trouwen dit jaar en een evt zwangerschap!

    En Linda, hoe gaat t met jou? Al zwangerschapskwaaltjes? En heb je het al mensen verteld?
     
  16. sim1612

    sim1612 Bekend lid

    10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @scorpion

    Ja, moeilijk he? Je wilt eigenlijk zo blij zijn...maar je weet dat t misschien nog wat te vroeg is....het is ook allemaal zo dubbel...
    En helemaal na die ellende wat je hebt mee gemaakt, want ik zag dat het al 3x niet goed gegaan is? In een periode van hoe lang? 1 jaar?
    Wie weet, en daar moet je vanuit gaan, gaat het nu allemaal goed!!!
    Ik heb zelf in december en afgelopen juni 2x een vroege miskraam gehad...allebei met ongeveer 5 a 6 weken.
    Sta jij\jullie onder behandeling bij een gyn? Wij wel. Wij zijn nu sinds vorig jaar mei bezig...en t vlot nog niet echt. Maar ik ben pas in Mei voor eerst bij gyn geweest en toen was ik net zwanger ( hahaha, hoe toevallig he? ) maar toen wist ik het nog niet! Alle onderzoeken zijn toen stop gezet ivm die zwangerschap, maar nu het weer mis is gegaan, gaan we verder. Uit echo, bloedonderzoek ed bij mij kwam niets raars uit, alles oke. Maar mijn vriend heeft wat minder beweeglijke zaadcellen....maar ja, hij heeft toch al 2x raak geschoten, dus dat zegt volgens mijn gyn ook niet zoveel. We hebben allebei bloed laten prikken op chromosonenafwijking en een semen opwerk test ( bij mijn vriend ) laten doen, die beide uitslagen krijgen we nog, dus ben benieuwd....Duurt alleen zo lang.
    Hoop toch echt dat t binnenkort weer raak is en dat het goed gaat....ben er echt aan toe en daarbij komt dat ik ook al niet meer de jongste ben, dus mijn klokje tikt.......
     
  17. Scorpion

    Scorpion Fanatiek lid

    7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ja wij zijn nu precies een jaar bezig, en precies een jaar terug had ik ook mijn eerste posi test in handen.
    Na mijn bbz loop ik bij een gyn. Vooral omdat er nog een bloedstolseltje in me buikholte zit :(

    Ja we zitten dan wel pas in de 4e ronde maar we zijn wel al een jaar verder.
    Iedere keer moet je cyclus weer op gang komen he.

    Ik duim, hoop, bid, en smeek dat het nu goed mag gaan, maarja afwachten he.

    Jullie ook heel veel sterkte!
     
  18. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Sim: Temp ziet er goed uit! Als die nog mooi zo blijft hangen, zit je wel goed! :) Spannend meid!!

    @ Scorpion: Jouw kaartje ziet er ook al goed uit! En idd..je bent wel echt vruchtbaar dus da's wel fijn! Nu nog goed gaan..! :)
    Jeetje..3 rondes, 3 keer zwanger, 3 keer misgegaan.. heftig...
    Dan móet het nu wel goed gaan! :)

    @ Baboe: spannend of je temp morgen weer omhoog gaat! Ik hoop het, dan lijkt het wel goed te zitten!
     
  19. sim1612

    sim1612 Bekend lid

    10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    @scorpion, ik duim, hoop, bid, en smeek met jou mee! Hoop van harte dat t goed gaat voor jou! Ons hier wel op de hoogte houden hè?!!!
    @linda, ja spannend....maar ergens weet ik dat t deze ronde niet raak is....gevoel.....we wachten morgenvroeg de temp wel weer af.
    Waar ik wel van baal is dat dit de 2de cyclus is dat temperatuur. En niet weet wat mijn temp doet als ik ongi word. Want de eerste cyclus die ik temperatuurde was het raak, waardoor ik dus niet weet wat mijn temp doet als ik ongi moet worden. Zal die direct naar beneden schieten of langzamerhand....? Ik weet t echt niet. Wat doet ie bij jullie?
     
  20. baboe

    baboe Bekend lid

    15 jul 2008
    587
    0
    0
    operatieassistente
    @Sim. Mijn temp gaat altijd pas de 2e dag van mijn menstruatie omlaag. Tot die tijd blijft hij keurig hoog. Nadeel is dat ik daardoor altijd verrast wordt door die rotduivels. Meestal zakt hij de dag voor of van de menstruatie in als een plumpudding (maar goed, het kan dus, net als met alles, vele kanten op gaan). Ik vind jou kaartje er hoopvol uitzien hoor. Al op dag 13 en nog steeds hoog in de temps!
    @Scorpion; wow, jij bent echt een vruchtbaar mens! Ik heb in die 2 jaar nog nooit een positieve test in mijn handen mogen houden! Ik hoop ontzettend hard voor jullie dat het raak is en dat het goed mag gaan.

    Een stijging is een stijging...Wat zijn jullie allemaal goed voor mijn humeur zeg. Doet me echt goed! Fijn he, om wat support en medeleven te krijgen op zo'n forum!
    Volgende week dinsdag moet ik weer naar de gyn voor de bloeduitslagen (waarvan ik al weet dat ze allemaal in orde zijn). Benieuwd wat het vervolgtraject gaat worden.
    Liefs
     

Deel Deze Pagina