Date met je partner

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 19 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.389
    3.259
    113
    Ik ben benieuwd of jullie regelmatig nog op date gaan met je partner.

    Wij gaan elke week samen naar salsa les en sinds kort minstens 1x per maand naar een salsa feestje.
    Verder ook minimaal 1x per maand uit eten, sinds dit jaar proberen we ook om de 3 maanden samen een nachtje weg te gaan.

    Tijd samen naast in de avonden bijvoorbeeld op de bank serie kijken vinden we erg belangrijk.
     
    Emama, 2littlemonkeys, Robijn89 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Treez

    Treez Niet meer actief

    Minimaal 1x per maand date night. We zouden het liefst vaker willen, maar we hebben nauwelijks oppasmogelijkheden. Als het even kan, gaan we vaker. Vaak gaan we uit eten, bioscoop, theater, kook workshop, museumdiner etc. Wij genieten ontzettend van deze avonden samen weg.
     
  3. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Niet echt.
    Echt 'op date' samen zo'n 2x per jaar.
     
  4. tessa321

    tessa321 Fanatiek lid

    13 feb 2013
    1.007
    157
    63
    Gelderland
    Sinds kort brengen we de kinderen naar hun opa en oma. Iedere 3 mannen ongeveer. Nu al 3x gebeurd... En de oudste is al 4,5:oops: zou het veel vaker moeten doen. Maar eerlijk is eerlijk, we hebben het ook leuk als de kinderen erbij zijn. En idd s avonds samen op de bank en serie kijken is ook leuk:thumup:
     
    Bloem2310 vindt dit leuk.
  5. lloorrtt

    lloorrtt Niet meer actief

    Nee nooit.
     
  6. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Wat leuk, salsa!!

    Wij gaan regelmatig uit eten of naar de bios. Ook bezoeken we festivals e.d.
    Reizen doen we ook wel regelmatig! Stedentrip of zomervakantie bv....

    Scheelt wel dat wij nog geen kinderen hebben om aan te denken.
     
  7. mamabeertje

    mamabeertje Fanatiek lid

    9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Nee nooit. 1x per jaar het personeelsfeestje van mijn man, maar dat is natuurlijk geen date.
     
  8. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Meestal 2 a 3 keer per jaar een nachtje weg samen. En ongeveer 3x per jaar samen uit eten.
     
  9. Dodo29

    Dodo29 Actief lid

    24 sep 2013
    442
    229
    43
    Vanavond voor t eerst sinds de geboorte van mijn zoontje (nu bijna 6 maanden oud) wezen uiteten. Vanaf 17.15 tot 21:00... en ik vond het verschrikkelijk! Mijn man wou het erg graag en het was vandaag ook ons “zoveel jaar samen”-dagje.

    Van mij hoeft het voorlopig niet nog een keer, alleen maar op mijn telefoon gekeken naar de tijd en het hielp ook niet mee dat mijn schoonouders hem niet in slaap kregen.

    Voorheen gingen we overigens regelmatig uiteten, bios of iets anders. 2-3 x per maand.
     
  10. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.414
    4.736
    113
    Ja, we doen wel 1x per week iets samen. Lunchen, een drankje doen, uiteten, bios etc. Maar we gaan ook vaak naar vrienden, een feestje of festival. Een nachtje of nachtjes weg doen we zo 4x per jaar. We hebben dit allebei wel echt nodig en hebben gelukkig een fijne oppas.
     
  11. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Te weinig :D

    Liefst zou ik elke maand wel er even samen tussen uit willen. Maar wil daarvoor niet zo vaak beroep doen op de opa's en oma's. Ze passen gevoelsmatig al zoveel op. Denk dat we om de maand/elke 3 maanden er echt even uit zijn samen.
     
  12. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hier ook zo.
     
    lloorrtt vindt dit leuk.
  13. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    We proberen 1x per week samen wat leuks te doen. Overnachtingen hebben we niet gedaan sinds we kinderen hebben, maar dat vind ik ook niet erg. Avonden zijn we ook altijd samen, gezellig tv kijken.
     
  14. Tweedeopkomst

    Tweedeopkomst Niet meer actief

    Wat vervelend dat je er niet van genoten heb :(
    Probeer alleen niet te vergeten dat je naast mama ook vrouw bent. Probeer niet alleen te focussen op “de nieuwe liefde van je leven”; je kindje. Maar probeer ook te genieten van je man. Anders ben je straks misschien alleen niks meer van elkaar dan mede-ouder.
    Overigens bedoel ik dit niet onaardig. Absoluut niet. Maar hier en bij veel bekenden is het wel zo ongeveer zo gegaan
     
    Dress vindt dit leuk.
  15. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.889
    16.248
    113
    Onze date hier thuis is soms samen alleen boodschappen doen als oma ons het huis uitschopt omdat ze persee wilt "oppassen." :roflmao:

    Nou wij gaan dus ook nooit op date. :|
     
    flowertje36 en lloorrtt vinden dit leuk.
  16. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Dit wilde ik typen. Hier precies hetzelfde. Wij genieten ook ontzettend van de tijd met én zonder kinderen.
     
  17. lloorrtt

    lloorrtt Niet meer actief

    Keer wat anders dan een standaard date:roflmao::o:.
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  18. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.892
    13.063
    113
    Vrouw
    1 a 2 keer per maand dat wij echt samen zonder kinderen en of andere mensen iets doen.
    1 keer per jaar gaan wij zonder de kinderen naar het buitenland, zou wel vaker willen maar wij hebben een oppas probleem.
    Overigens doen wij ook genoeg leuke dingen met de kinderen.
     
  19. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.889
    16.248
    113
    "Schat wat stond er op het boodschappenlijstje?" "Leuk heh even samen iets doen? Heb jij al de boter gepakt?" Is inderdaad iets anders als een standaard date. :roflmao:
     
    Tweedeopkomst en lloorrtt vinden dit leuk.
  20. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    We gaan elke week 3x met zijn tweeen buiten ontbijten of lunchen. Beide kinderen zijn dan op school/opvang. Verder gaan we zo'n 1-2x per maand uitgebreid ergens wat eten. Heel af en toe gaan we zonder kinderen een paar dagen naar het buitenland.
     

Deel Deze Pagina