De biechtstoel

Discussie in 'De lounge' gestart door Manque, 27 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Ik biecht op dat ik net de kinderfilm de Boskampi's heb gekeken (zonder kinderen) en dat ik hem eigenlijk wel heel leuk en grappig vind :oops:
     
    Lisanne1811 en Ella1988 vinden dit leuk.
  2. Ella1988

    Ella1988 Fanatiek lid

    7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Haha ik weet het niet.. ik kan nog overal bij denk ik. Misschien nog geen super dikke buik :roflmao:
     
  3. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Ik zal niet meer zwanger worden, maar had deze tips eerder moeten weten. Had de vorige zwangerschappen een hoop gefrummel aan mijn lijf gescheelt :roflmao:
     
  4. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Dat ezelsbruggetje gebruik ik ook, alleen dan met het werkwoord smurfen ipv lopen :roflmao:
     
    In your eyes vindt dit leuk.
  5. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Dat heb ik altijd tegen over gesteld. Ik vind mezelf in de spiegel altijd echt stevig. En dan zie ik bijv. bij het zwembad iemand en dan zeg ik tegen man, die vrouw heeft nou mooie slanke benen en dan zegt hij die van jou zijn slanker hoor. Ik heb echt een verknipt beeld van slank/stevig zijn als het om mezelf gaat.
     
  6. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    :eek: hoezo durfde hij daarna niet? Of had je zelf na de bevalling geen behoefte aan sex?
     
  7. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    Ik voedde de baby voor het slapen gaan en hij viel al in slaap. 's ochtends zelfde verhaal als de wekker ging. Plus gebroken nachten. (Drie jaar uiteindelijk) en iets met een beeld van hem dat mijn lichaam dienst deed voor de baby heb ik het idee.

    In ieder geval gejankt en gepraat vanavond.
     
  8. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Mijn eerste zwangerschap durfde mijn man ook geen sex te hebben (zelfde angst als jou man), hij deed het met tegenzin als ik een paar dagen aan het mopperen was. Daarnaast vond ik mezelf lelijk dik worden en toen ik met 30 weken zwangerschap voor het eerst in mijn leven een vaginale schimmel infectie kreeg storte ik licht geestelijk in. Ik wist niet dat het een schimmel was en dacht door de jeuk dat ik een soa had. Ik had het in mijn hoofd helemaal compleet, ik dik en lelijk en daarom wilde hij geen sex want hij ging vreemd en daardoor had ik een soa! Ik ben in tranen uitgebarsten toen ik hem dit zelf verzonnen verhaal vertelde en heb zeker 3 uur lang non stop gehuilt (lachen die hormonen). Man is daar zo van geschrokken en om te bewijzen dat ik niet dik en lelijk was hebben we tot de bevalling echt dagelijks sex gehad :oops:
     
    sleutelbloem, Lisanne1811 en Marchella vinden dit leuk.
  9. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    Ohhhhh die stomme hormonen ook!
    Ik haal me ook van alles in mijn hoofd terwijl ik weet dat hij zo trouw als een hond is. Maar ik voel me een walrus en ben rond 20 weken gestopt met kijken hoeveel er al aan zit. Nu zeker 20 kilo en alles op mijn kont en bovenbenen. Voel me zo onaantrekkelijk en haal me dan weer in mijn hoofd dat het daarom is dat er niks gebeurt in de slaapkamer etc. Zal blij zijn als ik mijn lichaam én zelfvertrouwen weer terug krijg...
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  10. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    En hoe reageerde hij daarop? Schrok hij ervan?
     
  11. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Digi knuffel van mij!
     
    Eva2011 vindt dit leuk.
  12. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief


    Me tig keer gevraagd of hij wat eten moest maken, en een uur aan mijn buik gevoeld. Baby had de hik, draaide wat etc. Eerste keer dat hij dat uit zichzelf deed deze zwangerschap overigens. Voelde wat onwennig.

    Maar goed. Zal richting bed. Kan toch niet slapen maar zal eens proberen of ik wat rust krijg met die druktemaker in mijn buik :p
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  13. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Huh, je kunt er met je hand toch gewoon bij? Je kunt toch ook de hele zwangerschap afvegen op de wc?
     
    Mississippi vindt dit leuk.
  14. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Haha daar had ik nog helemaal niet bij stilgestaan:oops:
    Maar als ik zelf aan m'n trekken wil komen en op mijn rug lig, plus nog een beetje kracht zetten... Ligt er natuurlijk aan wat je precies doet, maar toch lijkt het me ingewikkeld met een echt dikke buik:o:
     
    Ella1988 en marb vinden dit leuk.
  15. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Haha zonder in al te veel details te treden: tot op de dag van de bevalling gaat het prima :roflmao:
    Idd niet te lang op je rug (maar kan ook op je zij of zittend of ... )
    En kracht zetten...? Dat doe ik nooit, geen idee wat ik allemaal mis, maar subtiele beweging doet de truc ook :D
     
  16. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Biecht: een vriendin van me heeft 350 euro shoptegoed gewonnen en ik ben stiekem best een beetje jaloers. Lijkt me zo leuk om eens onbezorgd te shoppen zonder naar het prijskaartje te kijken!
     
    masami, Appeltje22 en marb vinden dit leuk.
  17. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Dan heb ik misschien gewoon te korte armen, ik heb er normaalgesproken namelijk al moeite mee:roflmao:
     
  18. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Mijn buik is echt een puntbuik, dus smal. Armen passen er prima bij langs :D
     
  19. Appeltje22

    Appeltje22 Niet meer actief

    Pas maar op dames, straks wordt t topic verwijdert :roflmao:
     
    Mississippi en Juffrouwminoes vinden dit leuk.
  20. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Ik zeg niks verkeerd toch? Mijn handen passen nog gewoon in mijn broekzakken :roflmao::roflmao::roflmao:
     

Deel Deze Pagina