De Haakclub.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jsvlinder, 5 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
  2. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    En dit was mijn laatste project. Vorige week afgemaakt en kado gegeven, net als Evert, aan m'n moeder. Ze was er erg blij mee.
    Fruit is voor het grote deel zelf ontworpen. Heb veel patronen gevonden, maar vond er geen 1 mooi en goed genoeg.

    Bekijk bijlage 142311
     
  3. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    En zo kan ik nog wel even doorgaan met foto's. Heb inmiddels al zoveel gemaakt!
    Na het fruit had ik even niks te doen en dus ben ik gisteren maar begonnen aan een poppendekentje voor m'n dochter.
    Heb nog veel restjes liggen waaronder dat goedkope acryl van zeeman/action waar ik verder toch niks mee wil en doe. Vreselijk spul vind ik dat. Gebruik het wel eens om hier en daar een neusje of een mondje van te naaien, maar verder niet.
     
  4. pamela1203

    pamela1203 Fanatiek lid

    29 jan 2008
    2.614
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Goedemorgen dames,

    ik ben maar weer gestopt met de muts van haken is hip. Ik kwam er niet meer uit.
    Ben nu weer begonnen met granny's haken.
    Gaat lekker vlot.

    Vandaag weinig tijd om te haken. Vanmorgen bij de huisarts geweest voor een uitstrijkje, dadelijk Imre ophalen bij de psz en dan even iets lekkers halen in de winkel en dan Sarah en Dionne ophalen op school. De kindjes naar de oppas brengen en dan vergaderen op mijn werk (daarvoor het lekkers). Daarna de kindjes ophalen en naar het zwembad voor Dionne haar zwemles, dan de kindjes weer naar de oppas want ik moet morgen weer werken van 7.00 tot 15.30. Straks even naar het ziekenhuis voor mijn vader. Dus druk dagje vandaag!

    Misschien vanavond nog wat puf om te haken.

    Fijne dag allemaal!
     
  5. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    Vind het erg leuk dat jullie allemaal aan het haken zijn. Het schijnt hip te zijn, maar ik ken geen mensen in mijn omgeving die het ook doen, laat staan hip vinden ;) Op m'n moeder en m'n zus na dan.
    En ik ben echt verslaafd... Vind het heerlijk om te doen.

    Moet ook wel lachen om de beginnende haaksters hier. :D Haha. Dan zie ik mezelf weer helemaal terug. Zo ben ik ook begonnen.
    Dus houd moed als het niet altijd wil lukken, het komt allemaal goed ;)
     
  6. dobbel

    dobbel Fanatiek lid

    12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ik ga mijn creaties hier niet allemaaal nierzetten, op de link van flicr kan je alles zien.

    hier is mijn ollie
     
  7. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Ik wil het wel van je overnemen als het niet teveel kost. ;)
     
  8. danip

    danip Niet meer actief

    Wow Boney en Dobbel wat een mooie dingen allemaal! Helemaal geweldig! :) ik ben op het moment zelf meer van de kleine projectjes, want ik heb te weinig geduld voor iets uitgebreids :) Ik haak wel elke dag een paar granny's, uiteindelijk wordt dat dan ook wel wat denk ik, of hoop ik ;)

    Echt super leuk zo'n clubje :D Iemand vroeg eerder nog of er mensen in de buurt woonden. Ik woon in Friesland, iemand anders ook?
     
  9. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    Ik woon in Drente.

    Vlinderbloem, ik ben er nu een dekentje van aan het haken. Er blijft niet veel over denk ik en daarbij kun je denk ik beter nieuwe aanschaffen dan het van me over te nemen. Het zijn van die dikke bollen en die kunnen niet door de brievenbus. Maar misschien woon je in de buurt?
     
  10. Joyce1983

    Joyce1983 VIP lid

    8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nachtzon: En of ik kramp heb.. Hahaha! Ik krijg op een bepaalde manier ook niet echt het draad anders dat ik nog lekker kan haken!

    Boney: Jij hebt echt leuke dingen gehaakt!!
    Dus met de wortels is het toch nog goed gekomen? opgelost met draadjes?!
    Hip? Ik ken ook niemand die haakt in mijn omgeving, vriendinnen zeggen creatief te zijn, maar ik zie ze nooit wat doen.. al zou het wel wat voor m'n zusje zijn & m'n moeder.. wij zijn wel van het creatieve..

    Dobbel: Wat is Ollie mooooooi :D

    Danip: Ja ik woon in Friesland, maar we weten al dat we niet zo dicht bij elkaar wonen ;)
     
  11. Joyce1983

    Joyce1983 VIP lid

    8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    ooooh.. Ik zei tegen manlief, jij kan wel samen met mij gaan Granny's haken! Nou hij zei, ik doe van alles met je, taarten bakken & bekleden en achter de naaimachine.. maar mag ik het haken dan overslaan?! :p
     
  12. danip

    danip Niet meer actief


    Hihi dat zie ik anders. Maar goed ik kom er dan ook elke week wel een keer! Tis 25 minuutjes rijden ;)

    Nou als er iemand dichtbij woont lijkt het me wel gezellig om eens samen te haken. En anders gewoon een topicmeeting ergens centraal :D (of draaf ik nu door.. )
     
  13. danip

    danip Niet meer actief


    haha! Wat lief dat hij wel taarten met je bakt en je helpt achter de naaimachine. Mijn man heeft wel zelf geprobeerd lossen te maken, maar dat waren mega gaten, dus toen vond hij het wel weer mooi geweest :D
     
  14. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    Joyce, hier de wortels. Wist niet hoe ik het anders op moest lossen en ik had ook niet veel tijd meer. Maar vind het best goed gelukt ;)

    Bekijk bijlage 142343
     
  15. Joyce1983

    Joyce1983 VIP lid

    8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zo zijn de wortels toch hartstikke goed gelukt? Ik had niet beter kunnen bedenken :)
     
  16. Joyce1983

    Joyce1983 VIP lid

    8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja het enigste probleem is, ik deel zijn hobby niet.. Hahaha! Ik zie mezelf niet aan een auto knutselen en in de tuin werken ook niet.. Vieze handjes werk :) daar houd ik niet zo van.. iewl! Maar goed, ik rommel wat rond en hij ruimt mijn rommel dan ook weer op, da's ook wel fijn :D
     
  17. Joyce1983

    Joyce1983 VIP lid

    8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik werk ook hier gewoon, dus kom eigenlijk niet veel er buiten, alles ook gewoon bij de hand :D
     
  18. Hoi hoi

    @ boney, wat een mooie dingen haak jij.. En leuk nog een Drentse!! Gezellig!!

    @ Dobbel. Wat een mooie Ollie!! Vind hem echt supermooi..

    Nou mijn roze teckel vorderd langzaam. Net de kop op het lijf gezet, en de oren eraan gezet.. Nu ga ik aan de poten beginnen. Ik hoop dat ik morgen helemaal klaar ben met de teckel. Maar zaterdag lukt sowieso wel..

    Heb nu alleen een zere duim.. Prikte met de naald zo onder mijn nagel.. Jemig, zo'n ieniemienie klein wondje, maar wat doet dat zeer!! Niet normaal.. Maar goed. Moet ik maar opletten.
    Moet nog ff geschikte naalden halen, loop nu te pielen met een te kleine naald, en te dikke draden.. HEt lukt maar vraag niet hoe.. dus ik ga wel ff kijken voor dikkere, minder scherpe naalden.. Haha..

    Nou ja, heb nog 2 uur voordat ik humpie hier weer op kan halen, dus ga nog ff verder haken..
     
  19. Nachtzon

    Nachtzon Fanatiek lid

    12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    hahahahaha sorry maar ik zie het echt al voor me... lol mijne doet dat dus echt niet e :p


    ik heb al mijn wol opgebruikt :p morgen eens naar de winkel nieuwe halen :)
     

Deel Deze Pagina